Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Conkerit

The Hobbit

Recommended Posts

En undersøkelse som nylig ble gjort viser at de som liker musikaler er sånne "fisefine-får-ikke-parkeringsbøter-engang"-folk som lever kjedelige og "rene" liv.

Undersøkelsen viser også at de som opplever mest suksess i livet hører på pop og klassisk musikk.

Utrolig hva folk gidder å forske på,egentlig.

Ån-Tåpikk: Hobbiten må for guds skyld ikke bli en musikal! ;) Det hadde ødelagt alt ;)

I forhold til Ringenes Herre er Hobbiten ein lettbeint komedie. Dei kan ikkje køyre samme gravalvorlege tonen som i Ringenes Herre triologien, ærleg talt boka har edderkoppar som kan snakka.

Bring on musikk og fargar.

hobbiten kan ikek være dyster som LOTR, men den er jo ikke no Sound of Music heller med syngende nazier (ok, litt overdrevet). Syns den skal være lettere enn LOTR, men fortsatt være en "voksen" film. Aldersgrense 11 år ;)

Altså, de kan godt ta med en sang eller to, men kun de som passer inn i filmens flyt. Altså jeg vil ikke, gjentar IKKE, se hobbiter springe rundt i Mirkwood og synge og oppføre seg som Fame. det hadde bare blitt tåpelig.

Hobbiten var en barnebok sammenlignet med LOTR, det ville vært naturlig om den ble mer "kosete". Men om PJ får ansvaret tipper jeg han går andre veien, altså nærmere LOTR enn det boka var.

Just guessing though.

Faktisk så var jo Hobbiten en barnebok, han valgte jo tilogmed å la sønnen til publishern lese boka og gi klarsignal.

men fortsatt så vil jeg ikke ha noen jævla musikal....

Faktisk så var jo Hobbiten en barnebok, han valgte jo tilogmed å la sønnen til publishern lese boka og gi klarsignal.

1544974[/snapback]

Tolkien valgte nok ikke å gi boken til sønnen til publisheren, det var vel publisheren selv som hadde dette som praksis på barnebøkene han ga ut. Hobbiten fikk forresten godt skussmål av sønnen.

Ja, det Halo greiene kan spolere hvor mye lyst/tid han har på en Hobbit-filmatisering. Pluss at MS betaler han sikkert rikelig...For å si det latterlig mildt

x06X112XXLargeX_1159436781_1159436797.jpg

Han var da ikke så tynn under ringenes herre?

1561661[/snapback]

Haha nei det er LENGE siden han var så tynn. Og det har skjedd fort, husker jeg så han under en prisutdeling for ikke så mange månedene siden, da var han fortsatt bælfeit.

Han var da relativt tynn når han drev med king kong også (har ihvertfall sett han tynn for lenge siden) , men ser han har tatt av enda litt til nå.

Han blir sikkert den neste Jarred :lol:

Unsafe
jarred er en kar i USA som reklamerer for Subway sandwiches for at det er så sunt

Skal nok se den ja, leste Hobbiten når jeg var liten, elsket den boken.

Leste den omigjen for ett par år siden, og da merket jeg maaaange ting jeg hadde glemt opp gjennom årene