Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Conkerit

The Hobbit

Recommended Posts

Jepp...da er nyheten her, dette gleder meg siden jeg gikk på denne smellen for ikke så lenge siden!

Hobbiten, og ringenes herre triologien har altid fasinert meg.

Er det noe andre en meg, som gleder seg noe sinsykt til denne filmen?

Link til side: IGN.com :lol:

Selv med PJ bak rattet (og det *bør* ikke bli noen andre for å si det sånn), er fallhøyden enorm imo. Nå som folk har sett LOTR vil det være naturlig at de ønsker å kjenne seg igjen i Hobbiten, og derfor MÅ Ian McKellen spille Gandalf f.eks. For ikke å snakke om Bilbo, som må spilles av Ian Holm pga. tilbakeblikkene vi får se i LOTR (ikke at de , men noe annet ville være teit og fullstendig ødelegge for min del).

Klart den skal ses, hvis det da blir noe av den, men jeg håper for guds skyld at PJ ikke er villig til å inngå noe kompromiss denne gangen heller.

Ian McKellen er grei som Gandalv, men synest Ian Holm vert litt for gammal til å spela Bilbo.

Eg håper Jackson tek avstand frå Ringenes Herre og lagar ein meir musikaleventyr barnefilm ala Trollmannen fra OZ.

Ian McKellen er grei som Gandalv, men synest Ian Holm vert litt for gammal til å spela Bilbo.

1540026[/snapback]

Med tanke på at han er 51 år i Hobbiten, istedet for 111 år som i LOTR

I disse moderne dager burde det være no prob å sminke han ned. Han spilte jo tross alt Bilbo i tilbakeblikkene, å bruke noen andre da blir for dumt imo.

ah, gleder meg :lol: jeg er big fan av LOTR, ogj eg håper Hobbiten blir like actionfylt og spennende som LOTR filmene! (det blir de garantert)

Eg håper Jackson tek avstand frå Ringenes Herre og lagar ein meir musikaleventyr barnefilm ala Trollmannen fra OZ.

1540026[/snapback]

Noes

Skjønner ikke at folk ikke liker Ringenes Herre filmene. Hvis The Hobbit kommer, så skal den selvfølgelig ses og kjøpes og koses. Boken er kongelig.

PJ har fortsatt ikke sagt noe definitivt ja til og lage Hobbitten, men håper virkelig at det blir han som lager den.

Kongen har talt!

Forøvrig synest jeg ikke de burde lage filmen. Ringenes Herre filmene var seff fantastiske, men føler at man egentlig ikke trenger mer. Det de fremstiller i filmen vil aldri kunne overgå det jeg opplevde da jeg las boka for første gang.

ah, gleder meg  :) jeg er big fan av LOTR, ogj eg håper Hobbiten blir like actionfylt og spennende som LOTR filmene! (det blir de garantert)

1540125[/snapback]

Jepp :lol:

PJ har fortsatt ikke sagt noe definitivt ja til og lage Hobbitten, men håper virkelig at det blir han som lager den.

1540167[/snapback]

Håper det ja!

Har folk glemt ut hvor skeptiske dere var da det først kom ut at PJ skulle regissere LOTR??

Have a little faith!

Har folk glemt ut hvor skeptiske dere var da det først kom ut at PJ skulle regissere LOTR?

1540436[/snapback]

Jeg har iaff glemt det, visste ikke annet om han enn at det var Braindead/Bad Taste-duden. Og det er jo to stk kongefilmer.

Håper dette blir noe av, tipper det blir beste fra det universet siden FOTR.