Bang 4 Report post Posted October 25, 2006 vet ikke om det skyldes skjermkortet, men jeg antar det fordi det ikke var sånn da jeg brukte det gamle. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 25, 2006 Hmm, rart det der, Bevern. Hadde du vanlige Fraps-innstillinger? Typ, recordet du i full screen og alt det der? Share this post Link to post Share on other sites
roy 0 Report post Posted October 25, 2006 Her er min første film og oktober-bidrag: A Suxx0r's Tale (rapidshare) Inneholder litt bombing,flyving,infing etc.. er ikke så mange frags akkurat, men la vekt på at musikken skal matche og ting skal se litt smooth ut. Widescreen 68,7MB, 3:33min. Som sagt er dette min første film, og tips og dritt mottas med takk!! ros også Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 25, 2006 Oki, det jeg likte best var introen og rulleteksten. Fint at flere har begynt å utnytte widescreen, det er bra! Likte derimot ikke den effekten du bruker i starten der i fly, blir kvalm av å se på. Tips til neste gang så brude du slå av HUD i tredjepersonsfilminga. Ville også foretrukket litt kjappere klipping, og at du kan spole mellom fragsa hvis det blir litt lenge. Men alt i alt ok film, noen skjønnhetsfeil but it do definately look like something. Share this post Link to post Share on other sites
roy 0 Report post Posted October 25, 2006 Tips til neste gang så brude du slå av HUD i tredjepersonsfilminga. 1596598[/snapback] prøvde det med "renderer.drawhud 0", men da fikk jeg jo ikke opp dialogboksen for start og stopp når jeg trykker Q engang.. åssen får jeg det til?? Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 25, 2006 Joda, det er slik du skal gjøre det hvis du recorder med Fraps, så bruker du tallene 1-8 for å regulere hastigheten på klippet, dvs 1=pause, 2=sakteste, 3=litt fortere, også videre. Men anbefaler å bruke såkalte camera tracks og rendre ut ei avi fil fra dem, lærte meg det mot slutten av filmen og det var ufattelig mye lettere. Skal forklare mer i morra. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted October 25, 2006 Men anbefaler å bruke såkalte camera tracks og rendre ut ei avi fil fra dem, lærte meg det mot slutten av filmen og det var ufattelig mye lettere. Skal forklare mer i morra. 1596676[/snapback] Innebærer ikke dette at du _må_ peise ut en .avi fil fra start til slutt igjennom hele demoen? Selv syns jeg uansett det er tungvint å bruke cameratracks da jeg ofte bruker 2-3 forsøk før jeg får akkurat den kameravinkelen jeg vil ha. Med cameratracks må man vel nesten ha veldig korte .bf2demo filer? Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 26, 2006 Jo, det gjør vel det. Men jeg tenkte mest på demoer du tar opp på din egen maskin, ikke online. Men du har rett, man må rendre ut hele demoen. Men når du har tar opp demoen selv kan du starte og stoppe den som du vil. Går selvfølgelig ikke online. Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted November 1, 2006 http://team-apas.com/BILBO-KROMOSON.wmv Vel, her er min film. Spilte inn klippene, og redigerte den natt til søndag, men hadde dårlig tid så fikk ikke rendret før sent i går. Så ikke forvent dere noe alt for syke greier. Har ikke brukt så mye tid på å synce fragsene, men litt syncing er det vel, og har ikke noe særlig med effekter eller kule overganger. Og jeg er også veldig misfornøyd med fargene jeg brukte, hadde planer om et litt dystert preg på filmen, men ble veldig mye dårligere enn jeg trodde. Men men! Enjoyyyy Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted November 1, 2006 Dayum Bilbo! du må lære meg et par redigerings triks fet film Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted November 1, 2006 Hehe thx, det er bare å gi et ord vettu Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted November 1, 2006 *sikle på puppene i avataren til bilbo*...... Laster nå Bilbo, gleder meg Edit is on it's way.. Hvordan går det med Planet of the aPas egentlig, ble prosjektet droppet da klanen ble oppløst, eller gir du den ut anyways, sånn som Captiva med team9 filmen?? EDIT: Me liked it Bilbo, morsomt å prøve ut "nytt" fargespekter. Syns dog at hvis det var den skikkelig dystre stemningen du var ute etter, kunne du hatt kanskje litt mørkere farger, og kanskje lagt inn et svakt grønnskjær på midttonene. Kanskje slenge på en liten klype saturation og, men må være forsiktig med overbruk av den. Elsker forsåvidt å se på så kjapp klipping, det var veldig bra! ' /> Vurderer å prøve noe sånt jeg óg, hvis jeg skal lage mere film. Musikken syns jeg var ok, som du sier var det litt synking her og der, men tror du kunne fått til enda bedre med et par timers arbeid til Bare et spørsmål om hva man vil oppnå med filmen. For å si det sånn, tror du har en ganske god sjanse til å vinne denne måneden! Du har sykt nice grafikk btw, skulle virkelig ønske jeg hadde skjermkort som kunne kjøre Fraps i fullsize eller hadde hd-opptager eller lignende. Fin film!! ' /> EDIT 2: Har du release date til oss Bilbo?? GfC skal samles på Colosseum på premieren, vi må få litt tid til å skaffe kostymer og nok drikke til alle sammen..... EDIT 3: Om ikke grafikken er den beste, så hvertfall oppløsningen! Gleder meg til release! Har vært gjennom "kommer snart" perioden jeg óg...: Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted November 1, 2006 Gir den med stor sannsynlig ut selvom ja ' /> Har hatt en lengre periode hvor jeg ikke har jobbet på filmen i det hele tatt, men er kommet i gang igjen nå. Filmen kommer til å være slik den ble påbegynt, med samme lineup som apas var før forandringene/oppløsningen. Edit: Bør forresten nevne at jeg ikke spiller bf2 til daglig, og har bare rørt bf2 i et par CN-kamper, bylan og litt public siden april Edit2: Vel, har et 6600GT, og kjører bf2 på lowlowhigh(terrain)lowlow og 800x600. Grafikken er vel ikke akkurat den beste ' /> Edit3: Skal også nevnes at apasfilmen vil ha BETRAKTELIG bedre kvalitet, både på farger og innspillingskvaliteten. Og nei, har nok ingen release, går egentlig mest på hvor mye innsats jeg setter i det de neste dagene, og tiden framover. Men blir nok ikke alt for lenge, har allerede sagt: "Kommer snart", litt for ofte til apasgutta Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted November 1, 2006 Gleder meg til aPas filmen! *sitter å hører på CellDweller på loop* Drit Phet musikk på filmen din foresten Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted November 1, 2006 http://team-apas.com/BILBO-KROMOSON.wmvVel, her er min film. Spilte inn klippene, og redigerte den natt til søndag, men hadde dårlig tid så fikk ikke rendret før sent i går. Så ikke forvent dere noe alt for syke greier. Har ikke brukt så mye tid på å synce fragsene, men litt syncing er det vel, og har ikke noe særlig med effekter eller kule overganger. Og jeg er også veldig misfornøyd med fargene jeg brukte, hadde planer om et litt dystert preg på filmen, men ble veldig mye dårligere enn jeg trodde. Men men! Enjoyyyy 1606687[/snapback] konge film ' /> men har jeg en helt fubar pc her som spiller 1 sekund av lyden så ett halvt sekund pause, eller har du redigert lyden slik ? SPOILER: bra denne pcen ikke er min Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted November 1, 2006 Fikk det i vlc jeg óg, gikk fint i media player. Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted November 1, 2006 ah ok, må se den på nytt da Share this post Link to post Share on other sites
roy 0 Report post Posted November 1, 2006 Feeeet film! Der tapte jeg hvertfall! Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted November 1, 2006 Nice film ) Synd den passerte 4 minutter Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted November 1, 2006 Vel, jeg spurte jo faktisk om det var greit at filmen inkludert credits ble litt over 4 min. Ellers hadde jeg jo seff hatt en kortere rulletekst. Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted November 2, 2006 Pent Bilbo <3 Share this post Link to post Share on other sites
supahman 0 Report post Posted November 3, 2006 Teddy vant. Smooth valg av musikk og redigering. Når filmen var ferdig var det akkurat som jeg venta på mer. Fikk feelings back to Enemy Territory av en eller anna grunn. Bilbo hadde også en kjempesak. For en kvalitet!! Regner med det er yberhax00r pc ute å går. Det var det ene som gjorde filmen knall. Det andre var ferdighetene. Traff jo som en helt. Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted November 3, 2006 Synes rglaf sin film var kuul også Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted November 19, 2006 Noen som har sendt inn bidrag for november? Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted November 19, 2006 Håper det. =) Share this post Link to post Share on other sites