Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rglaf

Månedens fragmovie - diskusjonstråd

Recommended Posts

Se på multigamer.no, Ravn har annonsert at det er utsatt på ubestemt tid. smile.png

Noen oktober-movies enda eller?? Jeg jobber som fan med mitt bidrag... :thumbsup:

muligens ferdig i februar.. :thumbsup:

kommer nok ikke til å delta. har nok arbeid med den ordentlige fragfilmen min.

Hmm, har likt de andre filmene dine BeaVer, så gleder meg til den "skikkelige" ... tongue.png

har bestemt meg for å være med denne gangen også. sitter å klipper sammen det jeg spillte inn for 10 minutter nå ^^

edit: kan love dere at det blir noe litt originalt (jeg har iaf aldri sett det i en fragfilm før)

MrTeddy var så flau at han ikke turte å legge ut fragmovien sin her.

Så jeg gjør det for han.

I represent to you Trevliga av MrTeddy!!!

SPOILER:
Teddy og Natrex tar ikke ansvar for evt hjertestopp under filmen

LAST NED HER ThaMovie

Enjoy!!

:)

ftp ftw! :)

Aner ikke... en fugl hvisket meg i øret om noe senere på dagen.... :)

KK, om jeg har tolket fuglen rett så vil vi få mulighet til å laste filmbidragene opp på FTP i kveld?

Hvis du hadde tolke fuglen rett hadde du hørt om muligheten til å laste ned en ny film FRA ftp i kveld... :)

Fuglen snakker en litt pussig dialekt, så han kan være litt vanskelig å tyde innimellom :)

Å huff for en kvalitet BeaVer!!! Det virker som du bevisst har prøvd å gjøre det så stygt som mulig... sad.png Ikke bra. Men til filmen. Syns du har tapt deg litt i forhold til de andre filmene, mtp på at denne var preget av mye 1 kill shots... Ser du har lært deg noen nye triks i redigeringa og det er jo seff bra, men hele filmen ble ganske preget av kvaliteten er jeg redd. Hvis dette skjermkortet skal være i boksen din over lengre tid er jeg redd du må finne deg en alternativ måte å ta opp råmateriale på, for dette var ikke bra.

*løpe å hente mediasenteret som står i stua*

skal gjøre alt jeg kan for å fikse kvaliteten.

Å huff for en kvalitet BeaVer!!! Det virker som du bevisst har prøvd å gjøre det så stygt som mulig... :) Ikke bra. Men til filmen. Syns du har tapt deg litt i forhold til de andre filmene, mtp på at denne var preget av mye 1 kill shots... Ser du har lært deg noen nye triks i redigeringa og det er jo seff bra, men hele filmen ble ganske preget av kvaliteten er jeg redd. Hvis dette skjermkortet skal være i boksen din over lengre tid er jeg redd du må finne deg en alternativ måte å ta opp råmateriale på, for dette var ikke bra.

1595187[/snapback]

Beaver sa til meg at frapsen hannes var fucka, så han fikk ikke tatt opp

skikkelig kvalititet.

...det sa han vel forsåvidt i posten sin óg, han nevnte også at det skyldtes nytt skjermkort... GG! :)

Sign in to follow this  

• Create New...