Ullteppe 0 Report post Posted October 5, 2006 Se på multigamer.no, Ravn har annonsert at det er utsatt på ubestemt tid. Share this post Link to post Share on other sites
t0Zir 0 Report post Posted October 13, 2006 fin film Share this post Link to post Share on other sites
roy 0 Report post Posted October 20, 2006 Noen oktober-movies enda eller?? Jeg jobber som fan med mitt bidrag... muligens ferdig i februar.. Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted October 20, 2006 Har akkuratt begynt med November filmen min Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted October 20, 2006 kommer nok ikke til å delta. har nok arbeid med den ordentlige fragfilmen min. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 20, 2006 Hmm, har likt de andre filmene dine BeaVer, så gleder meg til den "skikkelige" ... Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 20, 2006 Mitt bidrag er i denne tråden: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=75618 Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted October 22, 2006 har bestemt meg for å være med denne gangen også. sitter å klipper sammen det jeg spillte inn for 10 minutter nå ^^ edit: kan love dere at det blir noe litt originalt (jeg har iaf aldri sett det i en fragfilm før) Share this post Link to post Share on other sites
Superkillazz[nor] 0 Report post Posted October 23, 2006 laga film jeg og, Den ligger hær i grei oppløsning... Er det noen vits i å legge den opp i bedre format så si i fra .... 1545118[/snapback] Liker du Rpk? Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted October 23, 2006 MrTeddy var så flau at han ikke turte å legge ut fragmovien sin her. Så jeg gjør det for han. I represent to you Trevliga av MrTeddy!!! SPOILER: Teddy og Natrex tar ikke ansvar for evt hjertestopp under filmen LAST NED HER ThaMovie Enjoy!! Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 24, 2006 Anbefaler folk som har filer under 100 MB å bruke www.rapidshare.com Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 24, 2006 ftp ftw! Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 24, 2006 Liek, korr korr? Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 24, 2006 Aner ikke... en fugl hvisket meg i øret om noe senere på dagen.... Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 24, 2006 KK, om jeg har tolket fuglen rett så vil vi få mulighet til å laste filmbidragene opp på FTP i kveld? Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 24, 2006 Hvis du hadde tolke fuglen rett hadde du hørt om muligheten til å laste ned en ny film FRA ftp i kveld... Fuglen snakker en litt pussig dialekt, så han kan være litt vanskelig å tyde innimellom Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted October 24, 2006 her er mitt bidrag: http://rapidshare.com/files/511215/frags_agk.avi.html btw. må beklage den dårlige kvaliteten. fraps klikka plutselig etter at jeg kjørte det med det nye skjermkortet mitt. den tar opp i så dårlig kvalitet at ikke engang hele siktet vises :S Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted October 24, 2006 Laster nå Bev. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 24, 2006 Å huff for en kvalitet BeaVer!!! Det virker som du bevisst har prøvd å gjøre det så stygt som mulig... Ikke bra. Men til filmen. Syns du har tapt deg litt i forhold til de andre filmene, mtp på at denne var preget av mye 1 kill shots... Ser du har lært deg noen nye triks i redigeringa og det er jo seff bra, men hele filmen ble ganske preget av kvaliteten er jeg redd. Hvis dette skjermkortet skal være i boksen din over lengre tid er jeg redd du må finne deg en alternativ måte å ta opp råmateriale på, for dette var ikke bra. Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted October 24, 2006 *løpe å hente mediasenteret som står i stua* skal gjøre alt jeg kan for å fikse kvaliteten. Share this post Link to post Share on other sites
JoX 0 Report post Posted October 24, 2006 dåwnlåoder nå Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted October 24, 2006 Fikset ftp. Pga noen brukerbetingelser som sier at man videoer skal være i forbindelse med en webside så er det fint om dere trykker på linken under for så å velge "Bidrag fra Teddy". Er ett trykk ekstra, men det tåler dere vel? http://spinning-aliens.com/teodor/helikopter.php Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted October 25, 2006 Å huff for en kvalitet BeaVer!!! Det virker som du bevisst har prøvd å gjøre det så stygt som mulig... Ikke bra. Men til filmen. Syns du har tapt deg litt i forhold til de andre filmene, mtp på at denne var preget av mye 1 kill shots... Ser du har lært deg noen nye triks i redigeringa og det er jo seff bra, men hele filmen ble ganske preget av kvaliteten er jeg redd. Hvis dette skjermkortet skal være i boksen din over lengre tid er jeg redd du må finne deg en alternativ måte å ta opp råmateriale på, for dette var ikke bra. 1595187[/snapback] Beaver sa til meg at frapsen hannes var fucka, så han fikk ikke tatt opp skikkelig kvalititet. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted October 25, 2006 ...det sa han vel forsåvidt i posten sin óg, han nevnte også at det skyldtes nytt skjermkort... GG! Share this post Link to post Share on other sites