sirfresh 0 Report post Posted July 15, 2003 Helvetes mange cheatere på server #2 i dag har demo og wonid hvem skal jeg sende til? Share this post Link to post Share on other sites
Bananarama 0 Report post Posted July 15, 2003 var der jeg også, hvertfall 2-3 ytterst mistenksomme Share this post Link to post Share on other sites
sirfresh 0 Report post Posted July 15, 2003 det er samme person fant jeg ut nå her er han http://stats.battlefield.no/hlstats?mode=p...nfo&player=2785 ban den jævelen, og gi meg gjerne ip! Share this post Link to post Share on other sites
Xanthorf 0 Report post Posted July 15, 2003 De blir bannet snart. Share this post Link to post Share on other sites
sirfresh 0 Report post Posted July 15, 2003 navn på cheat redigert bort now VAC proofed!nice client multihack VAC proofed (8.7.03) by dom1n1k and p47r!ck navn på cheat redigert bort @ 12.07.2003, 15:15 by u-all navn på cheat redigert bort, VAC !detected! download it from Counter-Strike download section if its detected with code [4] (or detected with the same method) in the next CD update i will leave coding on (no more fun :/) but i try to code the same hack with another method, that will work on ATI users, too ' /> gl & hf og restart staten min!!! jeg ofret 20 runder på å recorde!!! - navn på cheats redigert bort av Opacus - Share this post Link to post Share on other sites
sirfresh 0 Report post Posted July 15, 2003 se hvor mange cheats som er sikker nå :/ og antall downloads... tipper det er max en tiendedel av cheaterne som får det direkte fra den siden.. det spres vel mer via irc o.l :///// - bilde redigert bort av Opacus - Share this post Link to post Share on other sites
Guest Opacus Report post Posted July 15, 2003 Helvetes mange cheatere på server #2 i daghar demo og wonid hvem skal jeg sende til? [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
Guest Opacus Report post Posted July 15, 2003 En ting til - ikke post navn osv til cheats her. Men jeg forstår at de som absolutt vil, sikkert klarer å skaffe seg uansett. Men vi trenger ikke gjøre det ekstra lett for dem Share this post Link to post Share on other sites
Guest Opacus Report post Posted July 15, 2003 Og enda en ting - han fyren er allerede banna Share this post Link to post Share on other sites
shorty 1 Report post Posted July 15, 2003 og restart staten min!!! jeg ofret 20 runder på å recorde!!! <_< Share this post Link to post Share on other sites