Unknown Account 0 Report post Posted September 4, 2006 nix plixx Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted September 4, 2006 haha kult at de over 50 også spiller da Share this post Link to post Share on other sites
Buer 1 Report post Posted September 4, 2006 hehe overraskende resultat Gratz Share this post Link to post Share on other sites
Dieu 0 Report post Posted September 4, 2006 Jeg er bare 30 Share this post Link to post Share on other sites
Metalon 0 Report post Posted September 4, 2006 nais Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted September 4, 2006 tipper gwaihihir er han oppe til venstre.... 10$ bet Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 4, 2006 10$ til meg, det er han kjekken som ligger foran! Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted September 4, 2006 Ooooh! Sjekk fyren i skjorta som tafser på låret til han som ligger foran! Lucky bastard Share this post Link to post Share on other sites
supahman 0 Report post Posted September 5, 2006 Vi gruset Swedish Special Forces. Hva syns dere om det ? Share this post Link to post Share on other sites
Vera 0 Report post Posted September 5, 2006 Vi gruset Swedish Special Forces. Hva syns dere om det ? 1531063[/snapback] Forventa Grattis med seier over bfboys Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted September 5, 2006 vits i å lage forumpost fordi man vinner. første gang eller? hvis alle skulle ha lagd en post på forumet for hver gang de vant så hadde det blitt overfylt. Share this post Link to post Share on other sites
real 0 Report post Posted September 5, 2006 Kansje dem ikke forventa og vinne eller? var sikkert gøy for SOAP d Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted September 5, 2006 Ooooh! Sjekk fyren i skjorta som tafser på låret til han som ligger foran! Lucky bastard 1531027[/snapback] EINICH! For en hunk! Share this post Link to post Share on other sites
MysT 0 Report post Posted September 5, 2006 Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted September 5, 2006 Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss 1531152[/snapback] å alle de smellan vi har gitt dere,,ja ja en gang så klarete dere å ta 1 tickets hos oss,,eller var det 4.. lite vits å lage en skryte tråd.. prøv mot oss da igjen.så kan vi se kem som skryter. he he Share this post Link to post Share on other sites
Metalon 0 Report post Posted September 5, 2006 Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss 1531152[/snapback] å alle de smellan vi har gitt dere,,ja ja en gang så klarete dere å ta 1 tickets hos oss,,eller var det 4.. lite vits å lage en skryte tråd.. prøv mot oss da igjen.så kan vi se kem som skryter. he he 1531191[/snapback] Vi tok dere 702-0 Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted September 5, 2006 Haha eid! Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted September 5, 2006 vits i å lage forumpost fordi man vinner. første gang eller?hvis alle skulle ha lagd en post på forumet for hver gang de vant så hadde det blitt overfylt. 1531077[/snapback] I det minste hadde det blitt litt liv her. Nå er det jo dødt. (Tier på at du hadde tenkt å følge opp med "som spillet" før du leste denne setningen). Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 5, 2006 Pent, SOAP. Magnificent next! Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted September 5, 2006 Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss 1531152[/snapback] å alle de smellan vi har gitt dere,,ja ja en gang så klarete dere å ta 1 tickets hos oss,,eller var det 4.. lite vits å lage en skryte tråd.. prøv mot oss da igjen.så kan vi se kem som skryter. he he 1531191[/snapback] Vi tok dere 702-0 1531201[/snapback] øøøøø,,,da har ikke æ vært med det kan æ bare si,,har æ vært med så har æ kjørt tanksen min rett igjennom skjermen din.he he Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted September 5, 2006 vits i å lage forumpost fordi man vinner. første gang eller?hvis alle skulle ha lagd en post på forumet for hver gang de vant så hadde det blitt overfylt. 1531077[/snapback] I det minste hadde det blitt litt liv her. Nå er det jo dødt. (Tier på at du hadde tenkt å følge opp med "som spillet" før du leste denne setningen). 1531327[/snapback] faktisk ikke. jeg er en av de få som støtter bf2. Share this post Link to post Share on other sites
Metalon 0 Report post Posted September 5, 2006 SPOILER: Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss 1531152[/snapback] å alle de smellan vi har gitt dere,,ja ja en gang så klarete dere å ta 1 tickets hos oss,,eller var det 4.. lite vits å lage en skryte tråd.. prøv mot oss da igjen.så kan vi se kem som skryter. he he 1531191[/snapback] Vi tok dere 702-0 1531201[/snapback] øøøøø,,,da har ikke æ vært med det kan æ bare si,,har æ vært med så har æ kjørt tanksen min rett igjennom skjermen din.he he 1531351[/snapback] Det er nok teknisk sett umulig Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted September 5, 2006 ahhahahhahhahhahaa Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted September 5, 2006 SPOILER: Grattis SOAP, dere har kommet dere over smellen 725-0 tap mot oss 1531152[/snapback] å alle de smellan vi har gitt dere,,ja ja en gang så klarete dere å ta 1 tickets hos oss,,eller var det 4.. lite vits å lage en skryte tråd.. prøv mot oss da igjen.så kan vi se kem som skryter. he he 1531191[/snapback] Vi tok dere 702-0 1531201[/snapback] øøøøø,,,da har ikke æ vært med det kan æ bare si,,har æ vært med så har æ kjørt tanksen min rett igjennom skjermen din.he he 1531351[/snapback] Det er nok teknisk sett umulig 1531406[/snapback] oki,,da utfordrer jeg deg 1vs1 i tanks,mapet er dalian plant.. så kan du få vinne hvis du tar meg 1gang..å jeg vinner NÅR jeg har tatt deg 10ganger på rad Share this post Link to post Share on other sites