Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

Battlefield 2142 beta

Recommended Posts

Må vi betale for å være medlem? :)

og foresten: Jeg tok å reserverte en nick til 2142, så skal jeg bruke det da eller.. skjønner ikke noe enda :(

1525600[/snapback]

Det er det EA vill at du skal... mens de rapper penga dine :lol:

TRenger man fortsatt sånn Betakey som ikke man får tak i lenger ?

1525970[/snapback]

Det lurar eg og på.

1525998[/snapback]

Installasjonen krever key ja.

ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet??

1526010[/snapback]

Vitsen? Med 1 TB disk plass hadde det vært ille å ikke brukt det til noe. Last helst ned med torrent. Da vil vi andre få nytte av økt tilgjengelighet.

Fordi de som var kjappe fikk tak i key før de gikk tom, og folk må jo få laste ned selv om de er tomme for keys :lol:

1526022[/snapback]

Hehe ja men de som har fått tak i key har jo hatt en plass å laste ned fra før, de som var subscribers fikk betan fra fileplanet sine servere mens klanspillere fikk det rett fra EA eller noe sånt, er litt usikker på hvor klanspillerne fikk sine betaer fra...Skjønner du hva jeg mener nå??

ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet??

1526010[/snapback]

Vitsen? Med 1 TB disk plass hadde det vært ille å ikke brukt det til noe. Last helst ned med torrent. Da vil vi andre få nytte av økt tilgjengelighet.

1526038[/snapback]

Torrent med key som alle bruker? :lol:

1526010[/snapback]

Fordi nå kan du LASTE ned betaen uten å måtte betale for det, men du må forsatt skaffe deg beta key. Før måtte du være reg. på fileplanet.com også

Altså, noen som har lasta ned den nye klienten å kan overbevise meg om at det er verdt å laste ned en gang til ? For den første klienten var absolutt ikke verdt 45 min av min tid i nedlasting.

hva er forskjell på beta client 1 og beta client 2? har seriøst ikke merket noe forskjell

Altså, noen som har lasta ned den nye klienten å kan overbevise meg om at det er verdt å laste ned en gang til ? For den første klienten var absolutt ikke verdt 45 min av min tid i nedlasting.

1526689[/snapback]

Hvis du bare skal laste ned for å spille, så kunne du latt være i utgangspunktet. Hvis du skal være med å betateste og komme aktivt med innspill o.l., så er det bare å sette i gang.

:wub:

hva er forskjell på beta client 1 og beta client 2? har seriøst ikke merket noe forskjell

1527370[/snapback]

Hvorfor ser du ikke på betaforumet ? Står masse der om de endringene som har vært gjort :wub:

orker ikke å logge meg inn :wub:

Jeg får heller ikke nøkkel :wub: Noen som kan gi meg "også" en kanskje? :dans:

blei ikke noe nøkkel på meg heller selv om jeg var tidelig ute..

ekke noen som har en som de ikke bruker he he :wub:

gledesdreping her, lasta ned jeg og skulle teste i dag..så måtte jeg ha key.. glargh...

noen som føler for og gi meg en? alternativ betaling er ok :wub:

Sign in to follow this  

• Create New...