Gwaihir 1 Report post Posted September 1, 2006 Må vi betale for å være medlem? og foresten: Jeg tok å reserverte en nick til 2142, så skal jeg bruke det da eller.. skjønner ikke noe enda 1525600[/snapback] Det er det EA vill at du skal... mens de rapper penga dine Share this post Link to post Share on other sites
Sombie 0 Report post Posted September 1, 2006 Gud så mye bedre den nye beta`n var Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted September 1, 2006 TRenger man fortsatt sånn Betakey som ikke man får tak i lenger ? 1525970[/snapback] Det lurar eg og på. Share this post Link to post Share on other sites
Durak 4 Report post Posted September 1, 2006 TRenger man fortsatt sånn Betakey som ikke man får tak i lenger ? 1525970[/snapback] Det lurar eg og på. 1525998[/snapback] Installasjonen krever key ja. Share this post Link to post Share on other sites
GhostDevice 0 Report post Posted September 1, 2006 ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet?? Share this post Link to post Share on other sites
Ramboknut 0 Report post Posted September 1, 2006 Fordi de som var kjappe fikk tak i key før de gikk tom, og folk må jo få laste ned selv om de er tomme for keys Share this post Link to post Share on other sites
Durak 4 Report post Posted September 1, 2006 ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet?? 1526010[/snapback] Vitsen? Med 1 TB disk plass hadde det vært ille å ikke brukt det til noe. Last helst ned med torrent. Da vil vi andre få nytte av økt tilgjengelighet. Share this post Link to post Share on other sites
GhostDevice 0 Report post Posted September 1, 2006 Fordi de som var kjappe fikk tak i key før de gikk tom, og folk må jo få laste ned selv om de er tomme for keys 1526022[/snapback] Hehe ja men de som har fått tak i key har jo hatt en plass å laste ned fra før, de som var subscribers fikk betan fra fileplanet sine servere mens klanspillere fikk det rett fra EA eller noe sånt, er litt usikker på hvor klanspillerne fikk sine betaer fra...Skjønner du hva jeg mener nå?? Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted September 1, 2006 ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet?? 1526010[/snapback] Vitsen? Med 1 TB disk plass hadde det vært ille å ikke brukt det til noe. Last helst ned med torrent. Da vil vi andre få nytte av økt tilgjengelighet. 1526038[/snapback] Torrent med key som alle bruker? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted September 1, 2006 ehm, men hva er vitsen med en nedlasting som alle kan bruke hvis det bare er noen som kan spille spillet?? 1526010[/snapback] Fordi nå kan du LASTE ned betaen uten å måtte betale for det, men du må forsatt skaffe deg beta key. Før måtte du være reg. på fileplanet.com også Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 1, 2006 Hmm. fikk visst denne betaen i email fra fileplanet. Share this post Link to post Share on other sites
Domle 0 Report post Posted September 1, 2006 Altså, noen som har lasta ned den nye klienten å kan overbevise meg om at det er verdt å laste ned en gang til ? For den første klienten var absolutt ikke verdt 45 min av min tid i nedlasting. Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted September 2, 2006 hva er forskjell på beta client 1 og beta client 2? har seriøst ikke merket noe forskjell Share this post Link to post Share on other sites
=spion 0 Report post Posted September 2, 2006 Grafikk, lyd og tweaks Share this post Link to post Share on other sites
Shopkeeper 0 Report post Posted September 2, 2006 Altså, noen som har lasta ned den nye klienten å kan overbevise meg om at det er verdt å laste ned en gang til ? For den første klienten var absolutt ikke verdt 45 min av min tid i nedlasting. 1526689[/snapback] Hvis du bare skal laste ned for å spille, så kunne du latt være i utgangspunktet. Hvis du skal være med å betateste og komme aktivt med innspill o.l., så er det bare å sette i gang. Share this post Link to post Share on other sites
Shopkeeper 0 Report post Posted September 2, 2006 hva er forskjell på beta client 1 og beta client 2? har seriøst ikke merket noe forskjell 1527370[/snapback] Hvorfor ser du ikke på betaforumet ? Står masse der om de endringene som har vært gjort Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted September 2, 2006 orker ikke å logge meg inn Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted September 2, 2006 Hmm, får ikke nøkkel. Får vel bare vente litt da, eller føler noen for å gi meg en key? Ja? PM! Share this post Link to post Share on other sites
frebere 0 Report post Posted September 2, 2006 Jeg får heller ikke nøkkel Noen som kan gi meg "også" en kanskje? Share this post Link to post Share on other sites
mad seng 0 Report post Posted September 2, 2006 blei ikke noe nøkkel på meg heller selv om jeg var tidelig ute.. ekke noen som har en som de ikke bruker he he Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted September 2, 2006 Tips: se i pm`en jeg sendte deg pampers Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted September 2, 2006 ARG! Har ikke beta key jeg heller ' /> Noen som føler seg fristet til å gi bort, tar jeg gladelig i mot Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted September 2, 2006 ARG! Har ikke beta key jeg heller ' />Noen som føler seg fristet til å gi bort, tar jeg gladelig i mot 1527863[/snapback] æ MÅ HA en key Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted September 2, 2006 Tips: se i pm`en jeg sendte deg pampers 1527830[/snapback] http://www.ngline.ru/fun/1000000.swf Share this post Link to post Share on other sites
noddy1 1 Report post Posted September 2, 2006 gledesdreping her, lasta ned jeg og skulle teste i dag..så måtte jeg ha key.. glargh... noen som føler for og gi meg en? alternativ betaling er ok Share this post Link to post Share on other sites