Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Shopkeeper

Ny BF2142 Beta ute nå

Recommended Posts

MENS JEG REGISTRERTE MEG KL 2106 lokal tid, RETT F:R SIDEN HVOR JEG SKAL F{ BETA KEYEN, S{ FIKK JEG BESKJED>

BETA CLOSED.

hvilken utur.

Jeg vil ha key!!!!!!!!!!!!!

1525564[/snapback]

pwned

Er det noe nytt i denne betaklienten?

Kan man spille med andre som har den nye hvis man har den gamle?

Kan man logge inn med gammel account?

Tror nok alle burde oppdatere til denne versjonen.

Leste på beta-forumene at det vil funke fint å avinstallere den gamle, og installere den nye uten å ha ny key. ( Det var en dice-fyr som sa det..)

JEG VIL HA BEDRE DOWNLOADSPEED ENN 45KB/S!

huff å huff. noen last opp klienten til en raskere ting enn den derre gamespy-greia. 45KB på 6mbit er lite optimalt...

Jeg har fått downloadet og ventet i kø i nesten en time igjen er nr 21 i køen :lol:

Hvordan får jeg key? Har registrert meg osv.. Får den via mail eller?

Edit: Den sier closed?! HAR SITTET OG VENTET I KØ EN EVIGHET FOR F***!

Edit2:

Question: What are my chances at getting into the beta?

Answer: FilePlanet is screening all users registering for the beta. Keys for the first round of the beta are VERY limited and only a few people will be able to play in the first phase. Those keys are on a first come, first served basis.

The next phase will start during the third week of August. At that time if you are on the waiting list, you will be able to retrieve a key. If your information has been collected, we will be contacting you during the third week of August to get a key.

Edit3: Download startet akkurat nå og tar akkurat 1 time og 10 minutter :)

ah for en delisjes nedlasning speed, 100kb/s :)

spesielt med tanke på at jeg kan ha den farten x6-7 :\

1525692[/snapback]

Har 400 kb/s jeg :lol:

Gikk du rett til nedlastingen eller gikk du gjennom screening og fikk en key først ?

1525473[/snapback]

Vel, jeg har key fra før, men jeg gikk igjennom den screeninga siden jeg ikke viste man bare kune laste ned, så da får jeg vel kansje en til key da? Men det er ett fett, så en liten firkant med link rett etter hvor det sto jeg kunne laste ned, men det sto rett ved siden av at det var closed nå da, men fikk lasta ned likevel...

såklart, men når man får 400KB/s på nedlasting i torrent og 45KB/s på fileplanet hvor en også må vente en time for å få den samme fila, er det lite tvil...

Trur man trenger en key for å installere...

1525861[/snapback]

serøst ? jeg fikk ikke den screeninga til og virke, å nå er den closed :lol::) arrrrrgh vist jeg ikke får spille denne gangen heller :(

såklart, men når man får 400KB/s på nedlasting i torrent og 45KB/s på fileplanet hvor en også må vente en time for å få den samme fila, er det lite tvil...

1525921[/snapback]

Jeg hadde 400kb/s på fileplanet.. lol

kordan får æ tak i key???

1525954[/snapback]

Du kan spørre pent om å overta nøkkelen til en som har gitt opp pga feks CTD. Du kan jo søke på forumet etter de som depper mest - der er det kanskje håp.

Enkelt forklart / recap:

- inntil i går trengte man 2 ting : beta + bey

- i dag trenger du 2 ting: ny beta + key

Forskjellene er for de fleste minimale med den nye beta'n. Spennende å se om jeg merker noen forskjell - men en del fikser er det. Det største problemet har vært stabilitet på serverne. 50% av rundene har gjerne endt med "Connection problems" og at servern restarter (det nest største problemet er at beta testere "jam'er" bf2142 forumet med bugg'er og syting - poenget med beta testing er å finne feil + raportere saklig på beta testing forumet).

Trenger man NY KEY FOR Å SPILLE den nye versjonen?!

ZoGM!

Trenger jeg virkelig det? Det suger så heftig hvis man trenger det.

Sign in to follow this  

• Create New...