Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
fLiNcH

:) Lyst å lære basic 3D??:)

Recommended Posts

Tusen hjertelig takk Flinch, denne tror jeg mange vil være glade for, dog litt forbanna også fordi de ikke får til det som du gjør ^^

sketchup ?

Er gammel program det, også en god stund siden google kjøpe det, men må inrømme at jeg aldri tenkte på å dele linken her på forumet fordi jeg trodde folk viste om det.

Creds til ol man designer ^^

Jeg så kjapt på sketchup og de første par videoene , og det går da an å fatte dette.

Så jeg lastet ned Blender og driver å leser en tutorial og prøver å satse på det heller.

Er det en tabbe for en nybegynner å lære seg Blender , og ikke 3D S Max hvis man har som mål å blandt annet kunne lage modeller til en Battlefield-mod ?

Jeg har 3D S Max , men vil helst bruke Blender.

Jeg har Maya 8.0 unlimited som jeg gikk til anskaffelse av for å lære meg 3d (litt ambisiøs kanskje? tongue.png ) Fulgte med så mye tutorials som lærer bort hver eneste detalj fra basic modeling med NURBS til animering. Anbefaler Maya på det sterkeste!

men obs på prisen for proffutgavene...

Jeg har Maya 8.0 unlimited som jeg gikk til anskaffelse av for å lære meg 3d (litt ambisiøs kanskje? ;) ) Fulgte med så mye tutorials som lærer bort hver eneste detalj fra basic modeling med NURBS til animering. Anbefaler Maya på det sterkeste!

men obs på prisen for proffutgavene...

1542103[/snapback]

Så du kjøpte Maya?? ;)

Hei og hå :)

Jeg har et lite prosjekt gående. Planen er å få i gang en Counter Strike: Source- fragmovie. Jeg bruker Vegas til å redigere klipp o.l, men kunne tenkt meg noen 3D animasjoner i form av tekst o.l.. Hvilket program anbefaler dere å bruke?