Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Red-Lion

EVE-spørre/diskusjons-tråd

Recommended Posts

heisann godt folk og godt nyttår ifra Pubbie delen av goonswarm.

Fett å se at "proffer" som tri måtte gi opp å ta "rpg noobene" i cva. aralis er kul. hatt en god tone med den mannen nå i snart 3 år.

Jeg er med i den gode kampen mot BOB. Har det rimelig gøy når vi har ok fc.

Er medlem i Darkstar 1. Bare kos hele veien.

Hvor folk tar alt det derre proffe greiene ifra aner jeg ikke når det gjelder bob. CVA er mye mere proffe.

Holder lav profil. Vært i samme region siden slutten av 2004, det er det ingen andre som kan si nå.

Gode fc's. Gode piloter. Og alle vil alltid prøve seg mot de. Får masse trening hele tiden.

:happy: Hey Royaldo!

Lurte litt hvor det var blitt av deg etter at CVA diplos og deres sjef krangla litt.

TRI har ikkje hatt det så lett i CVA space, men satte inn et storangrep igår. Reeinforca 3 POSs i X-R (ved siden av r3).

Dei hadde da ca 100 t2 snipers.

Idag er 7 motherships rapportert i Misaba, så når POSne kommer ut av reeinforced, så skal det bli et helvette, på godt og/eller vondt :innocent:

hehe....yepp.

Vi hadde faktisk bra kontroll før IAC og Goons kom.

Tbh så var eg rimelig sikker på at dette kom til å gå til helvette. Satt og lurte hvor mye eg fekk i basic insurance for carriern min :happy:

TRi fucka det til no så jevli ved POS og mista en god del skip allerede ved første engagement. Dei prøvde å bumpe carriers fra POS (fikk min opp i 10 m/s. yey), releaset drones som raste rundt nonstop.

Da den første lagspiken hadde lagt seg fekk POS gunners locka battleships..da første wreck var laget så fikk tacklers noe å warpe til og flere TRI dauet.

Jekli stressendes en periode :innocent:

Etter 15-20minutter med julig trakk TRI seg unna, og så kom rapporter om IAC og Goons inbound.

Vi var rimelig fornøyde og sikker på seier før det punktet pga POS successen, men da dere kom visste vi at seiern var in the bag.

Er forøvrig veldig fornøyd med meg selv også.

Var min ide å hugge Cyno Jammern med Carriers :innocent:

Capital command ville engage med gate, men eg klikka i capital chat, så good going Niding! :innocent:

Takk for hjelpen IAC og Goons!! :innocent:

goons hadde vel en 40 stk i gang. aner ikke hvor mange iac var. vi var ikke sammen. 2 forskjellige gang. Morro, ikke satt så mye rot i en fleet siden jeg var i området sist :D

morro med bruce i fountain. sjelsvenner med cva? nbsi i deres område, nrds utenfor det.

vurderer å sende en alt dit. fountain er bare latterlig bra.

skal egentlig ikke klage, har tilgang ifra drone regioner helt til grensa til period basis.

helt utrolig at folk gidder å sloss om providence. det cva har gjort der er å gjøre det klart dårligste 0.0 området

til en liten oase for nybegynnere i 0.0.

Hehe, da fikk Niding lurt meg in I en Amarr rollespiller allianse :D:tafse:

Har hatt det gøy så langt, vært med i fleet battle og greier! :blush: Prøver også å PvP'e mot Starfraction, men de bruker det meste av onlinetiden sin docka desverre.

CVA er virkelig en kul gjeng!

Godt aa ha deg med i gjengen RedLion :D

CVA er ute etter aktive folk som ikkje gjemmer seg vekk osv. At folk joiner pvp, snakker i corp/alliance og paa voice chat er alltid en god ting!

Du hadde vel over 10 kills innen 24 timer av da du joina. :)

Uh hvor skal jeg starte :)

Her : http://dl.eve-files.com/media/0801/mc_kill...8_aangepast.jpg

Anyway, siste uken har det foregått ganske lite, utenom at vi drepte enda en Tortuga mothership og et par carriers. http://killboard.net/details/224117/

Alt som ble gjort fra MC sin side så langt, har blitt gjort mens vi var opptatt i Catch. DVS de tok ned alle POS i period basis og satt opp sine egne. Etter at vi kom tilbake til delve og begynnte å operere i PB, så har de ikke utrettet noen ting. Ut fra SOV kart så holder evoke og kia mesteparten av period basis. TPAR er fremdeles BOB sin og kommer til å være sånn, fram til MC tør å få capital fleeten deres ut i det åpne. Noe de er veldig redd å miste. Ellers så raider de bare rundt omkring i interceptor gangs ...

Tipper at de drar tiden ut, og venter på at koalisjonen skal drepe oss. Sånn som det er nå, tja ... De kommer til å vente lenge. RA har allerede begynt å fucke opp der i vest, AAA tafser på KOS, tipper at koalisjonen dør om ikke så lenge. Så skal vi få se hvor lenge MC holder ut når vi konsentrerer oss mot period basis og konstelasjonen de har fått av oss for et par år siden. Ikke å snakke om lån av titan BPOs, osv osv.

Samme skjer i Y-2 der apekatter fra nord prøver seg hardt, men feiler horribelt ' /> Her også har det vært ganske lite action, siden. Veldig artig å slå ned på Coalition sine capital gangs som prøver å reparere \ siege POS. Warpe inn 10 interdictors, drepe 3-4 capitals og dra hjem [url=

Når det gjelder Delve så er planen forteress delve gjennomført for lengst. Pandemonic legion herjer her og der, dreper små POS med sine geddon fleets, men når vi tar de ut i det åpne, så dør de som fluer. Ellers så gjør de delve en veldig usikker plass å bevege seg rundt. Heldigvis har vi en omfattende bridge network, og hjelper mye. Både logistikkmessig og når vi skal forfølge fienden. Artig når de må ta 15-20 jumps, og vi venter på veien etter 3 hopp.

Goons.. LOL. De klarer 2 ting. Det er å plante POS og dø. Krasje serveren er en skill, men det gjør de bare når noe stort går ned. Hører at de har klart å ordne seg en erebus, jeg ser for meg at den blir ikke brukt mye, og når tiden kommer for den å dø, så kommer 800 goons i noob ships til å hoppe i systemet og ja ...

Stasjonen i Delve har hatt The Alamo som navn helt siden vi tok det fra FA, vi har venta invasjonen en stund nå :D Har ikke hatt det så artig i EVE siden vi holdt på å ta Delve. Gleder meg på hva som skjer videre.

Delve kommer ikke til å falle, ikke uten at BoB blir uvenner med seg selv.

Når coalition kollapser blir det morsomt å være i sør :) Vil iallefall gi oss i Providence litt fred fra United Legion, AAA osv som nå kommer og flørter med CVA. Men men, klager ikke, mye action tongue.png Men er snart konk hehe... Bra at alten min kun er 1 måned unna mining barge!

AAA, RA, UNL osv har alltid sendt fleets til CVA space for morro skyld. Dei bruker CVA som sparringpartner slik at nye FCs kan faa trent seg mot folk som ikkje er del av alliance vs coalition kampen, men som flyr 100% t2 fitted fleets.

BoB gjorde det ogsaa en god del i gamle dager, men etter krigen startet har vi sett relativt lite til dem.

Er vel et tegn paa at dei er fokuserte/disiplinerte, men i tillegg er jo Dvelve ikkje akkurat i nabolaget.

Saa RedLion, du skal faa mye trening i pvp siden begge sidene sender fleets mot oss :)

Og naar det gjelder BoB, saa tipper eg dei er som CVA, har en veldig loyal og hardcore kjernegruppe (som RA/AAA(RAT)) som vil s0rge for at dei overlever uansett.

Aa flire av Goons som du gj0r hjelper ikkje OM AAA/TCF/RA gidder aa holde fokus. Dei er vel hjernen og capital drivkraften.

Mister dei interressen saa er vel Goons mere hjelpesl0se.

Mulig eg tar feil...vanskelig aa vite siden vi staar paa utsiden og ser inn i kaoset :D

Proton: kontakter deg over helga. Er i England atm paa kurs saa null access til msn.

Edited by Niding

Goons har faktisk en capital fleet, de kom med den da de scramblet en av mothershipene våre. Det er første og eneste gangen jeg så den. Det er fremdeles å se at tcf vinner en fleet fight. Franskmenn kan ikke slåss. RA \ AAA har ikke gjort en dritt på 2 mnd snart når det gjelder BOB.

Med mindre MC får fingern ut snart, så stikker outbreak, og da kommer vi til å rulle over både MC og evOke. Vi skal ta de 4 stasjonene de har i delve og ta tilbake PB. Ser for meg at vi tar en house cleanup i delve etterpå, og tar tilbake FAT, bare på grunn av fightsa med AAA \ IAC :)

Fra et strategisk standpunkt virker det smart å knuse MC. Er jo nesten ikke værre å holde linja nede ved PB enn å holde den ved inngangen til Delve, blir bare noen flere systemer å kontrollere, men ikke flere innganger til imperiet. I tillegg så er det jo alltid lurt å rydde unna fiender :)

-prat-

Jeg håper du representerer den genrelle stemning i BOB, for gudene skal vite at dere kommer til å få dere en liten overaskelse da.

T-PAR - MC har sov, check

Y-2 Northeren Monkeys har sov, check

QY6 - Dere blir eid av RSF, check.

DD i sin egen pos av RA, check

Logge av cap fleeten sin i 6-6 POS'en i QY6, check.

Konstant fare for hotdrops av RA, check

PL / BO, gjør det å bevege seg alene rundt onkring i Delve til en meget risikbel afære, check.

Når det gjelder Delve så er planen forteress delve gjennomført for lengst. Pandemonic legion herjer her og der, dreper små POS med sine geddon fleets, men når vi tar de ut i det åpne, så dør de som fluer.
Vell, dere har klart å ta Geddon fleetene våres 1 eller 2 ganger. Men om vi drar ut i vanlig PL fleet ship, så har dere vel aldri klart å virkelig slå oss.
Stasjonen i Delve har hatt The Alamo som navn helt siden vi tok det fra FA, vi har venta invasjonen en stund nå

And it was all planned on the BOB bbq in the summer 1968. Beklager, men jeg måtte bare :(

Breaking news fra QY6; 22:31:49 Notify Archon belonging to Galavet self-destructs.

-prat-

Jeg håper du representerer den genrelle stemning i BOB, for gudene skal vite at dere kommer til å få dere en liten overaskelse da.

PL / BO, gjør det å bevege seg alene rundt onkring i Delve til en meget risikbel afære, check.

Når det gjelder Delve så er planen forteress delve gjennomført for lengst. Pandemonic legion herjer her og der, dreper små POS med sine geddon fleets, men når vi tar de ut i det åpne, så dør de som fluer.
Vell, dere har klart å ta Geddon fleetene våres 1 eller 2 ganger. Men om vi drar ut i vanlig PL fleet ship, så har dere vel aldri klart å virkelig slå oss.
Stasjonen i Delve har hatt The Alamo som navn helt siden vi tok det fra FA, vi har venta invasjonen en stund nå

And it was all planned on the BOB bbq in the summer 1968. Beklager, men jeg måtte bare :(

Breaking news fra QY6; 22:31:49 Notify Archon belonging to Galavet self-destructs.

Update (31.1)

TPAR-Q: Ingen sov

Y2-ANO: Morsus Mihi

Hvor mange alianser var det i TPAR da stasjonen ble overtatt ?

Igjen, prøv å telle.

Er det ikke å strekke det litt ? Har ikke RSF mistet alle POS i QY6 i går ?

Hvor mange ganger har Shrike gjort akkurat dette ? Goons \ Iron fikk smake litt av det samme i går.

Dere har drept 2 carriers der så langt, i tillegg til en som ble gangwarpa til en planet. Litt av en flåte det der.

Sist RA hotdroppa mista de like mange capitals som de drepte. Og da droppa de 40 mot 10. Har enda å se at de faktisk har baller å droppe en flåte på 40 når vi faktisk har like mange. Jeg håper så jævlig at de gjør det.

Den er grei.

At dere hopper i nanofag fartøy kan ikke kalles slåssing. Men hver sin smak.

And it was all planned on the BOB bbq in the summer 1968. Beklager, men jeg måtte bare :)

Jeg sier bare det som har vært historie de siste 3 åra. Er på tide å bytte låta liksom, syns du ikke det.

Den var VEEEELDIG lame, men duden har fått nok pepper fra bob.

Til slutt og sist, slutt å lese COAD, og dra konklusjoner derfra. Jepp vi taper systemer, men gud om dere skal blø for å få tatt de.

http://www.killboard.net/details/229543/ Og når coalition tar og lærer å fitte skipan sine, først da har de kanskje sjans å vinne. Fram til da så kan de bare stole på zerging.

Cutyk, du må spille mer under US timezone; mislykkede nanogang driveby's var vel det eneste de fikk gjort.

Hva syns du om POS spamming for å beholde sov?

Mener du det er riktig å måle graden av seier etter hvor mange caps (fighters/doomsdays) dere klarer klemme av i et cyno jammet system?

Hehe, Galavet er et så åpenbart target. Med all den bitchingen dere gav ASCN for å gjøre det samme. Plus ryktet skal ha at lederskapet liker å holde rkk's ceo i bakgrunnen siden han blir så lett butthurt på caaod etc.

Ellers, bob vekslet litt capital kills med goons i natt

Skulle gjerne ønske jeg ikke måtte sove. Men vi er EU dominert, og vi blir eid i US timezone. Synd men ja.

Siden pos er eneste måten å kontrolere sov, så er det helt naturlig å sette inn flere for å beholde SOV. Man kan sette opp 5 pos daglig. Men vi gjør ikke det.

Som sagt allerede, så har vi ikke en jævla sjans å vinne sånn som det er nå. Men coalition skal blø og blø mye. Så vi får bare se hvem som har mer stamina. Coalition fortsetter med å gjøre de samme feil de har gjort hele tiden så. Jeg bryr meg ikke ok POS og systemer, vi har jo overgitt og tapt så mange nå at det spiller liten rolle om vi tapen noen flere. Det vi spiller for er akkuratt dette [114 battleships destroyed] [6 battleships lost]. Og selv når vi har tapt alt, så kommer vil til å spille for å fylle killboard opp så mye som mulig. Det er det BOB er.

For å si det ærlig så vet jeg fan meg ikke hva som gikk i Galavet sin hode da han aktiverte selfdestruct. Jeg kjenner han som en veldig stolt person. Personlig hadde jeg prøvd å ta så mange med meg som mulig, Driter glatt i om jeg taper en Carrier, har både en til og en dread i reserve. Den var lame, ikke noe mer jeg kan si.

Japp, vi tapte en NYX og et par caps til, goons mista 5 dreads og en carrier tror jeg. Jeg sjekket bob forums tidligere i dag, var ikke et ord angående det, dvs good fight, de drepte det fair and square etc. Blir ikke den første, blir ikke den siste. Jeg venter fremdeles å se en rød supercap som ikke er RA sin :) Og jeg vet at coalition har supercaps.

Har en anelse at folk er irritert at vi ikke bitcher angående alt som skjer. Jeg sier bare THIS IS DELVEEEEE smile.png eller noe i den duren, GL HF.

om self destruct enda oedelegger alle modulesa dine, vil jeg heller at de alle gaar til intetheten enn at fienden faar de om jeg har full faction setup e.l