Sign in to follow this  
-Unabomber-

Har jeg nok strøm ?

Recommended Posts

sålenge du har en PSU av bedere merke er hvor alle railene er stabile har det ikke mye å si om du har 420 eller 500w da det vil funke like bra uansett.

Har du mer watt en støpselet klarer så kommer noe til og kortslutte :wub:

1505087[/snapback]

For det første, du skal være veldig flink hvis du får en vanlig PC til å bruke, tja, ~2300W (Hvis vi tenker at du har 10A sikring). Og i det du klarer å trekke ut så mye effekt vil sikringen slå ut (og pc'en smeltet) :thumbsup:

Uansett, min PC bruker ca. 0.9A (207 watt) når den jobber. Den er litt gammel (2-3år), men jeg tviler egentlig på at nyere PC'er bruker dobbelt/trippelt så mye strøm, så vil tro at din PSU holder, hvis ikke får du heller kjøpe ny ' />

Edit: Når jeg ser hvilken PSU du har vil jeg tro den er av god kvalitet, da Microplex som regel selger kvalitet (Gode strømforsyninger klarer som regel å levere litt over det som er oppgitt, Forton 350W varianten leverer godt å vel 400W feks). Vær oppmerksom på at noen merker (Feks. Qtec) oppgir max. peak effekt, så om det står "500W" betyr det at den kan levere 500W over feks. 1 min før den tar kvelden p