SGT_Dybvad.V 0 Report post Posted August 3, 2006 Hei. ejg er en gutt på 15 år fra Løten. Jeg spiller mye BF2. Nic:SGT_Dybvad.V Kit:Assault,Support,Medic. Kjøretøy:Transport,APC og AA. Map: Liker alle like godt. Jeg er en passe god spiller. Har blit anbefalt av Treer. HAr MIC(en selvfølge) Takk. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted August 3, 2006 Anbefalt av Treer? Det er? Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted August 3, 2006 En spiller? Share this post Link to post Share on other sites
Treer 0 Report post Posted August 3, 2006 Hva mener du med at du er blit anbefalt av meg? Du søkte hos oss og kom ikke inn. Jg sa at du kunne søke andre steder også. Hvis det betyr at jeg har anbefalt deg tror jeg det er noe du har misforstått Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted August 3, 2006 Hva mener du med at du er blit anbefalt av meg? Du søkte hos oss og kom ikke inn. Jg sa at du kunne søke andre steder også. Hvis det betyr at jeg har anbefalt deg tror jeg det er noe du har misforstått 1488654[/snapback] NEI MEN FOR HELVETTE,la gutten joine en klan da Share this post Link to post Share on other sites
Treer 0 Report post Posted August 3, 2006 Jeg nekter han ikke og joine klan? Jeg lurer på hvorfor han sier at jeg har anbefalt han. Vis jeg hadde anbefalt han så hadde jeg gitt han en try-out ivertfall Share this post Link to post Share on other sites
Digital-KrigfQrer 0 Report post Posted August 3, 2006 <3Larsviking<3 Share this post Link to post Share on other sites
naejt 0 Report post Posted August 3, 2006 Hva mener du med at du er blit anbefalt av meg? Du søkte hos oss og kom ikke inn. Jg sa at du kunne søke andre steder også. Hvis det betyr at jeg har anbefalt deg tror jeg det er noe du har misforstått 1488654[/snapback] NEI MEN FOR HELVETTE,la gutten joine en klan da 1488675[/snapback] La han joine NV da Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted August 3, 2006 Lykke til, og ha fortsatt en god jul! Share this post Link to post Share on other sites
[tR]Hellfighter2 0 Report post Posted August 10, 2006 Well om han ikke har noen klan så er tR villig til å ha han uannsett hvem som har anbefalt han www.tekrangers.com om han er active nok så skal jeg love han en plass Share this post Link to post Share on other sites
SGT_Dybvad.V 0 Report post Posted April 12, 2007 Oi. Sorry Treer, bare jeg som har missforsto deg:) Share this post Link to post Share on other sites
Filamu 0 Report post Posted April 12, 2007 liten bump, fått deg en klan? Share this post Link to post Share on other sites
panzer.div 0 Report post Posted April 12, 2007 Hvis du trenger en klan så kan du få Try-out hos oss i K9jr vi trenger flere spillere Bare ta kontakt med meg hvis du vil Share this post Link to post Share on other sites
Dovensau 0 Report post Posted April 12, 2007 wow. det var ein utrulig bump det.. snart eit år sidan. gad Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted April 12, 2007 April Mai Juni Juli August neeeh Share this post Link to post Share on other sites
KoseMelon 0 Report post Posted April 12, 2007 Hahahah Runar, det var jo faktisk omvendt da.. Siste post var i August ^^ Share this post Link to post Share on other sites
C4mpi 0 Report post Posted April 13, 2007 August September Oktober November Desember Januar Februar Mars April Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted April 13, 2007 AprilMai Juni Juli August neeeh Ikke bruk kalendere du ikke kan, gutt litt intern Share this post Link to post Share on other sites
Pritchard 0 Report post Posted April 13, 2007 AprilMai Juni Juli August neeeh Ikke bruk kalendere du ikke kan, gutt litt intern Det runar mener er at det er drøye 3 og en halv måned til tråden er 1 år gammel Njuuubs Det jeg synes var merkelig er at han som søkte skriver sorry til "treer" 7 og en halv måned etter tråden ble startet Share this post Link to post Share on other sites
f0cx 0 Report post Posted April 13, 2007 hmm du påstod at du hadde blitt anbefalt av en kar som ingen vet hvem er, så legger du ut statsen hans.... Stats = care... Men sånn ellers, lykke til! Share this post Link to post Share on other sites
Remyx99 0 Report post Posted April 13, 2007 Hva mener du med at du er blit anbefalt av meg? Du søkte hos oss og kom ikke inn. Jg sa at du kunne søke andre steder også. Hvis det betyr at jeg har anbefalt deg tror jeg det er noe du har misforstått 1488654[/snapback] NEI MEN FOR HELVETTE,la gutten joine en klan da 1488675[/snapback] La han joine NV da LARS har ikke på LENGE spillt i NV. han spiller i vC. Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted April 13, 2007 AprilMai Juni Juli August neeeh Ikke bruk kalendere du ikke kan, gutt litt intern Det runar mener er at det er drøye 3 og en halv måned til tråden er 1 år gammel Njuuubs Thank u. Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted April 14, 2007 LARS har ikke på LENGE spillt i NV. han spiller i vC. På tide å bytte displayname snart da kanskje Share this post Link to post Share on other sites
AndyGorm 0 Report post Posted April 22, 2007 WTF gutten er jo anbefalt av Treer FFS! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted April 22, 2007 Å herre gud Andy! Han ble anbefallt av en 1st Lieutenant!! Se for en smooth score: Repair: 501 Share this post Link to post Share on other sites