Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
a-Z-z

WOW Spørretråd!

Recommended Posts

Du kan rømme fra gjelda, men du kanke rømme fra meg.

Nå skal jeg ut å hente en kompiz, I wils be on tonite.

Stormreaver er i samme Battlegroup, men noe bedre mtp PvE progression og AH prices. Horde vinner også mye i BG's.

Jeg og noen irl venner skal ihvertfall migge dit snart, som horde ;)

Haha Missury sinn battleground AV 46 er bugged til det max. Går ikke ann og spawne når du dør og du får fullt liv vert 3 sec og fullt mana/energy/rage hvert 3 sec . Haha alle join, dette er morro ;)

Trollbane kanskje? Er dog et ganske stort gap i raidingen der, er svært få alliance guild som progresser SSC/TK, de fleste gir faen i det nå som Black temple ikke er attuned-locked mer ;)

Har akkurat starta druid. men lurer på om det er en annen måte å komme seg vekk fra moonglade ( til darnassus for eksempel ) utenom å bruke hs

takk på forhond

Edited by KrikVik

Skal være en flightpath for bare druids i moonglade som går til darn. men husker ikke hvor eller om det er level req på den.

Har akkurat starta druid. men lurer på om det er en annen måte å komme seg vekk fra moonglade ( til darnassus for eksempel ) utenom å bruke hs

takk på forhond

Druids får gratis flytur fra nighthaven til darna når de vil :wub:

Flightpath i sør-enden av moonglade-landsbyen ( ikke av sonen, landsbyen )

Er også en tunnell helt sør i moonglade, der kan du komme deg til Felwood/Winterspring, men på veien treffer du furbolgs i level 48+( til 60 )

Som du er unfriendly/hostile med, med mindre du har grinda rep med dem, noe jeg tviler

Tror du skal gå for FP'n jeg:)

Er en ide å spille litt med den nye patchen som kom i dag, slik at man setter seg inn i nytt refactoring-, glyph-, og talentsystem. Samt det som er lagt til og fjernet.

Er endelig ferdig med å skifte talents, regemme, reforge og reenchante.

Så gleder meg til første raid nå

Skulle gjerne raidet, men klarer ikke vende meg til CD på cleave og TK mekanikken. Herregud for en noob jeg er blitt biggrin.png

Fyfan for en dps-buff de har kjørt på nå.

PVP har blitt helt texas hvor plutselig droods eier alt. Skyggeprest, som meg selv, har også blitt buffa noe jævlig.

Ikke en jævla addon som funket slik den skulle da men, kjører kun bartender frem til Lui blir kompatibel.

men igjen, wtf for en dps-buff klassene har fått.

Lukter at drulle og shadowpriest får en nerf snart, og huntere får en ny buff...stakkars.

btw, hvis noen er Ally på Kazz - hukk opp med "snuppa" for litt kosespilling/tafsing wub.png

<< casual pro, men speller ofte

Jeg har mistet 3k AP, jeg har mistet all ArP (var nesten cappet) og alt er byttet ut med +crit, jeg er også konstant rage drained.

Boomkins er jo uansett den latterligste dps klassen i spillet. 3 button 10k dps.

Jeg har mistet 3k AP, jeg har mistet all ArP (var nesten cappet) og alt er byttet ut med +crit, jeg er også konstant rage drained.

Boomkins er jo uansett den latterligste dps klassen i spillet. 3 button 10k dps.

gogo ally, trenger noen å spille med :innocent: