Kurre<3 0 Report post Posted July 21, 2006 I høstferien 2006 blir warpzone 18 avholdt i stavanger turnhall. Spill kompoer er ikke helt sikkre enda, men det blir nokk CS 1.6 kompo og sansynlighet for UT2004 kompo, BF2 kompo og RA 2 kompo. Det pleier å være ca 500 personer på de warpzonene som blir avholdt i høstferien og jeg bare lurer på om det er noen andre her som planlegger å komme? Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted July 21, 2006 Skal nok på hw-lan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre<3 0 Report post Posted July 21, 2006 vet at HW Lan er på likt... men Warpzone er kansje et alternativ for dem som bor på vestlandet og ikke orker å reise så langt Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted July 21, 2006 Jeg var på #17 og var med å vant bf2 compoen.. Kanskje jeg kommer og drar inn litt mer penger.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre<3 0 Report post Posted July 21, 2006 Hehe, og jeg var der og tok andreplassen men hvis det blir kompo på wz 18 stiller vi viscera lag og banker deg ned i støvlene Quote Share this post Link to post Share on other sites
WapoR 0 Report post Posted July 22, 2006 Jeg var på #17 og var med å vant bf2 compoen.. Kanskje jeg kommer og drar inn litt mer penger.. 1476211[/snapback] Du skal komme, maa ha noen aa plage mens jeg ikke er paa vakt Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted July 25, 2006 Jeg var på #17 og var med å vant bf2 compoen.. Kanskje jeg kommer og drar inn litt mer penger.. 1476211[/snapback] Du skal komme, maa ha noen aa plage mens jeg ikke er paa vakt 1476649[/snapback] Hmmm... Vi skal vist ha vakt i sammen vi to.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
WapoR 0 Report post Posted July 26, 2006 Dette blir kos ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zevs 0 Report post Posted July 27, 2006 Jeg stusser fealt paa om jeg skal komme, staar mellom HW-LAN og Warpzone. Finner jeg et godt lag som trenger spillere til warpzone, kommer jeg nok. Hvor jeg spiller og alt slikt staar i signaturen, (tlv) saa om noen har et godt mixlag eller et godt lag som mangler spillere, send meg en PM Fint om laget ogsaa har en ambisjon om aa vinne. Edit: Kan ogsaa veare med paa aa mikse et lag, send meg PM saa ordner jeg/vi kanskje noe. Spank (spansk) tastatur er gOy Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted July 27, 2006 Jeg var på #17 og var med å vant bf2 compoen.. Kanskje jeg kommer og drar inn litt mer penger.. 1476211[/snapback] jeg mener at noen i [Viking] sa at de vant compoen eller.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted July 27, 2006 Så feil går det ann å ta.. Det gjorde dem ikke.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted July 27, 2006 hmm jaja.. var lyselan da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre<3 0 Report post Posted July 27, 2006 De som vant BF2 kompoen på lyse lan var et mixa lag med medlemmer fra: supreme, viking og xgx Quote Share this post Link to post Share on other sites
naejt 0 Report post Posted August 4, 2006 Men var vel 3 vikinger + r3g3 og Xiphais Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted August 6, 2006 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted August 6, 2006 Skal sitte oppe på galleriet og kikke ned på deg Tobby.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted August 6, 2006 Hehehe...eg skal se ned på deg på scorescreenen så ingen fare:P (bare kødder:P) Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted August 6, 2006 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted August 6, 2006 C7 har meldt interesse til hwlan Tobby Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zevs 0 Report post Posted August 8, 2006 Er ikke Osk fra Stavanger da? Spiller ikke han fortsatt i c7, eller har han lagt rifla paa hylla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deleteme 0 Report post Posted August 8, 2006 #deleteme# Quote Share this post Link to post Share on other sites
ack0l 0 Report post Posted August 19, 2006 Ser frem til wz jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites