Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Nedetid på enkelte BF2-servere

Recommended Posts

img_drift.jpg Nedetid på enkelte BF2-servere

Den observante spiller har gjerne fått med seg at noen av våre servere har kunnet skilte med en del nedetid i dag. Dette var fordi vi har bedrevet "coredumping" ved serverkrasj, noe som har generert mange, svært store filer, slik at diskene våre har gått fulle. Årsaken til at vi har dumpet såkalte "core-filer" er for å gi dem til EA, så de kan prøve å spore årsakene til krasningen. At diskene gikk fulle gjorde at noen servere ikke ville starte igjen etter krasj. Dette er det imidlertid ryddet opp i nå.

Vi beklager det inntrufne.

så lenge det ikke er filsystemed med /etc, /var osv som går fullt går det som regel greit. Det er bare litt hassle, og så må man passe på å rydde opp og gi applikasjonene (da spesielt databaser) tid til å lagre tingene sine før man evt kjører shutdown. :)

Synes dere gjør en bra jobb, Kybber & Co! Jeg har selv opplevd flere ganger at en maskin jeg er ansvarlig for har gått full pga at den har spydd ut 100 MB archive logs hvert 5. minutt.

Håper dette retter på de hyppige serverkræsjene til #1. Jeg antar at dette er årsaken til at den nesten ikke er full lenger.

Ergh.. ikke si at dette har gått utover de serverne hvor det faktisk er folk?

sånn som wake, allmaps,dragoon valley og dalian/daqing...

Håper dette retter på de hyppige serverkræsjene til #1. Jeg antar at dette er årsaken til at den nesten ikke er full lenger.

1475053[/snapback]

For n'te gang: 1.3 patchen kræsjer opptil flere ganger i timen. Det _er_ ikke noe vi kan gjøre med

dette annet enn å vente i stille meditasjon på 1.4. Helt sant!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...