Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Floskelmaskinen

Finns det noen norske bf2 kart der ute?

Recommended Posts

Som om noen har kopiert foreksempel Oslo og laget et map av det?

skjønte ikke helt hva du mente men om du mener det så har jeg ikke sett noe.

used i GfC har laget et alle tiders helimap. Som bl.a inneholder Flåklypafjellet med vei rundt :lol: Version 2 er straks ferdigstilt.

used i GfC har laget et alle tiders helimap. Som bl.a inneholder Flåklypafjellet med vei rundt  :blush:  Version 2 er straks ferdigstilt.

1469568[/snapback]

HAHAHA, GENIALT! Strike at Flåklypa! :)

Finnest et, men det kan jeg ikke dele:)

Beta map av Ulsnes som var i Norwegian resistance 1 til NR2(Bf2).

Men Norwegian Resistance 2 er på INTERNAL beta\alpha så det blir det nok en stund til dere får spele det... :)

Finnest et, men det kan jeg ikke dele:)

Beta map av Ulsnes som var i Norwegian resistance 1 til NR2(Bf2).

Men Norwegian Resistance 2 er på INTERNAL beta\alpha så det blir det nok en stund til dere får spele det... :)

1470657[/snapback]

Da var det vel ingen vits i og nevne det vel..... :blush:

used i GfC har laget et alle tiders helimap. Som bl.a inneholder Flåklypafjellet med vei rundt  :)  Version 2 er straks ferdigstilt.

1469568[/snapback]

Regner med at versjon 2 er klar i begynnelsen av kommende uke :)

Har mekka et par map som vi i klanen har spilt en del.

Twin Town

Et inf/city-map, laget i den filosofien at kun et takbart flagg = max fun. Etter å spilt dette litt endte det med at vi konkurrerte i buggy-racing i forskjellige løyper rundt på mapet :)

Mini-map av kartet:

twin_town_map.png

Download-link: http://www.tlvclan.com/filer/diverse/twin_town_v2.exe (8.0mb)

Crunch-Time

Et "fun"-map som egentlig var lagd som et racing-map, men som inneholder så mye stuff at det var umulig å få karene til å faktisk race. Inneholder fly som ikke kan ødelegges, div. våpen/kit-mods, +++ Vedder på at ingen klarer å finne ut av alt som er å finne på mapet :)

Download-link: http://www.tlvclan.com/filer/diverse/crunchtime.exe (16.8mb)

Tank-Heaven

Et map jeg lagde for å trene tank/hw-skills i klanen.

Link: http://www.tlvclan.com/filer/diverse/tank_heaven.exe (23.1mb)

er vell ikke noe vits i å laste de ned hvis vi ikke kan spille de:D

Btw, hadde vært veldig kult om BF.no kunne sette opp en liten server med utvalgte map som endres annenhver uke f.eks.

Det finnes et genialt konsept av et program som laster ned custom maps når du kobler deg til en server. Den virker slik (såvidt jeg har skjønt) at når du trykker på en server i f.eks. ASE som har et custom map, starter programmet, og kobler seg til BF2-serveren og laster mapet helt automatisk, for deretter å joine serveren, helt uten at du trenger å gjøre noe (foruten å installere programmet).

Eneste problemet er først og fremst at utvikler sluttet å utvikle programmet allerede etter 0.2, og det har mange bugs og vanskelig installasjon osv. Hos meg vil det ikke starte engang. Men jeg er sikker på at vi har noen geniale utviklere her på BF.no som kunne lage et tilsvarende program som fungerer litt bedre (og optimalisert for BF.no-serverene).

Jeg tenkte kanskje på å inkludere et slikt program i AutoConnector f.eks.? Det hadde jo vært genialt.

Link til programmet: http://totalbf2.filecloud.com/files/file.p...r_file_id=57687

Hvis BF.no kunne legge en forside-artikkel om at de søkte en utvikler osv hadde jeg blitt glad :)

er vell ikke noe vits i å laste de ned hvis vi ikke kan spille de:D

1476695[/snapback]

Hva mener du?

used i GfC har laget et alle tiders helimap. Som bl.a inneholder Flåklypafjellet med vei rundt  :)  Version 2 er straks ferdigstilt.

1469568[/snapback]

Regner med at versjon 2 er klar i begynnelsen av kommende uke :iiiiik:

1476496[/snapback]

Da er Heli_fun_2 ferdig og kan lastes ned her!

Extract alle filene til: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels

Så er alt klart :boxed:

1469568[/snapback]

Regner med at versjon 2 er klar i begynnelsen av kommende uke :iiiiik:

1476496[/snapback]

Da er Heli_fun_2 ferdig og kan lastes ned her!

Extract alle filene til: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels

Så er alt klart :boxed:

1487956[/snapback]

Og hvilken server skal man spille på? :boxed:

mappet var stort og bulkete:P

ikke noe veldig spess, veien opp til "flåklypa" var alt for kort. og det var en heli plass der.. skuffende :iiiiik:

Sign in to follow this  

• Create New...