Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Ny Battlefield 2142 oppdatering

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3036&g2_serialNumber=2 Ny Battlefield 2142 oppdatering

Denne ukens oppdatering byr på en hands-on, en eksklusiv trailer og ikke minst en artikkel av Marcus Nilsson der han blant annet forteller at de har lært mye av Battlefield 2.

Hos Gamespot kan man lese en 4-siders sak om Battlefield 2142. Artikkelen inneholder både en hands-on og et intervju med Marcus Nilssen. Les artikkelen og ta en titt på en eksklusiv trailer her.

Hos IGN kan man lese en artikkel av selveste Marcus Nilsson. I artikkelen nevner Marcus at de har lært en god del av Battlefield 2, og denne erfaringen skal føre til at Battlefield 2142 blir en sikker vinner. Les artikkelen her.

Det var alt for denne gang. God fornøyelse og god helg.

Hos Gamespot kan man lese en 4-siders sak om Battlefield 2142. Artikkelen inneholder både en hands-on og et intervju med Marcus Nilssen. Les artikkelen og ta en titt på en eksklusiv trailer her.

Hos IGN kan man lese en artikkel av selveste Marcus Nilsson. I artikkelen nevner Marcus at de har lært en god del av Battlefield 2, og denne erfaringen skal føre til at Battlefield 2142 blir en sikker vinner. Les artikkelen her.

Det var alt for denne gang. God fornøyelse og god helg.

1445987[/snapback]

Skulle aldri tro det.

Men jeg gleder meg litt:D

Den filmen har de vist før da ^^ med annen musikk..

EDIT: kurre så det før meg, sa den gang som jeg sier nå, dette ser ikke ut til å fenge meg.

Ok, her er en ting jeg lurer på:

Hvorfor er det

Denne ukens oppdatering...

ukentlig oppdateringer på førstesiden her om BF2142? Eller i det minste forholdsvis mange. Er Battlefield.nos hovedside delvis reservert EA's markedsføringsavdeling? Hvorfor ingen story'er om f.eks. ET:QW? Ikke bare ser det bedre ut visuelt for meg, men det ble blandt annet offisielt kåret til Best Online Multiplayer Game på E3 foran BF2142 (scroll helt ned) av folk som fikk spille både BF2142, og ET:QW, så gameplayen virker mer lovende den også.

Dette blir slutten for Battlefield. Når de tar til slike desperate metoder, er det slutt på fantasien. De burde heller gått andre veien. Til første verdenskrig.

Ok, her er en ting jeg lurer på:

Hvorfor er det

Denne ukens oppdatering...

ukentlig oppdateringer på førstesiden her om BF2142? Eller i det minste forholdsvis mange. Er Battlefield.nos hovedside delvis reservert EA's markedsføringsavdeling? Hvorfor ingen story'er om f.eks. ET:QW? Ikke bare ser det bedre ut visuelt for meg, men det ble blandt annet offisielt kåret til Best Online Multiplayer Game på E3 foran BF2142 (scroll helt ned) av folk som fikk spille både BF2142, og ET:QW, så gameplayen virker mer lovende den også.

I tilfelle du ikke har fått det med deg så heter denne siden Battlefield.no (+ Bf2.no).

I utgangspunktet var det et helt tilfeldig navn rolleyes.gif , men det navnet + mange BF servere har naturlig nok ført til at dette har blitt samlingspunktet for det norske Battlefield communitiet, ikke quake communitiet.

Hvis de hadde kalt siden Quake.no, hadde vel resultatet blitt annerledes, men det gjorde de altså ikke.

Når det er sagt må jeg si meg enig i at denne "nyheten" var rimelig tynne saker.

Før så har Dice svart litt difust at antall kart blir tosiffret, og i Gamespot så sier de 10. Det er jo tosiffret, men hadde jo håpet på noen flere.

Tror dette blir spennende, Titan mode skal bli interresant. Forhåpentligvis kan det blir noen skikkelig gode kamper ut av det.

Siden de også sier at fly i BF2 er for kraftige (med gode piloter), så kan de jo bli spennende og se om de kommer til å gjøre noen endringer i BF2 slik at flyene ikke kan dominere så mye.

Blir å teste demo først, hvis bra så kjøp smile.png

gledet meg faktisk, men denne filmen ødela masse forventninger mad.gif

Snodig hvor mange som mener at qw kommer til og bli så mye "bedre" enn bf2142, men fortsatt har de enda ikke prøvd noen av de nevnte..

Derimot videosnutten så kjent ut ja.. smile.png

Snodig hvor mange som mener at qw kommer til og bli så mye "bedre" enn bf2142, men fortsatt har de enda ikke prøvd noen av de nevnte..

1446230[/snapback]

Øh.........

offisielt kåret til Best Online Multiplayer Game på E3 foran BF2142 (scroll helt ned) av folk som fikk spille både BF2142, og ET:QW, så gameplayen virker mer lovende den også.

Ja, vi har ikke prøvd det, men har lest hva folk som har prøvd pre-releases sier.

Ok, og ta og les opp om hva de sa om BF2 også da :tafse:

Så.. etter du har gjort det, kom tilbake igjen og se om du ikke har fått et nytt syn på saken biggrin.png

Grunnen til at det ikke står noe om quakewars oppdateringer på forsiden er fordi splashdamage bruker mer tid på å utvikle og teste spillet enn på pr, noe som gjør at det er lengre tid mellom oppdateringene.

Men hvis det er en eller flere nyheter jeg ikke får med meg fra quakewars kan du poste de i nyhetstips forumet.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...