Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Ny Battlefield 2142 oppdatering

Recommended Posts

Ok, og ta og les opp om hva de sa om BF2 også da :tafse:

Så.. etter du har gjort det, kom tilbake igjen og se om du ikke har fått et nytt syn på saken :duske:

1446238[/snapback]

Denne fra ifjor?

SPOILER:
Battlefield 2

(Digital Illusions/Electronic Arts for PC)

Digital Illusions has owned the hearts and minds of online warriors for a long time.  Now, with a near final version of Battlefield 2 available at E3 this year, one could easily surmise that this trend may never end. Battlefield 2, apart from looking leagues better than its predecessors, also delivers significant enhancements in its gameplay. Now players can not only employ any weapon or vehicle they can see--split among modern US, Chinese and fictional Middle Eastern forces--they can also rise through the ranks in the game to the level of Commander and provide strategic orders to the soldiers fighting on the front lines. More emphasis on teamwork is the key this time and to aid in player-to-player communication, voice-over-IP is built right into the Battlefield 2 engine. Best of all, the wait won't be long. This E3 award winner hits stores in a matter of weeks!

Okay da. :blush:

Og merk at jeg ikke er så overhypp på ET:QW fremfor BF2142 som noen andre, signaliserer først og fremst bare at det blir vel mange og vel små BF2142 updates, samtidig som det er lite om noe jeg har hørt mindre om fra utvikler/utgiver, og likevel fått et bedre intrykk av. ' />

Det var forresten her fra dette forumet, som noen så ettertrykkelig poengerer at er et samlepunkt for det norske Battlefield communityet, at jeg hørte nok om Red Orchestra til å prøve det (som jo er Unrealbasert), og som har fått meg til å legge bort vanilla Battlefield 2 for tiden. Hvis

Grunnen til at det ikke står noe om quakewars oppdateringer på forsiden er fordi splashdamage bruker mer tid på å utvikle og teste spillet enn på pr, noe som gjør at det er lengre tid mellom oppdateringene.
Hm, jo når du sier det så skjønner jeg hvorfor ikke utvikleren er mer på banen i så henseende. Men det er vel utgiver, Activision, som hovedsakelig står for/betaler for PR? Selv om det er fint at de ikke bryr utviklere med det, så bruker de kanskje likevel ikke mye resursser på det. :duske:
Men hvis det er en eller flere nyheter jeg ikke får med meg fra quakewars kan du poste de i nyhetstips forumet.
Ok!

Skulle gjerne postet mer nyheter om QW jeg, en spennende tittel uten tvil. Men de holder kortene så usannsynlig tett til brystet. Vi kan jo ikke bare begynne å dikte opp nyheter vettu smile.png

To ting som er bekytmrendes.

Skal de slippe QW samtididig som BF2142 så tror jeg propaganda maskinen som EA er, trekker det lengste strådet.

En annen sak er at DICE.se har jobbet med BF2 motoren en god stund nå, så man kan ikke se bort i fra at de kan levere et bra produkt. Men det vil tiden vise, det samme for QW

Ok, her er en ting jeg lurer på:

Hvorfor er det

Denne ukens oppdatering...

ukentlig oppdateringer på førstesiden her om BF2142? Eller i det minste forholdsvis mange. Er Battlefield.nos hovedside delvis reservert EA's markedsføringsavdeling? Hvorfor ingen story'er om f.eks. ET:QW? Ikke bare ser det bedre ut visuelt for meg, men det ble blandt annet offisielt kåret til Best Online Multiplayer Game på E3 foran BF2142 (scroll helt ned) av folk som fikk spille både BF2142, og ET:QW, så gameplayen virker mer lovende den også.

I tilfelle du ikke har fått det med deg så heter denne siden Battlefield.no (+ Bf2.no).

I utgangspunktet var det et helt tilfeldig navn :tafse: , men det navnet + mange BF servere har naturlig nok ført til at dette har blitt samlingspunktet for det norske Battlefield communitiet, ikke quake communitiet.

Hvis de hadde kalt siden Quake.no, hadde vel resultatet blitt annerledes, men det gjorde de altså ikke.

Når det er sagt må jeg si meg enig i at denne "nyheten" var rimelig tynne saker.

1446180[/snapback]

I utgangspunktet så har det ikke så mye å si hva nettstedet heter. Blei startet i forbindelse med utgivelsen av BF1942 ja, men det skulle være et sted for online-krigsspill. Så vidt jeg husker, så blei andre navn vurdert under prosessen for ikke å binde seg for mye til BF-serien(man visste ikke at det kom til å bli en franchise da heller). Er vel blitt nye planer om å lage forskjellige forsider for forskjellige spill. Som f.eks redorchestra.no for redorchestra osv.

Skulle gjerne postet mer nyheter om QW jeg, en spennende tittel uten tvil. Men de holder kortene så usannsynlig tett til brystet. Vi kan jo ikke bare begynne å dikte opp nyheter vettu :tafse:

1446285[/snapback]

Um....taken poster da masse på FPS forumet.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...