Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
taken

Colin Clark snakker ut i langt foredrag

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3036&g2_serialNumber=2

Kilde: gz.tv

Colin Clark snakker ut i langt foredrag

Global Community Manager for DICE Colin Clark har snakket ut om fremtiden til Battlefieldserien med Battlefield 2142, Battlefield 2 og patcher, klanspilleres meninger, manglende testing, kommende betaer, konkurransen fra Enemy Territory: Quake Wars, unlocks og mer unlocks.

Snakker til miljøet

Spillernes meninger er viktige

Colin Clark snakker i dette foredraget mye om hvor viktig det er å høre på miljøet og ta imot råd når man jobber med å utvikle et spill. Han utdyper det med at Dice i fremtiden kommer til å satse mye på beater og å utvikle spillene i rettingen miljøet vil ha de. Han snakker også om klanspillere og at deres meninger er viktige da det er klanspillere som spiller spillene deres mest strukturert og at de opparbeider seg veldig god kjennskap til spillene. Videre snakker han om at Dice skal gjøre mye for å legge til rette for klanspillere i Battlefield 2142, men det er lite konkret informasjon om akkurat dette.

Unlocks har kommet for å bli

Colin Clark snakker mye om unlocks og forteller at de kommer til å være veldig sentrale i Battlefield 2142, han mener også at dette er fremtiden for klanspillere og at klaner burde finne ut fortest mulig hvem som skal bruke hvilke unlocks. Han forteller også at unlcoks i Battlefield 2142 ikke kommer til å handle om å få kraftigere våpen, men flere alternativer. Det er disse alternativene han mener kommer til å være viktige for klanspillere. Det virker ikke helt som om Dice har fått med seg at unlocks ikke blir brukt i klankamper i Battlefield 2. Unlockene skal være sentrale i Battlefield 2142 for å variere kitene i spillet og for å skape spesialisering.

Titaner, walkere og andre nyheter

I foredraget blir vi forsikret om at de nye elementene i Battlefield 2124 ikke skal være allmektige på noen måte og at alle skal ha sine klare svakheter. Det blir blant annet sagt at det ikke kommer til å være noen alt for kraftige enheter i spillet og at infanterienheter skal kunne ta ut walkere og tanker uten problemer hvis de spiller bra. Det blir også snakket en del om Titanene og deres påvirking på gameplayet, Titanenes rolle skal være å gi tette kampomgivelser på ellers store kart og åpne kart. Colin Clark sammenligner dette med å ha Karkand eller Mashtuur flygende over et større kart i Battlefield 2. Dette kan bli veldig spennende da vi kan vente oss varierte slagmarker på kartene med titaner. Tette omgivelser for infanterislag inne i selve Titanene og større omgivelser på slagmarken under Titanene med masse plass for kjøretøy til å boltre seg.

Masse informasjon

Foredraget varer i 41 minutter og inneholder mye mer informasjon enn det som er gjengitt over. Det anbefales at alle som lurer på hvordan fremtiden til Battlefield-spillene kommer til å bli ser foredraget. Det snakkes blant annet om Battlefield 2142, Battlefield 2, konkurrerende spill, nye elementer, og masse mer.

Se hele foredraget her.

' /> eller p

Unlocks kommet for å bli?!?

Unlocks er jo bare tull, men tipper jeg kommer til å kjøpe likevell...

Edit: hvis unlocks skal spille en sentral rolle i BF2 så må jo alle unlocksene være oppe under en klankamp, ikke sant?

Da var linken til foredraget fungerende, anbefaler alle til å se det (eller deler av det) smile.png

Dette intervjuet har hvertfall klart å halveis overbevise meg om at bf2142 ikke kommer til å bli mitt neste favorittspill, da Dice legger fokus steder hvor det ikke vekker min personlige interesse. Skal likevell bli spennende å se hvordan betaen blir

Takk til Aikmore for nyhetstips.

Oh han sa det nye mappet var som et nytt karkand ' /> body

Oh han sa det nye mappet var som et nytt karkand ' />  p

1444931[/snapback]

ja det blir uber-fett :tafse:

Dette intervjuet har hvertfall klart å halveis overbevise meg om at bf2142 ikke kommer til å bli mitt neste favorittspill, da Dice legger fokus steder hvor det ikke vekker min personlige interesse. Skal likevell bli spennende å se hvordan betaen blir

1444866[/snapback]

Enig med taken. De er bare: "klanscenen + unlocks = wub.png " og vi bare: "ehh.... nei"

Oh han sa det nye mappet var som et nytt karkand ' />  p

1444931[/snapback]

ja det blir uber-fett :tafse:

1444961[/snapback]

Ikke akkurat som karkand da vettu, men liknende.

Virker bra dette, men venter med å si hva jeg mener til etter jeg har prøvd det...

Gleder meg faktisk til dette spillet. Ikke fordi jeg skal ha det selv, men fordi jeg skal le av folk som spiller det. smile.png

1445152[/snapback]

Q4T

LD

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...