Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Undertow

Forgotten Hope 2: Oppdatering

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1559&g2_serialNumber=2

Kilde: FH2

Utviklerne av Forgotten Hope 2 har igjen publisert ny info om den kommende modifikasjonen. Denne gangen viser de frem den britiske 57mm anti-tank kanonen og hvilken skade den kan gjøre på slagmarken.

The Ordnance QF 6-pounder 7 cwt

I 1938 startet Storbritania utviklingen av den 57mm anti-tank kanonen The Ordnance QF 6-pounder 7 cwt, eller "6-pounder" som den ble kalt. I 1941 var kanonen ferdig, og ble tatt i bruk av britiske styrker mai 1942.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4055&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4058&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4061&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4064&g2_serialNumber=2

Teamet bak Forgotten Hope 2 har også publisert flere skjermbilder som viser resultatet av en tanks møte med prosjektilet til en "6-pounder".

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4067&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4070&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4073&g2_serialNumber=2 main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4076&g2_serialNumber=2

Ah, for... Nå burde de da komme med noe annet enn bare bildeoppdateringer. :D

Vi har jo fått bare bilder helt siden i fjor :D

Jeg dauer snart om de ikke begynner å iallefall hinte svakt og mystisk om en eller annen release. Bare et glimt av en alpha, et hint av noen ferdige maps, det er ikke så mye å be om litt lys i tunnelen :D

Er det?

Synes dette begynner å bli tåpelig, tror de taper stort på å drive å modellere og modellere i evigheter, før de begynner å teste ut spillkonsepter.

endelig! :D

De kanonene såg tafsete ut... :D

Enig med ghad

ja, jeg var nesten sikker på at de skulle release på samme dag som bf2 kom ifjor, men neida :D

Herregud, wow etpar nye modeller! Skal de modellere samtlige guns og tanks, og legge dem ut en etter en før det blir et spill ut av? Da må vi vel bare vente etpar-tre år til først...

Jeg hadde en en mod som var så bra og navnet dens var Forgotten Hoope2oh FH2 ohoh FH2 ohoh FH2ohoh for Forgotten Hope var dens navn ja.

^^

Fin sang?

Fant den nettopp opp^^ :D

Synes dette begynner å bli tåpelig, tror de taper stort på å drive å modellere og modellere i evigheter, før de begynner å teste ut spillkonsepter.

1432978[/snapback]

Tar litt tid ta Ghad! De skal jo bare lage rundt 30 maps fra ørken med haugevis med tanks, palmer, og bygninger....

TTT = Ting Tar Tid

Jeg er glad noen begynner å bruke tid på å få til en mest mulig insektsfri mod i stedet for å slippe en alfa som er full av insekter og som utviklerne grovjusterer i ett år etterpå. EA/DICE gjør det ikke akkurat lettere når de hele tiden slipper patcher som snur ting opp ned. Slikt fører jo til at mange ting i modden må endres på for at det i det hele tatt skal virke.

Go FH2-team GO! :D

Jeg hørte et intervju på battlefield podcast med en av utviklerne og han sa at i stedet for å skuffe publikum med utslippsdatoer de ikke klarer å holde så slipper de fh2 når det er ferdig og ikke før. Personlig tipper jeg en gang i løpet av sommeren. :D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...