Sign in to follow this  
Apollo

Entourage-tråden

Recommended Posts

Mange episoder har det kommet denne sesongen ?

Har ikke satt mer pris på en tvserie siden tidlig Sopranos og Seinfeld var på høyden tror jeg.

Mange episoder har det kommet denne sesongen ?

Har ikke satt mer pris på en tvserie siden tidlig Sopranos og Seinfeld var på høyden tror jeg.

1525120[/snapback]

Tok sin tid før du gadd å sjekke den. n1 anyhoo!

Tenkte jeg skulle gjøre folket oppmerksom på at det er en Entourage dokumentar ute og går.

Entourage Uncovered (Documentary)

A behind-the-scenes look at the hit drama Entourage. Featuring exclusive interviews with cast members, the show also explores the phenomenal success of the series in America. Plus the real-life inspiration for the characters is revealed.

Starring: Adrian Grenier, Jeremy Piven, Kevin Dillon, Kevin Connolly, Debi Mazar, Samaire Armstrong

Den er ganske kul :(

Tenkte jeg skulle gjøre folket oppmerksom på at det er en Entourage dokumentar ute og går.

Entourage Uncovered (Documentary)

A behind-the-scenes look at the hit drama Entourage. Featuring exclusive interviews with cast members, the show also explores the phenomenal success of the series in America. Plus the real-life inspiration for the characters is revealed.

Starring: Adrian Grenier, Jeremy Piven, Kevin Dillon, Kevin Connolly, Debi Mazar, Samaire Armstrong

Den er ganske kul ' />

1602967[/snapback]

Konge, ty! p

Finner ingen info om den på HBO?

Finner den heller ikke på de vanlige stedene? sad.png

Har sett HELE serien siden tirsdag. :)

omg. Entourage er jo bare den beste serien jeg har sett noengang. jeg digger denne serien.

Snubla over den med å se en halv episode en søndagskveld på en eller annen svensk kanal, så så jeg et par episoder her og der.som endte i at jeg "kjøpte" som dere sier her,hele serien og så heile skjiten over kort tid...

Så nå har jeg faktisk gått i butikken og punga ut pæng for denne serien skal jeg ha stående i hylla,fy faen for en kul gjeng entourage for the win.

Vince er jo bare så kul og gavmild,drama er dum som et brød(på en artig måte),Turtle er artig og patetisk,ari gold er hysterisk morsom og eric er ...normal

1 sesong koster 199 kr

2 sesong koster 240 kr

3 sesong koster 0 kr (en så lenge)