Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tryll-Tryll

Battlefield 1942 no. 2 - Favourites

Recommended Posts

Det ser dårlig ut for denne serveren. Har vært inne noen ganger for å forsøke å få liv i den, men det går tregt.

Foreslår vel derfor at man enten legger den ned eller gjør den om til enten Pilots Heaven eller Aberdeen only.

Eneste som gjør at europeere vil spille på en Norsk server må være at vi gir de noe unikt :)

Må vel bli Pilots Heaven eller en server med et map "only"

Har hatt samme problemet med bfv serveren og få den fylt opp. Er ganske vanskelig og den er lite brukt. Men jeg gir ikke opp ennå :)

Inf serveren er jo veldig populær og stort sett alltid full. Synes Pilot heaven høres ut som en vinner :grin:

Det er vel slik med alle servere at det trengs rundt 10 folk inne for at andre skal gidde å ta turen innom. Hvis man går sammen en gjeng, tviler jeg ikke på at man kan få fylt favourites også.

Det trengs bare en grunnmur for å få reist resten av byggverket :)

Men det er ikke alltid like greit, eller?

Jeg er for Pilots Heaven.. selv om jeg husker at den var en av de siste 1942 serverne når bf2 kom, var ikke så veldig aktiv.

Men jeg savner den servern veldig, så jeg er for. :) Vil fly.

ALT for mye tanks mapp på servern, hvis du fjærner Tubruk og Aberdeen, å setter inn Bulge og Caen, vil det GARANTERT bli bedre!

Servern stopper ALLTID opp da den loader Aberdeen..

Om det blir aberdeen only, tror jeg den eneste du vil finne på servern er tryll.

Det ser dårlig ut for denne serveren. Har vært inne noen ganger for å forsøke å få liv i den, men det går tregt.

1393037[/snapback]

hadde sikkert fort blitt liv i den hvis jeg hadde orket å spille på den.

Hadde den spilt rtr og sw kunne den kanskje dratt noen spillere... Jeg har begge exp, men kan ikke spille de da det ikke finnes servere. Ah... husker hvor jeg koste meg på rtr karta... :)

Det gikk bra med pilots heaven, den var jo ofte full, og var den kuleste vanilla serveren slik jeg husker den. :)

Serverne med aberdeen only, virker ikke så populære.

Jeg er for Pilots Heaven.. selv om jeg husker at den var en av de siste 1942 serverne når bf2 kom, var ikke så veldig aktiv.

1393248[/snapback]

Var ikke Pilots Heaven aktiv? Seriøst, har du fulgt med i det hele tatt. En periode var den vel den klart mest aktive serveren vår. Var jo stappfull på nesten alle tider av døgnet. Jeg synes den var en skikkelig suksess. Klart det gikk nedover etter hvert, men det gjorde det med omtrent alle andre 42`-servere.

ALT for mye tanks mapp på servern, hvis du fjærner Tubruk og Aberdeen, å setter inn Bulge og Caen, vil det GARANTERT bli bedre!

Om det blir aberdeen only, tror jeg den eneste du vil finne på servern er tryll.

1393439[/snapback]

Personlig mening.. At du misliker tanks gjør vel ikke automatisk at alle andre gjør det? Aberdeen er et favoritt-map for utallige tankere. Akkurat som vi (jeg velger å kalle meg en inf, selv om jeg også liker tank) inf`ere har Berlin og Stalin.

Hvilke servere du har spilt på hvor Aberdeen gjør at folk disconnecter (så fremt de ikke skal spise, pause, stikke ut etc - naturlige grunner) aner jeg ikke. Men jeg synes ikke det har vært tilfelle hver gang jeg har spilt Aberdeen.

Enig med Tryll, vi bør gjøre noe. Noen som er klar for #2 ikveld? smile.png

Aberdeen er stalins motsats imo.... jeg tror det hadde dratt masse folk,, se på EA sin Aberdeen Only server f.eks... full 24/7

1393248[/snapback]

Var ikke Pilots Heaven aktiv? Seriøst, har du fulgt med i det hele tatt. En periode var den vel den klart mest aktive serveren vår. Var jo stappfull på nesten alle tider av døgnet. Jeg synes den var en skikkelig suksess. Klart det gikk nedover etter hvert, men det gjorde det med omtrent alle andre 42`-servere.

1393439[/snapback]

Personlig mening.. At du misliker tanks gjør vel ikke automatisk at alle andre gjør det? Aberdeen er et favoritt-map for utallige tankere. Akkurat som vi (jeg velger å kalle meg en inf, selv om jeg også liker tank) inf`ere har Berlin og Stalin.

Hvilke servere du har spilt på hvor Aberdeen gjør at folk disconnecter (så fremt de ikke skal spise, pause, stikke ut etc - naturlige grunner) aner jeg ikke. Men jeg synes ikke det har vært tilfelle hver gang jeg har spilt Aberdeen.

Enig med Tryll, vi bør gjøre noe. Noen som er klar for #2 ikveld? ' />

1394112[/snapback]

Berlin og Stalin er vel på 24\7 på infserveren. Jeg som åxå anser meg som inf liker Market og Caen bedre. Nå skal det sies at man må modde in en bf109 til tyskerene på market om det skal bli noe kamp fra tyskerne.

Aberdeen har aldri vært noe favoritt fra min side, selv om jeg ofte sitter i tanks på andre kart. Skal jeg være tanker må jeg ha Gazala eller el alamein... p

jeg skjønner absolutt ikke tankegangen din :) du liker å være inf på store tank og fly maps... og du liker å være tanker på flymaps.. men ikke på tankmaps?

jeg skjønner absolutt ikke tankegangen din ' />  du liker å være inf på store tank og fly maps... og du liker å være tanker på flymaps.. men ikke på tankmaps?

1394339[/snapback]

Mindre motstand vettu p

(tank vs inf, inf vs engi/AT)

Silver :thumbsup:

Korrigere Falken litt. På dedikerte tanksmap er det ofte en del ganske gode folk inne som har noen hundre timer i tanks. Det har vel ikke du Silver. Dette gjør at disse høkkertene som treffer alt på sykt langt hold gjør tanksmap til en noe delt opplevelse for "hobbytankere".

Noe sånt du opplever Silver?

Ikke snakk om :)

Idag har det vært bra aktivitet på #2, gøy å se den kommer seg opp igjen=)

Mange kjente og ukjente har stukket innom og gjort sitt til at serveren sannsynligvis er blitt populær igjen smile.png

Dette gjør at disse høkkertene som treffer alt på sykt langt hold gjør tanksmap til en noe delt opplevelse for "hobbytankere".
Og dette er grunnen til at du stort sett finner meg til fots inne i byen, hvor jeg prøver å lage helvete på min egen måte :)

spilte litt her om dagen jeg og! Jækla moro, men lagga litt. Er nok bare min lille bærbare.

Aberdeen only hadde vært rått. Var moro å sitte på taket i midten med AT eller som engi :)

Lav KDr, men hvem bryr seg!

burde bare legge ned servern, bruk den til noe nyttig. BF2 eller CS:S.

det er 2 Gode spill. mye spillt.

gammle 1942 og DC osv. er på vei ut, etter vært som folk får bedre datar så tar de turen mot BF2. ellers så spiller de CS.

så slutt med bf42 og bruk linja og servern til noe som folk liker^^

burde bare legge ned servern,  bruk den til noe nyttig.  BF2 eller CS:S.

det er 2 Gode spill.  mye spillt.

gammle 1942 og DC osv.  er på vei ut,  etter vært som folk får bedre datar så tar de turen mot BF2.  ellers så spiller de CS.

så slutt med bf42 og bruk linja og servern til noe som folk liker^^

1395716[/snapback]

.....

Hva gjør egentlig du her?

Kommentaren din provoserer meg...standard fjortiss-cs-idiot.