Tryll-Tryll 0 Report post Posted May 12, 2006 For fjerde gang har jeg nå blitt bannet fra samme server. Life is good...... Jeg har innimellom spilt noe på LSSAH-serveren. Første gangen jeg ble bannet var når en LSSAH-høkkert hoppet inn i wespen min på Tobruk og ikke ville flytte seg. Når jeg så snudde artilleriet vekk fra krigssonen og ba han om å hoppe ut ble jeg bannet. Andre gangen hadde jeg vel scoren 45 - 37 -0 som axis på Bulge når jeg ble banna. Tredje gangen var det nok en gang en LSSAH-høkkert som hoppet inn i wespen min på Tobruk. Når jeg ba han om å hoppe ut så sa han følgende: "Du vil vel at laget vårt skal vinne". Jeg rakk akkurat å utfordre han i en mot en med arty eller hva han måtte velge for å sjekke hvem som var best - så var jeg bannet. Satt sammen med Azo i går på VT. Så at LSSAH-Lavinia hadde 40 kills og kun 2 deaths på Tobruk. Tenkte at jeg kunne jo gå inn på serveren og plukke han noen ganger. Ga beskjed til Azo at jeg nok kom til å bli bannet. Allied var i main med sporadiske flaggerobringer på førstelinjen. Han sto i nord på det vanlige wespe-punktet og pixla til den store gullmedalje. Drepte han to ganger og så var jeg banna - igjen. Flott grunn å ha for ban - jeg blir eid av en spiller derfor banner jeg han. Vurderer definitivt å ta i bruk dette som admin på inf-serveren. Så følgende spillere lever farlig fra nå av: Falken, Bavian, Bravo, Ninja, Drunkdriver, Myran, Mystel, Räkan og Kingpin. Til alle dere andre som også eier meg og som jeg glemte - watch out..... Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted May 12, 2006 WTF! Du er jo max eid av meg tryll:P ban meg også >< Share this post Link to post Share on other sites
Tryll-Tryll 0 Report post Posted May 12, 2006 WTF!Du er jo max eid av meg tryll:P ban meg også >< 1381486[/snapback] Se der, visste jeg kom til å glemme noen. Tror jeg banner alle så kan jeg virkelig eie på serveren. Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 12, 2006 Men hvorfor i alle guders navn spiller du på serveren lenge nok til å bli bannet for fjerde gang? Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted May 12, 2006 fakenick er en fin bil ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Tryll-Tryll 0 Report post Posted May 12, 2006 Men hvorfor i alle guders navn spiller du på serveren lenge nok til å bli bannet for fjerde gang? 1381555[/snapback] Jeg var inne i sju minutter og drepte han to ganger. Så kom bannen. Tror nok det blir Settepotets måte neste gang - Gesundheit blir det nok som pwner på den serveren. Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 12, 2006 Skal gjøre det samme neste gang jeg møter rakan på inf serveren. Greide bare å ta han 2 av 10 ganger eller noe sånt. Out of my leage Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 12, 2006 Foreslår du slår av cheaten Tryll Slash: Rakan er bannet (var hvert fall det i går) av Tryll allerede, grunn uvisst. Kanskje Tryll har begynt på lista? Edit: Rakan er inne igjen nå Share this post Link to post Share on other sites
sir-steinsvaag 0 Report post Posted May 12, 2006 Fint jeg kan føle meg trygg og ikke bli bannet av deg Tryll Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted May 13, 2006 Haha, støttes, ban alle de gode så vi nabbs kan eie de ekstreme nabbsa uten å bli forstyrres av skillsmasters Share this post Link to post Share on other sites
Normalperson 2 Report post Posted May 13, 2006 det er noobsen som skulle bannes. jeg er blitt lei av å spille på inf serveren, nå for tiden blir jeg alltid skutt på og/eller drept av mitt eget lag. opptil flere ganger blir jeg drept av folk som tror jeg er fiende. bare fordi jeg løper i en annen retning enn de og healer. det skal ikke være vanskelig å se at jeg er teammate men det greier altså enkelte ikke, de sykter etter meg . enda jeg ikke skyter tilbake . irriterer meg . en annen ting som ofte skjer er at jeg skyter en fiende som står bak min teammate. selv om jeg ikke treffer min teammate så skyter jeg jo i hans retning. "joda vi dreper han får han prøver sikkert å treffe meg " sånn vil det alltid være , det er jo greit. men at jeg skal være så "heldig" å alltid bli tk'a og skutt på av mine egne. gjør at jeg må disconnecte å gå ut en tur bare sånn at faren min ikke skal klage på hva som kommer ut av munnen min etter at dette skjer gjentatte ganger iløpet av en runde. Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 13, 2006 Kingpin har også vært bannet, men ikke nå lenger. Og det er jo bra.. for min del i alle fall ^^ Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 13, 2006 lolololol mystel räkan og kingpin er liksom nub da Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 13, 2006 lolololol mystel räkan og kingpin er liksom nub da 1383407[/snapback] og poenge er? Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 13, 2006 Kingpin har også vært bannet, men ikke nå lenger. Og det er jo bra.. for min del i alle fall ^^ 1383357[/snapback] Har Kingpin spilt med et tidligere nick? Eller har han bestandig brukt det samme? Share this post Link to post Share on other sites
Arachnar 0 Report post Posted May 13, 2006 Haha, jeg er høyt elsket på LSSAH Paul, Hunzerkampf og Remus er bra folk Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 13, 2006 Tror du stokket om bokstavene litt. Du er høyt elsket av SLASH Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 14, 2006 Kingpin = babyboo... han kom ikke "på banen" før i vinter... han har spilt CTF hele tiden... noe jeg ikke begriper og Stefan... poenget er at jeg har vært i klan med alle 3 av dem.. og jeg kjenner de veldig godt... e-venner fleiper med hverandre.. det er ikke så vanskelig vell? Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted May 14, 2006 Kan ikke du bare slutte å skrive her D-Stroyer? Jeg ble bannet fra HARAKLALALAKALAUKUS servern for det jeg ventet på M10 på tobruk, en gang ble jeg bannet for jeg ikke døde når jeg var i tanks på stalingrad og en annen gang ble jeg bannet for å "gi plass til andre members" når det var 20 ledige plasser på servern:( Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 14, 2006 Kan ikke du bare slutte å skrive her D-Stroyer?Jeg ble bannet fra HARAKLALALAKALAUKUS servern for det jeg ventet på M10 på tobruk, en gang ble jeg bannet for jeg ikke døde når jeg var i tanks på stalingrad og en annen gang ble jeg bannet for å "gi plass til andre members" når det var 20 ledige plasser på servern:( 1384575[/snapback] Skjer med "norsken" da Az? Slash: Haha, den var faktisk bra Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 14, 2006 Skal snart begynne å eie på infserveren igjen Så dere er bare å disconnecte hvis dere vil beholde KDRen evt lamejoine til mitt lag Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted May 14, 2006 Lolololol. Engy rifla mi er fryktet av alle på stalin Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 14, 2006 Alle eier meg Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 14, 2006 Alle eier meg 1385706[/snapback] hva hadde du forventet? Share this post Link to post Share on other sites