Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Herbie

"Bigwar" i RO:O

Kunne jeg tenkt meg å vært med på dette?  

95 members have voted

1. 1. Kunne jeg tenkt meg å vært med på dette?

• Ja
      70
    • Nei
      25

Recommended Posts

Før RO:O ble sluppet var det mye snakk om bigwar, men har ikke sett det blitt nevnt den siste måneden. Communitiet er sannsynligvis mer enn stort nok for en 16vs16, og er det noe som hadde passet bra er det å organisere et spill der hvor vi treffer hverandre på samme server ;)

har tenkt mer på arrangerte kamper utenom klansaker ja...men kan vel kanskje ikke klassifiseres som "big war"...mer "war" ;)

Synes dette høres ut som en god ide! Da får man jo muligheten til å skyte løs på andre norske spillere i god bigwar likn. stil ;)

Hadde vært fett det. Det blir noe alla det på torsdag som avslutning på bootcampen. Med litt propaganda kan vi klare å mønstre en del!

Hvis det ikke krasjer med klankamper, ja ;)

Kan si såpass att vi har vært på tanken, men aktiviteten på battlefield.no sin RO server er rett og slett for liten!

kanskje den hadde blitt større om noen hadde dratt igang noe organisert :(

Jarnbaisen har et poeng... Hvis vi skaper litt blest om serverne så får vi kanskje litt mer trafikk etter hvert.

Redorchestra.no burde bli kjent på linje med servere som CORE og DBDUK, for serverne våre er faen meg ikke noe dårligere, men litt PR kunne gjort seg. Så å kjøre i gang et par bigwars og kanskje bleste litt om det på redorchestragame.com i tillegg til her tror jeg kan hjelpe. Og hvis det er noen RO-communities i Danmark og Sverige så kanskje ta en prat med dem også? Og det virker som om det er ganske mange finner som spiller det.

Ja, det hender altfor ofte at jeg blir drept av [sUOMI]saunalover eller noe.

har vel vage planer om å gi admin-rettigheter til CL i en del RO klaner. Må bare gidde å ta kontakt med de :)

Er dette noe som skjer med det første eller?

Tror vi må ordne dette nå :)

Ikke noe før kommende patch som fikser en graverende feil i panser vs. panser koden.

Ikke noe før kommende patch som fikser en graverende feil i panser vs. panser koden.

1429236[/snapback]

Hva er feilen

Tror bigwar kan være løsningen for å få en ny giv i RO-miljøet. Spillet koster jo nesten ingenting, så det er ikke utenkelig at litt reklame vil føre til at flere kjøper for å teste ut og så blir hekta.

1429236[/snapback]

Hva er feilen

1429247[/snapback]

En bug som gjør at skademodellen ikke fungerer som det skal. Nå er det omtrent umulig å ta ut motorer, ammolager og belter ved å sikte der man skal.

I og med at jeg ikke spiller i klan er jeg gjerne med på dette som spiller, men ikke som organisator

1429236[/snapback]

Hva er feilen

1429247[/snapback]

En bug som gjør at skademodellen ikke fungerer som det skal. Nå er det omtrent umulig å ta ut motorer, ammolager og belter ved å sikte der man skal.

1429307[/snapback]

Hallo? hvem sier at vi trenger å spille tank maps??

Vi har jo Odessa, Königsplatz ( tank har en liten rolle ok) eller noen av de andre infanteribanene :D klosterbanen, og inf storm angrepet på fronten...( b... noe)

Men seff hadde det vært gøy om buggen ikke hadde vert det ^^

Alltid med  :D

1429596[/snapback]

...så lenge det blir Arad?

:D

StalingradKessel :D

Jeg stiller opp på flekken om dette blir realisert :D

Hva har det seg at det alltid er 0/32 spiller på redorchestra.no serverne? Vi må jo spille der aktivt, så kommer de vel i fav's til flere RO-fanatikere der ute :D

Det viser seg jo at det er stor interesse, iallefall på dette forumet, til å spille en "bigwar". Derfor synes jeg at admin kan komme med et tidspunkt hvor dette skal foregå, så blir vel serveren full etterhvert!

Hugo

EDIT: skriveleif

Sign in to follow this  

• Create New...