stefan0 0 Report post Posted May 2, 2006 Jeg og noen kompiser fikk veldig lyst til og spille litt dignitas infanteri igjen, men ingen av oss har det lengre. Noen som har tatt vare på det og kan sende det? Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 2, 2006 et av de morsomste kartene uten tvil.. Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted May 2, 2006 Jeg har det sikkert liggende.. skal du ha på mail elns? Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted May 2, 2006 Ikk prøvd : o \ Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 3, 2006 Ikk prøvd : o \ 1366420[/snapback] Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 3, 2006 Genialt map. Synd det aldri ble lagt ut for public-spilling, fikk kun spilt det internt med CoIS/Core. Og alle veit hvor elendige Core-gutta var.. Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 1 Report post Posted May 4, 2006 Njåååh Falken, min lille knivholder Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted May 4, 2006 åååh dignitas infantry <3 Share this post Link to post Share on other sites
xcv 0 Report post Posted May 4, 2006 Et raskt søk på google ga meg denne linken. Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 4, 2006 TAKK game? Share this post Link to post Share on other sites