Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stefan0

Norsk klanhistorie fra BF1942

Recommended Posts

Det er viktig at me ikkje gløymer at Slash tok ut eigen wingwalk på Iwo!

i was there. :(

Hehe, me sto på land og lurte veldig på kvifor det ikkje kom nokon wingwalk, hugsar eg... Det kom LITT latter på VT når vart oppdaga kva som hende.

Stemmer det at det vart ein restart av kampen?

(har litt vanskar med å sjå at me i CoIS har vore så storsinna)

Kosen i BF42 var at tempoet i spillet ikke var så jævlig kjapt. Det var alltid tid til litt rør underveis mens vi spilte. Husker hvordan dette endret seg for bfboys når vi startet med BF2. Skriking på TS og stadig sure kommentarer. Ofte i 42(altfor ofte :lol:) gikk vi bare inn på en server og surra rundt på alle tenkelige og utenkelige steder, hadde jeeprace, fløy fly der de ikke skulle flys og hadde stor moro med å kjøre hardware inn på flaken.

Når det gjelder BF42 er det faktisk sant at ting var bedre i gamle dager.

Ja, så det var ikke store forskjellen på dere og WV :) Selv kan jeg si at jeg er enig med Tryll Tryll.

Glemmer aldri de oppvarmingsrundene med WV på Aberdeen. Det var kanskje en utfodring,men det var utrolig kos på VT og i felten også.

Hehe, me sto på land og lurte veldig på kvifor det ikkje kom nokon wingwalk, hugsar eg... Det kom LITT latter på VT når vart oppdaga kva som hende.

Stemmer det at det vart ein restart av kampen?

(har litt vanskar med å sjå at me i CoIS har vore så storsinna)

Yep, vi gikk med på restart ;-)

Umm.. Jeg mangler på denne listen ser jeg :lol:

Var en av de første som joined disse gærningene mens vi fortsatt fløy rundt i demoen.

NPS| Zuljin

Norwegian Pimpsquad

Klan opprettet: Ukjent

Hjemmeside: www.pimpsquad.org

NPS| Zell

NPS| Kombo Tommy

NPS| DelCasa

NPS| eminent

NPS| Bingan

NPS| KennY

NPS| Pinhead

NPS| Settepotet

NPS| Emanuel

NPS| Vizard

NPS| Colin

NPS| Superior

NPS| GoosE

NPS| Photon

NPS| NicE

NPS| DelCasa

NPS| Shai,

NPS| Groms

NPS| TheHazzard

Det hender at jeg sitter å tenker på "gamledager"

Alt var så mye bedre da....

Ex-pack stunts, Jeeprally, Wingwalk og Delcasa på Ventrilo <3

Foresten var jeg også representert i DSR helt på slutten :lol:

Hva skjer med at jeg er glemt i BsE lista a?

Skikkelig skuffa nå!

Baww.. Skulle ønske jeg var litt eldre. Jeg fikk bare oppleve en av spillindustriens best spill public >_>

i gode gamle dager ja ;p da var det morro aa vaere pilot =)

Husker enda 99nb vs nps paa the gathering.

Tror jeg aldri har sitti med saa mye adrenalin som gjennom den kampen der, og husker en fra 99nb som herpa stolen haha

edit: eller han nepen som snubla over stroemkabelen til servern naar vi hadde overtaket ;p

Da var det mange sure folk haha

Har mimret mye de siste dagene etter at det har vært dratt fram diverse tråder. BF1942-tiden er for meg gulltiden i online gaming for meg. :lol:

Men i den opprinnelige tråden står jeg listet under Clan IT, noe som er feil. Jeg var med en måneds tid i Panama7, før det ble snappet opp av IT.

Fint at vision blir nevnt da, det var et prosjekt som kom ut av vb!, hvor vi herjet nede i divisjonene i UpNorth, og trakk til oss diverse spillere som var drittlei 1. divisjonsspill. Fikk mye kjeft. biggrin.png

Vision var glanZ prosjekt!

litt sånn derre beauty and the geek. Pros and noobs! (slash)

Uff som jeg savner 1942 feelinga, det var sååå fresht da det kom. Ikke nok med at det var kult å skyte med gønnere på masse andre folk,

vi hadde masse hardware å leke med. Dette var vell helt nytt i gaming verden på den tiden..

Bare 2 spill som jeg har hatt denne "magiske" følelsen av å være så grundig hekta. 1942 og WoW, når det kom ut.. ' />

Meeen i 1942 var jeg vell best på TK`s ^^ Husker på Market Garden, jeg var så heldig å få fly mustangen. Samtidig var Shai og stjal Tigern til Axis.

Jeg ser jo selfølgelig Tigern som kommer over brua og ser på den som et lett mål.. b00000m! jeg TK`er Shai.

Det værste av alt var at hele situasjonen gjennspiller seg i repaly. Shai stjeler tigern igjen og det gikk som det gikk p

Tror Shai ble mildt sagt sur og har en misstanke om at han beordret halve NPS til å TK`e meg on sight ^^ Jeg ble hvertfall TK`et (100% med viten og vilje)

av NPS| medlemmer i lang tid etter dette.. biggrin.png

Those where the days!

Uff som jeg savner 1942 feelinga, det var sååå fresht da det kom. Ikke nok med at det var kult å skyte med gønnere på masse andre folk,

vi hadde masse hardware å leke med. Dette var vell helt nytt i gaming verden på den tiden..

Nja - ikke helt.. Starsiege Tribes kom i -98 og var mer avansert på alle måter enn BF42. Dog er det futuristisk setting - synd ingen gadd å lage mega-modifikasjoner i FH-klassen av det spillet i sin tid..

Meeen i 1942 var jeg vell best på TK`s ^^ Husker på Market Garden, jeg var så heldig å få fly mustangen. Samtidig var Shai og stjal Tigern til Axis.

Jeg ser jo selfølgelig Tigern som kommer over brua og ser på den som et lett mål.. b00000m! jeg TK`er Shai.

Det værste av alt var at hele situasjonen gjennspiller seg i repaly. Shai stjeler tigern igjen og det gikk som det gikk :lol:

:lol: Husker denne episoden. Shai på ventrilo: "Fy faan ass, jævla drittunge!"

hahaha radagast gjorde jo det samme i en viktig clankamp på marked! shai var såååå forbanna, var uendelig med kos:P

hahaha radagast gjorde jo det samme i en viktig clankamp på marked! shai var såååå forbanna, var uendelig med kos:P

Trodde ioZ var Radagast jeg da, for så vidt jeg husker, så skjedde dette kun én gang i NPS' historie, og det var den famøse lavtflyvingen til rada :lol:

Trodde ioZ var Radagast jeg da, for så vidt jeg husker, så skjedde dette kun én gang i NPS' historie, og det var den famøse lavtflyvingen til rada :lol:

Dere skulle hatt meg som pilot. Hvis jeg hadde flydd og bombet tigeren hadde jeg som vanlig brukt 3-4 bomber - antar at Shai hadde gitt rimelig klar beskjed etter første drop eller hva....... :lol:.

første episoden var nok public tenker jeg. :lol: