k-man 0 Report post Posted May 15, 2006 Thunder ja... K-man 1379999[/snapback] Pazuzu Du er så nusselig altså! Thunder var forresten storkos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 15, 2006 Savner deg! Pell deg inn i GfC, du kan være tafsemaskot! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hotbabe 0 Report post Posted May 15, 2006 jeg har vært med i TB DSR GPSC og er nå i GfC Quote Share this post Link to post Share on other sites
XU'n 0 Report post Posted May 15, 2006 Hva med min lange karriere i NPS? Spilte vel for de i ca 3 uker før det ble et lite opprør i NPS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 15, 2006 sku ha laget en ny tråd, "Nåværende norske BF42 klaner" 1) ResurrXion 2) ? Vært digg med en klan til ' /> 1366801[/snapback] sikkert vært bra det . men ikke kom med forslag om å kalle den mjaa 1378160[/snapback] nejda ' /> mjaa er bare en public clan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted May 15, 2006 Var jo med i Core også jeg ettersom deler av CoIS merga til core Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sydreyc 0 Report post Posted May 15, 2006 Jeg heter da Sydreyc, ikke Sydeyc... Milorg... åh som jeg savner tag'en ^^ Mimret om noen av kampene våres forleden dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
AZO 0 Report post Posted May 15, 2006 Jeg heter da Sydreyc, ikke Sydeyc... Milorg... åh som jeg savner tag'en ^^ Mimret om noen av kampene våres forleden dag 1386269[/snapback] Ja jeg visste det egentlig, men det jeg ikke husket var hvordan avslutningen på nicket var. Har alltid uttalt det [sydrekk], så jeg fokuserte mer på at det skulle være en y mot slutten av nicket også ' /> Unnskyld! Quote Share this post Link to post Share on other sites
R-B 0 Report post Posted May 15, 2006 Jeg var med i GPS.C i den første tiden. Gode gamle dager Quote Share this post Link to post Share on other sites
Agnino 0 Report post Posted May 15, 2006 Men ingen nådde storhetstiden til Northern Brigade når vi var på topp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sydreyc 0 Report post Posted May 16, 2006 Jeg heter da Sydreyc, ikke Sydeyc... Milorg... åh som jeg savner tag'en ^^ Mimret om noen av kampene våres forleden dag ' /> 1386269[/snapback] Ja jeg visste det egentlig, men det jeg ikke husket var hvordan avslutningen på nicket var. Har alltid uttalt det [sydrekk], så jeg fokuserte mer på at det skulle være en y mot slutten av nicket også Unnskyld! 1386324[/snapback] Nåmmen, du er jo kosete da ^^ Husker lille meg? Ja, jeg glemmer hvertfal ikke hvordan jeg pepret ned Mustangen din over Bocage med flak første gang vi spilte sammen Those where the days! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Galland 0 Report post Posted May 19, 2006 Jeg var [CoIS] Galland stort sett hele min BF-periode [iC] Spilte jeg to kamper for elns. Ikke glem [CoIS] Marina da (eller er det gamle [CoIS] som er ført opp?) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted May 19, 2006 (eller er det gamle [CoIS] som er ført opp?) 1391086[/snapback] Er alle som spillte i CoIS, uavhengig av periode som føres opp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 19, 2006 Glemte å nevne jeg har spilt for Core også=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted May 19, 2006 Glemte å nevne jeg har spilt for Core også=) 1392203[/snapback] Ditto. Har jo spilt like lenge i core som i 99nb Quote Share this post Link to post Share on other sites
VonK 0 Report post Posted May 24, 2006 Ble glemt i både core og CoIS. Herlig. 1355525[/snapback] Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted May 25, 2006 Sånn rent bortifra at du glemte å ta med CL i p7 og Clan-it så var det jo ett godt tiltak. <--- litt fornærmet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 25, 2006 jeg var med i vb! noen måneder på førsten..om du tar med Vaskebjørn da Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 26, 2006 jeg var med i vb! noen måneder på førsten..om du tar med Vaskebjørn da 1401019[/snapback] = vision i lista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted May 28, 2006 ah the memories, selv om mine er kun fra dc ' /> edit: jo jeg har et par fra når meg og odd satt oppe seint å spellte litt 42, morro Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 29, 2006 Sånn rent bortifra at du glemte å ta med CL i p7 og Clan-it så var det jo ett godt tiltak.<--- litt fornærmet! ' /> 1400896[/snapback] Wops, hvordan kunne jeg glemme deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChaccO 0 Report post Posted May 29, 2006 ser at du har glemt av clanen 1stac Quote Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 29, 2006 det var jo vietnam `? Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted May 29, 2006 Men ingen nådde storhetstiden til Northern Brigade når vi var på topp ' /> 1386445[/snapback] Jeg vil si Utopianer var mer uovervinnelige Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 29, 2006 Det kommer vel an på når det var. Hvem som var i topp varierte veldig, syntes jeg.. vanskelig å si egentlig, hvertfall for min del =/ frostiis var i hvertfall uovervinnelige på aberdeen. Quote Share this post Link to post Share on other sites