Steiner 8 Report post Posted April 26, 2006 Den siggen er bare rå Pluto er vel en headhunta sveiser nå for tiden eller hur ? Savner miljøet som var tidligere Share this post Link to post Share on other sites
Kittel 0 Report post Posted April 26, 2006 Savner miljøet som var tidligere 1358406[/snapback] Jeg og :\ Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 2, 2006 Fikk lagt til it-Christen Har Chibi vært med i it? Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 2, 2006 rart Pluto mobber når han er fra R æ l i n g e n Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 2, 2006 najs det her Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 2, 2006 sku ha laget en ny tråd, "Nåværende norske BF42 klaner" 1) ResurrXion 2) ? Vært digg med en klan til Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 2, 2006 Ikke mange norske nå, nei.. Men ja, håper på mer. Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 2, 2006 Hadde vært kos med flere norske claner Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted May 3, 2006 nice work ! Share this post Link to post Share on other sites
tatZy 0 Report post Posted May 3, 2006 du har mye å finne på skjønner jeg? Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 3, 2006 du har mye å finne på skjønner jeg? 1367219[/snapback] mjaa Share this post Link to post Share on other sites
MowgLi 0 Report post Posted May 9, 2006 Du husket meg Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 9, 2006 hvem er Espen liksom Share this post Link to post Share on other sites
Normalperson 2 Report post Posted May 10, 2006 sku ha laget en ny tråd, "Nåværende norske BF42 klaner" 1) ResurrXion 2) ? Vært digg med en klan til ' /> 1366801[/snapback] sikkert vært bra det . men ikke kom med forslag om å kalle den mjaa Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted May 10, 2006 takk skal du ha Sette skal jeg ta bort de som var med i bf2/vietnam ? 1357854[/snapback] wtf, nei nei ' /> Dette er jo klanhistorie. Ha med alle! BFV var storhetstida vår!! *mimre* Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted May 10, 2006 Fikk lagt til it-Christen Har Chibi vært med i it? 1365823[/snapback] Chibi var vel bare vært med i GPS.C og NPS ? btw.. Shai, Groms og TheHazzard har du glemt i NPS. Hvordan går det ann å glemme Shai`tan? Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted May 10, 2006 takk skal du ha Sette skal jeg ta bort de som var med i bf2/vietnam ? 1357854[/snapback] wtf, nei nei Dette er jo klanhistorie. Ha med alle! BFV var storhetstida vår!! *mimre* 1378178[/snapback] "Norsk klan historie fra BF1942" Btw, to be picky, er klanhistorie. Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted May 11, 2006 Nææ... Om enn ikke en 100 % norsk klan, så var vi vel mange nok nordmenn (flertall) i klanen med det klingende navnet Thunder , til at vi kan nevnes i det ellers så gode selskap. Thunder Opprettet: Høsten 2003 Hjemmeside: www.thunder.deepeco.net [Thunder] k-man [Thunder] flinch [Thunder] migz [Thunder] lim3 [Thunder] Charlie [Thunder] zeRo5 [Thunder] PleXXy [Thunder] sem0s [Thunder] SilverRam [Thunder] Croyfer [Thunder] keh Og fra Finland, Belgia, Lithauen, og Danmark: [Thunder] zeimer [Thunder] Cobra [Thunder] blackangel [Thunder] Budda [Thunder] jackal [Thunder] Referee [Thunder] gspot [Thunder] dagon [Thunder] AmY Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted May 11, 2006 takk skal du ha Sette skal jeg ta bort de som var med i bf2/vietnam ? 1357854[/snapback] wtf, nei nei Dette er jo klanhistorie. Ha med alle! BFV var storhetstida vår!! *mimre* 1378178[/snapback] "Norsk klan historie fra BF1942" Btw, to be picky, er klanhistorie. 1378933[/snapback] jeje, tenkte fra og med 1942 jeg Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 11, 2006 Thunder ja... K-man Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 11, 2006 squaden fra askim kuppa phunder Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted May 11, 2006 squaden fra askim kuppa phunder 1380128[/snapback] Jepp, de har god smak... AC/DC spillingen av sangen "Phunder" før kampene, alle grupiene på VT og alt det finske fylle-badstu-pratet... Klart klanen måtte kuppes. Share this post Link to post Share on other sites
christen 0 Report post Posted May 13, 2006 ja seff skal du sette opp milorg, Linge var jo ikke akkurat det samme Milorg helt i starten slik jeg husker det og etter å ha sett på noen screens: [...] 1356823[/snapback] btw.. Shai, Groms og TheHazzard har du glemt i NPS. Hvordan går det ann å glemme Shai`tan? 1378199[/snapback] SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
AZO 0 Report post Posted May 13, 2006 aiai men nå joina du NPS ganske tidlig da, så du var ikke med på noen av screenshottene mine Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 13, 2006 Husket deg ihvertfall i Vision SK Brann!! Brann > RBK Share this post Link to post Share on other sites