Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stefan0

Norsk klanhistorie fra BF1942

Recommended Posts

har ikke lest enda, men antar jeg oppfører meg som et arogant rasshull. akkurat som nå;)

hahahahahahah shai quote

"Milorg har ikke inntatt noe mer enn toppen av en middels kjip utedass, hvor de som ble skyvet ned i dritten snart kommer opp og klyper de som måtte være dumme nok til å sitte der enda hardt i rassen"

synes forsåvidt at jeg og pheonix holder en fin tone hele tiden:)

Noen av "høydepunktene" må vel bli alt dramaet rundt "cheatingen" til Zod(bullshit så klart) fra en viss engelsk klan som ikke likte å bli eid, Airboys evinnelige whining og minelegging av m10(well never forget!) og (skryte littegrann) tidenes avslutning av en klankamp på BotB da jeg på egenhånd holdt stand i Allied main og tok ut typ hele motstarlaget, noe som vant oss kampen. Husker jeg holdt på å svime av etterpå, ble så gira :yahoo:. Aldri hørt så mange voksne mannfolk skrike og juble i munn på hverandre på en gang i hele mitt liv :yahoo:

Husker den kampen! Var vel en av mine første kamper og var try i DSR. Tror faktisk jeg spilte den kampen som dsr´hotbabe. Noen bør gå tilbake i tid å endre det til dsr tap :yahoo: Vi var allied i siste runden og axis hadde 3 tickets igjen og vi hadde godt over 100(hvis vi vant runden vant vi kampen, og omvendt), men de hadde tatt alle flaggene. Du var alene igjen som engi i bakre og greide å ta ut to stykker og fikk faktisk fikk flagget. For å tope soloprestasjonen din drepte du din tredje sånn at de mistet alle ticketsene før noen av oss fikk spawne for å hjelpe ;) Må vel være en av de kampene jeg har spilt med høyeste lydnivå på vt smile.png

Men hva hører jeg. Blir bf42 dratt opp igjen fra graven? Fantastisk. I am in!

Var så vidt med selv i bf42. Veldig sent før alt gikk i oppløsning. Sugde i spillet så stilte aldri som noe mer enn backup. Fikk noen inf. kamper før alt var over og vi satset på bf-v.

hahahahahahah shai quote

"Milorg har ikke inntatt noe mer enn toppen av en middels kjip utedass, hvor de som ble skyvet ned i dritten snart kommer opp og klyper de som måtte være dumme nok til å sitte der enda hardt i rassen"

synes forsåvidt at jeg og pheonix holder en fin tone hele tiden:)

hahah råeste quoten av shai :yahoo: har fortsatt den "podcasten" fra Milorg vs NPS, men dere ser vel helst at den forblir i historiebøkene :yahoo:

Alle mine beste minner framfor pcen er uten tvil fra tiden jeg spillte BF1942, utrolig mange kjekke kamper med milorg, dsr og ikke minst synest jeg vi hadde det kjekt med Team Norway der vi vant europacupen på clanbase? eller hvertfall kom til finalen.. :yahoo:

ps: du har med å stille opp til reunionkampen zell! ;)

Oi, hadde oversett denne tråden. Må vist begynne å komme hit litt oftere.

Men ser at jeg er blitt glemt i <TB> etter nesten 2 år der ;)

Yeye, mange kjente navnpå listen :yahoo:

glemte strengt tatt meg i linge og, men jeg gir nå faaan, vakke akkuratt 2 år. tongue.png

Ahhh hørte igjenom NPS vs MPUK nå... fikk gåsehud (haha) av hele greia biggrin.png

haha, jeg fant et veldig gammelt teamspeak opptak fra en kamp mellom GiS og et annet lag..

mener å huske at dette var veldig tidlig i bf1942 dagene ' />

skal se om jeg får lagt det ut en eller annen plass etterhvert p

Ikke umulig. ' /> Shai var en rev på å stjele tigere (tog du'an?).

Stjelte mustang på market jeg mustang

haha, jeg fant et veldig gammelt teamspeak opptak fra en kamp mellom GiS og et annet lag..

mener å huske at dette var veldig tidlig i bf1942 dagene :lol:

skal se om jeg får lagt det ut en eller annen plass etterhvert ;)

Legg ut!

Folk må jo legge ut alt gammelt materiale! Vil høre på alt!

Jeg glemt i 99nb lista :) Starte opp 1942 igjen? Hell yeah! I'm in. :lol:

Må nok bli noen nye klaner da ja, er nok ikke alle de gode gamle som klarer å stable opp et lag på beina igjen.

Jeg glemt i 99nb lista :) Starte opp 1942 igjen? Hell yeah! I'm in. :lol:

Må nok bli noen nye klaner da ja, er nok ikke alle de gode gamle som klarer å stable opp et lag på beina igjen.

Nei, sant. Blir også vanskelig sida en god del har spilt i mer enn en klan før i tida :lol:

Litt selvskryt ' />

Deilig å være tilbake og eie tyskere ).

eidaf3.jpg

"I can fucking wreck Slash and im a whole lot better than him" smile.png

eid2jp1.jpg

Alltid gøy å jekke ned kjepphøye folk:) .Så nå kommer sikkert noen og jekker ned deg også Slash :)tongue.png

får pcen min i morgen eller onsdag. ser ut til at førstepri blir å jekke deg ned 50 hakk slash!

men flink er du!

Nett no kosar eg meg med å høyre på CoIS vs BSE på Tobruk og Iwo Jima.

CoIS gjekk av med sigeren og me grusa BSE i axisrunden vår på Tobruk. ' />

Ein noko partisk kommentator fekk

dato for denne kampen var?

Takk Azo :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...