barezell 21 Report post Posted July 9, 2008 har ikke lest enda, men antar jeg oppfører meg som et arogant rasshull. akkurat som nå hahahahahahah shai quote "Milorg har ikke inntatt noe mer enn toppen av en middels kjip utedass, hvor de som ble skyvet ned i dritten snart kommer opp og klyper de som måtte være dumme nok til å sitte der enda hardt i rassen" synes forsåvidt at jeg og pheonix holder en fin tone hele tiden:) Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted July 10, 2008 Noen av "høydepunktene" må vel bli alt dramaet rundt "cheatingen" til Zod(bullshit så klart) fra en viss engelsk klan som ikke likte å bli eid, Airboys evinnelige whining og minelegging av m10(well never forget!) og (skryte littegrann) tidenes avslutning av en klankamp på BotB da jeg på egenhånd holdt stand i Allied main og tok ut typ hele motstarlaget, noe som vant oss kampen. Husker jeg holdt på å svime av etterpå, ble så gira . Aldri hørt så mange voksne mannfolk skrike og juble i munn på hverandre på en gang i hele mitt liv Husker den kampen! Var vel en av mine første kamper og var try i DSR. Tror faktisk jeg spilte den kampen som dsr´hotbabe. Noen bør gå tilbake i tid å endre det til dsr tap Vi var allied i siste runden og axis hadde 3 tickets igjen og vi hadde godt over 100(hvis vi vant runden vant vi kampen, og omvendt), men de hadde tatt alle flaggene. Du var alene igjen som engi i bakre og greide å ta ut to stykker og fikk faktisk fikk flagget. For å tope soloprestasjonen din drepte du din tredje sånn at de mistet alle ticketsene før noen av oss fikk spawne for å hjelpe Må vel være en av de kampene jeg har spilt med høyeste lydnivå på vt Men hva hører jeg. Blir bf42 dratt opp igjen fra graven? Fantastisk. I am in! Share this post Link to post Share on other sites
=BsE=Chaser 0 Report post Posted July 13, 2008 Var så vidt med selv i bf42. Veldig sent før alt gikk i oppløsning. Sugde i spillet så stilte aldri som noe mer enn backup. Fikk noen inf. kamper før alt var over og vi satset på bf-v. Share this post Link to post Share on other sites
Pheonix 0 Report post Posted July 22, 2008 hahahahahahah shai quote"Milorg har ikke inntatt noe mer enn toppen av en middels kjip utedass, hvor de som ble skyvet ned i dritten snart kommer opp og klyper de som måtte være dumme nok til å sitte der enda hardt i rassen" synes forsåvidt at jeg og pheonix holder en fin tone hele tiden:) hahah råeste quoten av shai har fortsatt den "podcasten" fra Milorg vs NPS, men dere ser vel helst at den forblir i historiebøkene Alle mine beste minner framfor pcen er uten tvil fra tiden jeg spillte BF1942, utrolig mange kjekke kamper med milorg, dsr og ikke minst synest jeg vi hadde det kjekt med Team Norway der vi vant europacupen på clanbase? eller hvertfall kom til finalen.. ps: du har med å stille opp til reunionkampen zell! Share this post Link to post Share on other sites
Krisse 0 Report post Posted July 23, 2008 Oi, hadde oversett denne tråden. Må vist begynne å komme hit litt oftere. Men ser at jeg er blitt glemt i <TB> etter nesten 2 år der Yeye, mange kjente navnpå listen Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted July 25, 2008 glemte strengt tatt meg i linge og, men jeg gir nå faaan, vakke akkuratt 2 år. Share this post Link to post Share on other sites
Nixon 0 Report post Posted July 26, 2008 Sjef ble glemt i CN Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted July 27, 2008 Ahhh hørte igjenom NPS vs MPUK nå... fikk gåsehud (haha) av hele greia Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted July 27, 2008 haha, jeg fant et veldig gammelt teamspeak opptak fra en kamp mellom GiS og et annet lag.. mener å huske at dette var veldig tidlig i bf1942 dagene ' /> skal se om jeg får lagt det ut en eller annen plass etterhvert Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted July 28, 2008 Ikke umulig. ' /> Shai var en rev på å stjele tigere (tog du'an?). Stjelte mustang på market jeg Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted July 29, 2008 haha, jeg fant et veldig gammelt teamspeak opptak fra en kamp mellom GiS og et annet lag..mener å huske at dette var veldig tidlig i bf1942 dagene skal se om jeg får lagt det ut en eller annen plass etterhvert Legg ut! Folk må jo legge ut alt gammelt materiale! Vil høre på alt! Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted July 29, 2008 fila er på 19 mb, noen tips om hvor jeg kan laste opp? Share this post Link to post Share on other sites
Gen. Saegrov 0 Report post Posted September 9, 2008 Jeg glemt i 99nb lista Starte opp 1942 igjen? Hell yeah! I'm in. Må nok bli noen nye klaner da ja, er nok ikke alle de gode gamle som klarer å stable opp et lag på beina igjen. Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted September 10, 2008 Jeg glemt i 99nb lista Starte opp 1942 igjen? Hell yeah! I'm in. Må nok bli noen nye klaner da ja, er nok ikke alle de gode gamle som klarer å stable opp et lag på beina igjen. Nei, sant. Blir også vanskelig sida en god del har spilt i mer enn en klan før i tida Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted September 15, 2008 Litt selvskryt ' /> Deilig å være tilbake og eie tyskere "I can fucking wreck Slash and im a whole lot better than him" Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted September 15, 2008 Alltid gøy å jekke ned kjepphøye folk:) .Så nå kommer sikkert noen og jekker ned deg også Slash Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted September 15, 2008 Jeg er da aldri høy på meg selv Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted September 15, 2008 ha ha konge Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted September 15, 2008 får pcen min i morgen eller onsdag. ser ut til at førstepri blir å jekke deg ned 50 hakk slash! men flink er du! Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted September 15, 2008 Faen da Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted September 16, 2008 Nett no kosar eg meg med å høyre på CoIS vs BSE på Tobruk og Iwo Jima. CoIS gjekk av med sigeren og me grusa BSE i axisrunden vår på Tobruk. ' /> Ein noko partisk kommentator Share this post Link to post Share on other sites
Centurion_centurion8 0 Report post Posted September 22, 2008 Good times xD Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted September 22, 2008 dato for denne kampen var? Share this post Link to post Share on other sites
AZO 0 Report post Posted September 22, 2008 1. Sep 2004 klokka 20:30! (tipper jeg) Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted September 22, 2008 Takk Azo Share this post Link to post Share on other sites