Colin 4 Report post Posted June 26, 2008 Mener å huske "you were there" bak ræva på Panzer IV'en min på Market Garden en gang også i et klassisk NPS vs GiS oppgjør. Si meg......hvem vant? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 27, 2008 Det var nok en pracc spillt 27.05.2003, klokken 20.00. Faen meg 5 år siden! Vi spillte først på Iwo Jima. GiS angrep først, men måtte konstatere at NPS-gulingene forsvarte øya svært innbitt. Husker spesielt en råtten sniper med navn Mowgli... GiS tapte 36 - 113. Så var det bytte av posisjon. GiS i forsvar, og NPS ble kastet på sjøen gang etter gang. Våte rotter er de beste rotter. 149 - 0 til GiS. Så var det Market Garden. Første runde vant GiS 194 - 0! Neste omgang gikk i NPS sin favør, og de vant 168 - 41. Total: 420 - 281 til GiS Var vel en av de siste kampene før sommerferien i 2003. Vi ga Steiners tropper i CoiS bank 2 dager etter, og avsluttet med å gi GPS.C kraftig dasking på stumpen 04.06.2003. Artig å ha gamle mimreforum tilgjengelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted June 27, 2008 Mimring er kjekt CoIS var ein godklan, heilt frå Steiner starta klanen og heilt fram til BF1942.eventyret var over. Me hadde også ei fin tid når Steiner og ein del andre gjekk over til core. Det var vel ogå då klanen tok steget opp eit nivå eller to og me faktisk starta å vinne kampar Særleg hugsar eg at me hadde mange vonde stunder på Iwo Jima. Det kom seg heldigvis, og me fekk delt ut litt bank der til både BSE og vaskebjørn/vision. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted June 27, 2008 Hva skjer med at jeg er glemt i BsE lista a?Skikkelig skuffa nå! Due to a forum upgrade, we have locked all old posts for editing since a lot of the old BB code filters have been losts. Editing posts with old BB code might break the forum layout, and have been limited to moderators. Contact a moderator if you REALLY need to edit this post. Noen admins som kan fikse dette? ;p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 28, 2008 Potet, jeg henviste til duellen mellom gåsa og meg faktisk, for jeg husker det som det var i går. Var på nedsiden av arnhem bridge basen og gåsa kom løpende med anti-tank, og jeg prøvde febrilsk å sno meg unna og sirklet hele tiden mens han forsøkte å komme seg bak meg, og jeg klarte ikke sikte lavt nok til å skyte med mitraljøsa. Så traff det ene beltet en liten klump i bakken slik at tanken tippet noen få grader, akkurat nok til at jeg fikk skutt ham i hodet med mitraljøsa. Var så gull, og ca 0.000001 sekund fra at jeg døde i stedet. Selve kampresultatet husket jeg ikke før du sa det, annet enn at dere nok vant ja. Husker vi var totalt sjokkert når dere gjorde en wingwalk, det hadde vi aldri sett før. Men mange gode minner fra dette spillet ja, kan nevne noen fra klan-sammenheng: Slå NBrigade i et av våre første store oppgjør i ClanBase. Slå Dignitas på Iwo Jima (selv om vi fikk rævkjør på andre kartet, som jeg ikke husker hva var, tror El Alamein) Sprenge vår egen wingwalk Komme på IRC etter en dag på jobb, og møte en Shai som da hadde brukt HELE DAGEN på å spotte ut pixel-skyting på diverse kart. NicE som var en rev i lufta, men ble superpessimist hvis han ikke kom seg i fly... "Det går ikkje, dem har airlock på meg...." Som nevnt over, Radagast som lekte tøffetom med B17 og tok ut en intetanende Shai som hadde stjålet seg en fin liten Tiger. Husker også (og denne husker garantert DelCasa) han dusten på Tobruk som var tydelig skuffa over at jeg fikk tak i Tigeren før ham (dette var public), og satt seg likegodt i en jeep og kjørte bak meg hele veien inn i krigssonen, og drev og tuta og kræsjet i meg. Til slutt ble jeg så forbanna at jeg snudde løpet of blåse ham til himmels. Satt på ventrilo med DelCasa tror jeg, og han lo så han grein. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 28, 2008 Jess! Jeg fant den igjen! Mens jeg skrev litt over, så husket jeg at jeg skrev en rapport en gang som slo litt ann. Måtte grave litt i web-arkiver osv, men denne er fra NPS vs Legio Felix. *zap* Jim Clancy: "Welcome to CNN World News, I'm Jim Clancy, and with me I have Paula Zanh. Good to have you with us." Paula Zahn: "Thank you Jim." JC: "In today's top stories, we have a tear dripping story of a goat trapped in a well, but first we go live to Kongsberg, Norway, where we have our war correspondent Christiane Amanpour. Christiane." CA: "Thank you Jim. First of all, my heart goes out to friends and family of the poor goat in Kualalumpur, but I have some exciting news for you. With me, I have clanleader of NPS, Zell." Z: "Yo." CA: "First of all, what the hell kind of name is Zell anyway?" Z: "Uh......." CA: "Anyway, tonights top story is that after an exciting and tough game, NPS pulled of their second victory in the nordic Battlefield 1944 league..." Z: "1942..." CA: "...whatever, second win against the Swedish team Legio Felix. First of all, congratulations." Z: "Thanks I guess, I don't know how big news this is....." CA: "Tell us about the match." Z: "Well, we started out on Tobruk as axis..." CA: "Is this a nazi game?" Z: "Uhm, no, but it's a game from WW2, so it doesn't make sense to exclude the axis side. Anyway, we started out as axis and managed to get a strong foothold on the first bunkers very quickly. Our tank groups pushed hard, and it paid of, as we after a very short time held 3-4 flags." CA: "I see." Z: "Yes, so after the initial attack, we pushed on and completely threw them out of their bases, and managed to keep the last flag gray while we hunted down their last guys." CA: "That doesn't sound very nice." Z: "You don't get points for being nice. Anyway, they grayed one flag, but they didn't get to keep it for long enough for anyone to spawn. We killed their last guy and won the round 141 - 0." CA: "Seriously, what kind of name is Zell?" Z: "........" CA: "Ok, so what happened next?" Z: "Well, the allied side is always the hardest, since all flags can be taken. We thought we had a good defense set up, but Legio Felix managed to push us hard and we quickly lost flags." CA: "Those nazi bastards." Z: "No, I told you, it's a game. They're not nazis. They were actually very nice to play against." CA: "Continue." Z: "Anyway, as we struggled to regain control, it seemed that LF..." CA: "LF?" Z: "Short for Legio Felix..." CA: "Oh........go on..." Z: "Well, as I said, as we struggled to regain control, it seemed that LF had their tanks all over the place, and, unfortunately, a lone infantry managed to take our rear flag. Poor defense on our part, so we deserved that one really......anyway, LF managed to win the round 154 - 0, so they won the map with 13 tickes." CA: "Tickets? Is this a spectator sport?" Z: "No.........." *sigh* CA: "Ok, so what happened next?" Z: "Well, second map was Kharkov, and we knew we could win this map if we did things right. Again we started out as axis, facing the russian tanks and planes...." CA: "Russian? So there are commies as well?" Z: "Look, I told you, it's only a game. ANYWAY! Our tanks and infantry managed to grab our closest flag and the hill flag very quickly, and from then on it was a one way round, except for the fact that they managed to contest us for a very long time on our closest flag. We used the opportunity to grab their closest flag to keep the tickets dropping. This went on for the entire round, and thanks to our pilots, their tanks were neutralized. The tickets dropped quickly, so we won the round 143 - 0." CA: "Good job taking out those commies. Tell me, is it common for Norwegian pimps to form up in squads?" Z: "What? No, it's just a clanname." CA: "Oh, ok. Go on." Z: "Well, last round, and we had to keep going if we wanted to win the match. We had a really rough start where they managed to grab two flags very quickly and set up a solid defense on the bridges. Our tank guys struggled to move anywhere with Stukas flying and artillery raining down on them, so..." CA: "Sounds like you were in a real pickle." Z: "Well, yeah, we had to tear down their defense before we could do anything. Anyway, we sent a couple of guys to gray their flags to get them going, and after some succesful attempts, we held the top, and shortly, held all three flags." CA: "Well, as we all know, three flags don't make no parade." Z: "What the hell are you talking about?" CA: "Go on." Z: *sigh* "Well, it was pretty much one way from then on, and their tickets dropped to zero, leaving us with a round total of 131 - 0, and a map total of 274 - 0. The final result was 415 - 154, giving us a 2 - 1 victory for one map win and total tickets win." CA: "Congratulations. What do you have to say to this Felix Legion?" Z: "Legio Felix. Well, it was a good and fair game, and they really gave us a scare on Tobruk and made us sweat in the beginning of the last round. I wanna thank them for giving us an exciting match. Good luck further in the league." CA: "And with that, thanks to Zell......seriously? Zell? Anyway, thank you for your time. This is Christiane Amanpour.....CNN, Kongsberg, Norway. Back to you Jim." Jim Clancy: "Thank you Christiane. Now to our correspondent in Kualalumpur..." *zap* Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted June 28, 2008 Husker også (og denne husker garantert DelCasa) han dusten på Tobruk som var tydelig skuffa over at jeg fikk tak i Tigeren før ham (dette var public), og satt seg likegodt i en jeep og kjørte bak meg hele veien inn i krigssonen, og drev og tuta og kræsjet i meg. Til slutt ble jeg så forbanna at jeg snudde løpet of blåse ham til himmels. Satt på ventrilo med DelCasa tror jeg, og han lo så han grein. :yahoo: Det husker jeg som om det var igår! Ler godt av den der enda - og jeg datt faktisk av stolen da, for jeg husker også en stressa spiller som peste på VT "Hvor faen ble det av DelCasa...?" Men episoden med Zuljin på taket (eller, tak hadde jo ikke jeepen, men men) i trappa inne i hangaren på El Alamain har jeg opptak av på video. Synd man ikke hører meg på det opptaket, men hele NPS lurte på hva jeg lo så jævlig av. Nei, 1942-tiden er og blir den beste. Og community den gangen var noe helt spesielt. Jeg stemmer for å blåse liv i BF1942 igjen og kjøre turnering i regi av Battlefield.no - vi har faktisk snakket om det på styremøtet og det er liten tvil om at det blir bra med deltagelse. Spørsmålet er, hvor mange klaner klarer vi å stable på beina til høsten og turneringen...? Regelen er enkel - spillerene må være med i sine repektive klaner, dvs at flere av godklanene må opprettes igjen - ihvertfall NPS! Edit: Før jeg glemmer det... Er det noen som husker kampen mellom MPUK og NPS da Diman kommenterte og NPS vant med 3 tickets på Wake Island i Open Cup? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted June 28, 2008 Kan bli vanskelig å samle mange nok gamle rever - men hvis det er opp til meg så stiller BsE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted July 1, 2008 Kan bli vanskelig å ruske liv i hele klaner.. Ihvertfall mange nok. ...men nykomponerte lag kan gå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted July 1, 2008 siden ingen skriver noe om meg. Husker en recruit topic stiener lagde for COIS. Ligger kanskje paa forumet her enda? vetke jeg ;p. Husker bare en quote "NPS og Photon har laert oss at piloter er viktige" eller noe i den duren , blaaste opp egoet mitt enda mer enn hva det var paa den tiden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted July 2, 2008 Husker også (og denne husker garantert DelCasa) han dusten på Tobruk som var tydelig skuffa over at jeg fikk tak i Tigeren før ham (dette var public), og satt seg likegodt i en jeep og kjørte bak meg hele veien inn i krigssonen, og drev og tuta og kræsjet i meg. Til slutt ble jeg så forbanna at jeg snudde løpet of blåse ham til himmels. Satt på ventrilo med DelCasa tror jeg, og han lo så han grein. :yahoo: Det husker jeg som om det var igår! Ler godt av den der enda - og jeg datt faktisk av stolen da, for jeg husker også en stressa spiller som peste på VT "Hvor faen ble det av DelCasa...?" Men episoden med Zuljin på taket (eller, tak hadde jo ikke jeepen, men men) i trappa inne i hangaren på El Alamain har jeg opptak av på video. Synd man ikke hører meg på det opptaket, men hele NPS lurte på hva jeg lo så jævlig av. Nei, 1942-tiden er og blir den beste. Og community den gangen var noe helt spesielt. Jeg stemmer for å blåse liv i BF1942 igjen og kjøre turnering i regi av Battlefield.no - vi har faktisk snakket om det på styremøtet og det er liten tvil om at det blir bra med deltagelse. Spørsmålet er, hvor mange klaner klarer vi å stable på beina til høsten og turneringen...? Regelen er enkel - spillerene må være med i sine repektive klaner, dvs at flere av godklanene må opprettes igjen - ihvertfall NPS! Edit: Før jeg glemmer det... Er det noen som husker kampen mellom MPUK og NPS da Diman kommenterte og NPS vant med 3 tickets på Wake Island i Open Cup? kjenner jeg virkelig håper at vi kan få til dette.. Selv har jeg ingen spill og spille for tiden, 1942 fungerte heller ikke på denne pcen når jeg hadde Vista så det nærmer seg vel 2 år siden sist jeg spilte. Men nå har jeg lagt inn XP og da er alt gull og grønne skoger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted July 7, 2008 Edit: Før jeg glemmer det... Er det noen som husker kampen mellom MPUK og NPS da Diman kommenterte og NPS vant med 3 tickets på Wake Island i Open Cup? Husker denne. Var selv på TG og satt på VT og lyttet til WebRadio fordi jeg ikke kunne spille pga. ping og litt i tvil om nettet holdt hele kampen ut Var en jævlig spennende match i hvertfall Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted July 8, 2008 jeg TRUR uten å være helt sikkert at jeg og 1 stakkar (kanskje pål?) til kom oss i et fly fra flyplassen fløy opp til flagget helt oppe til venstre som var eneste de hadde. Droppa på taket og fragga til vi vant! ikke bombesikker om det var den kampen men.. Noen som har spart på gamle NPS shoutcasts? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted July 8, 2008 Ahh, ze memories. Det er vel fare for at det blir litt blandingsklaner hvis vi får dratt igang noe. Herregud, tanks med volleyball-baner på kulene, fly som faktisk staller, antitankvåpen som krever krumbane.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 8, 2008 Nei, denne kampen spilte jeg ikke Simen, jeg var i England, og ringte faktisk hjem til broren min for å høres hva resulatet ble. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted July 8, 2008 hehe engasjert:) kanskje pinhead.. liker å¨tru det var en stønner! men var kanskje etter pinhead sin tid og:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 8, 2008 En som stønnet på ventrilo? Hmmmm......mest sannsynlig Pinhead da...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted July 8, 2008 jeg husker d-stroyer jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted July 8, 2008 Husker kampen godt casa . Fy faen det var kampen sin det Quote Share this post Link to post Share on other sites
AZO 0 Report post Posted July 8, 2008 jeg TRUR uten å være helt sikkert at jeg og 1 stakkar (kanskje pål?) til kom oss i et fly fra flyplassen fløy opp til flagget helt oppe til venstre som var eneste de hadde. Droppa på taket og fragga til vi vant! ikke bombesikker om det var den kampen men.. Noen som har spart på gamle NPS shoutcasts? You ask, azo provides MPUK vs NPS Og siden du sa shoutcasts kan man jo ikke la vær og ta med NPS vs Mi med tilhørende krangletråd av dimensjoner. Ikke rart vi ønsker oss tilbake til slike tilstander Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted July 8, 2008 lol @ krangletraad, brings back memories Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 8, 2008 Herregud, krangla vi så mye? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted July 8, 2008 Dere gjorde nok det ja Jeg har også utrolig mange minner både fra klanspilling, hovedsaklig med dsr, samt evinnelige mengder publicspilling. Online gaming will never be the same! Noen av "høydepunktene" må vel bli alt dramaet rundt "cheatingen" til Zod(bullshit så klart) fra en viss engelsk klan som ikke likte å bli eid, Airboys evinnelige whining og minelegging av m10(well never forget!) og (skryte littegrann) tidenes avslutning av en klankamp på BotB da jeg på egenhånd holdt stand i Allied main og tok ut typ hele motstarlaget, noe som vant oss kampen. Husker jeg holdt på å svime av etterpå, ble så gira . Aldri hørt så mange voksne mannfolk skrike og juble i munn på hverandre på en gang i hele mitt liv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted July 8, 2008 Synes jeg oppførte meg realt i den tråden der, var jeg virkelig så fair? Kan jeg ikke huske....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted July 8, 2008 roerte i driten var det ikke det du gjorde Quote Share this post Link to post Share on other sites