lurad 0 Report post Posted February 24, 2007 Hvordan ordner jeg sånn at jeg slipper å skrive inn crosshairscalen jeg skal ha hver gang jeg saver på options? Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted February 25, 2007 cl_crosshairscale er kommandoen for crosshairstørrelse, legges i autoexec. default er 1500, jo høyere tall jo mindre crosshair. Share this post Link to post Share on other sites
hydra 0 Report post Posted February 25, 2007 cl_crosshairscale er kommandoen for crosshairstørrelse, legges i autoexec.default er 1500, jo høyere tall jo mindre crosshair. default small er 1200, mens de to andre faste størrelsene varierer etter oppløsning. Uansett er det vel autosize som er stilt inn fra før av. Share this post Link to post Share on other sites
Noxs 0 Report post Posted May 25, 2009 Skjønner fremdeles ikke bæret eg! Noen som har lyst å mekke en til meg ? Share this post Link to post Share on other sites
AmyJames 0 Report post Posted November 21, 2010 Masse bra tips her Takker :] Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted November 21, 2010 Ikke dra opp gamle tråder bare for å si noe meningsløst som f.eks. "takk". Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 21, 2010 Dette er en sticky tråd da Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 21, 2010 Korrekt. Stickyposts kan man "bumpe" hele tiden.. forsåvidt med gamle også.. Så lenge man har noe vettugt å si Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted November 22, 2010 Så lenge man har noe vettugt å si ^2 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 22, 2010 spørsmålet er vel hva som er riktig i førstepost etter så mye fuckups og endringer som har skjedd siden 2009 Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 22, 2010 Alt der skal funke fint det! Er jo snakk om basiskommandoer og forståelse Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 4, 2011 Det er mange som sitter med utdaterte configer så jeg har lastet opp Azta sin configpakke på min host slik at flere får oppdatert sine configer så de fungerer bedre med orange-box: http://www.gnomestealer.se/cfg/ Så da er det egentlig bare til å ta favorittspilleren sin og laste ned config. Om det er noen spillere dere vil ha (for eksempel norske) så kan jeg prøve å få tak i det. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 4, 2011 Om det er noen som vil at jeg skal laste opp deres config i samme mappe kan jeg også gjør det Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted March 4, 2011 Kunne tenkt meg å prøvd en av disse configene, men er så mange å velge mellom, og så har jeg ikke peiling lenger på hvem som ruler css scenen. Kan noen anbefale en av de, så jeg kan ta noen HS på office. Spiller med "default" config i css. Jeg vil ha Pazuzu sin config, den er sikkert tøsete! Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 28, 2011 Haha, jeg er greit tøsete, men jeg er også det beste eksempelet på hvordan man ikke skal gjøre ting i css ' /> Config er standard, ønsker meg en config jeg kan laste ned jeg også. Ønskeliste: Hurtigknapp for å trekke kniven. Hurtigknapper for å starte og avslutte demorecording. Hurtigknapp for å skrive teksten "OMG sorry! Det var ikke meningen å skyte deg, jeg suger i dette spillet Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 28, 2011 bind "KP_END" "say OMG sorry! Det var ikke meningen å skyte deg, jeg suger i dette spillet " Voila Forresten, er det lov med binds for å skyte fortere? Tenker da på .40 Elites Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 28, 2011 Haha, jeg er greit tøsete, men jeg er også det beste eksempelet på hvordan man ikke skal gjøre ting i css ' /> Config er standard, ønsker meg en config jeg kan laste ned jeg også. Ønskeliste: Hurtigknapp for å trekke kniven. Hurtigknapper for å starte og avslutte demorecording. Hurtigknapp for å skrive teksten "OMG sorry! Det var ikke meningen å skyte deg, jeg suger i dette spillet Trekke kniven skal jeg ikke si deg hvordan du gjør, men du kan aktivere fast select så når du velger våpen så trenger du ikke trykke en gang på musa for å velge. Dette kan du gjøre i instillingene. Demorecording finnes det script til inne i adminforumet, men det funker ikke. Den får ikke med status i demoene og er derfor ikke gyldig. jeg kjører: bind "MOUSE4" "say_team sorry" Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 28, 2011 Trekke kniven skal jeg ikke si deg hvordan du gjør, men du kan aktivere fast select så når du velger våpen så trenger du ikke trykke en gang på musa for å velge. Dette kan du gjøre i instillingene. Tenker du på hud_fastswitch? Tror det også ligger inne på Advanced i Options. Så vidt jeg vet, blir det ikke fortere enn det. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 28, 2011 Haha, jeg er greit tøsete, men jeg er også det beste eksempelet på hvordan man ikke skal gjøre ting i css Config er standard, ønsker meg en config jeg kan laste ned jeg også. Ønskeliste: Hurtigknapp for å trekke kniven. Hurtigknapper for å starte og avslutte demorecording. Hurtigknapp for å skrive teksten "OMG sorry! Det var ikke meningen å skyte deg, jeg suger i dette spillet " Kan gjerne kalle på et script som veksler mellom forskjellige fraser så jeg ikke ender med å si det samme hver gang jeg skyter en teammate i ræva. Haha, jeg er greit tøsete, men jeg er også det beste eksempelet på hvordan man ikke skal gjøre ting i css Config er standard, ønsker meg en config jeg kan laste ned jeg også. Ønskeliste: Hurtigknapp for å trekke kniven. Hurtigknapper for å starte og avslutte demorecording. Hurtigknapp for å skrive teksten "OMG sorry! Det var ikke meningen å skyte deg, jeg suger i dette spillet ' />" Kan gjerne kalle på et script som veksler mellom forskjellige fraser så jeg ikke ender med å si det samme hver gang jeg skyter en teammate i ræva. Trekke kniven skal jeg ikke si deg hvordan du gjør, men du kan aktivere fast select så når du velger våpen så trenger du ikke trykke en gang på musa for å velge. Dette kan du gjøre i instillingene. Demorecording finnes det script til inne i adminforumet, men det funker ikke. Den får ikke med status i demoene og er derfor ikke gyldig. jeg kjører: bind "MOUSE4" "say_team sorry" Skriv "sorry" eller "unnskyld" på den gode gamle måten som skikkelige folk gjør! MAKAN! Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted August 6, 2014 Er det mulig å sette loop med pause, på komandoer? At man fks. poster en gitt kommando hvert min, etter at config aktivert? Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 6, 2014 jeg vet hvordan man får flere kommandoer i en bind, men usikker på det med vente tiden :S Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 6, 2014 bind w say "fuck you all";kill; 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted August 6, 2014 Er det mulig å sette loop med pause, på komandoer? At man fks. poster en gitt kommando hvert min, etter at config aktivert? Ja. Det er mulig. Men husker ikke hvordan det var. Du må bare google that shit Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted August 6, 2014 Extracting information the hard way it is. TO GOOGLE! Share this post Link to post Share on other sites