Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sussidal

Scope bug (blank)

Recommended Posts

Etter at steam smelte inn patchen her forleden fikk jeg den ikke akkurat mye omtalte bugen med at scopet blir blankt, og må således ty til "textured" scope-detail (eller hva det het) inntil videre.

Er det mange her som opplevde dette? er det noen som tilfeldigvis har klart å google litt bedre enn meg og funnet noen løsning? det scopet man får med "textured" er jo virkelig ræva, så jeg tenkte det ikke skadet å spørre.

Om dette er et stort problem? nei egentlig ikke, er ikke som jeg spiller sniper så ofte uansett :)

Jeg opplever mye rart i RO etter patchen. Jeg opplever det du sa om 3D/Modell scopet, hvor objekter (som biler, sandsekker, etc) forsvinner og jeg får en form for wallhack. Jeg opplever at bilde fryser inni scopet når jeg skyter, noe som ikke er verdens største problem, men det er litt vanskelig å se om jeg traff eller ikke, ihvertfall på dm_no servere.

Jeg opplever noen ganger at jeg ikke kan bytte våpen (f.eks. fra pistol til panserfaust, eller tilbake).

Jeg får en slags speedhack når jeg går inntill skogen på Arad. Da suser jeg forover og kan gå rundt skogen mye raskere enn hvis jeg gikk utenfor.

Jeg opplever noen ganger at jeg ikke kan bytte våpen (f.eks. fra pistol til panserfaust, eller tilbake).

Jeg får en slags speedhack når jeg går inntill skogen på Arad. Da suser jeg forover og kan gå rundt skogen mye raskere enn hvis jeg gikk utenfor.

1345668[/snapback]

Jeg opplevde problemer med panzerfaust bytting en god stund før patchen, og har opplevd slike greier i skogen på Arad fra første gang jeg prøvde brettet. Har til og med hatt problemer med panzerfaust i en av skogene på Arad.

Fikk helt grått sikte på sniperrifla i går. Er bare å kaste den fra seg så plukke den opp att. Samme tror jeg det er med de andre våpen-buggene også, funker hvertfall i americas army og det er jo nesten samme motor (tror jeg).

Trykk F12 hvis dere får grått sikte med sniper. Hvilke skjermkort har dere? Det kan være et driverproblem, har det selv med nyeste omega drivere (6.3) og x1800xt.

Skogene på Arad er en kjent bug. Det sies de er forhekset, og skumle ting kan skje..

bugs får dere uansett best svar på her: http://www.redorchestragame.com/forum/forumdisplay.php?f=13

Sign in to follow this  

• Create New...