Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[aCe]Total

Finnes RO i Norske butikk hyller nå??

Recommended Posts

Håper mange kjøper retail versjonen. Fordi som Ro er nå, er det så godt som dødt. :)

Håper mange kjøper retail versjonen. Fordi som Ro er nå, er det så godt som dødt. :)

1346884[/snapback]

Nah, ikke hvis du spiller i klan :)

Vi spilte kamp i dag, skal spille søndag og vi har en kamp tirsdag igjen. Publicserverne kunne seff vært fullere. Men jeg tror og håper at et stabilt klanmiljø kan bidra til at vi i det minste har en full norsk server, sammen med at spillet kommer i butikkene smile.png

Leverandøren min, dvs funsoft, som har enerett på import i Norge, og de satser på dette og håper der blir stort :-)

Jeg nevnte battlefield.no/redorchetra.no til kontakten min, men han viste allerede om hva jeg og "de andre" ( :) ) dillet med her happy.png

Blir de skuffet når de finner ut at et nisjespill som RO aldri kommer til å bli "stort", ala stort, stygt monster som BF2?

Håper mange kjøper retail versjonen. Fordi som Ro er nå, er det så godt som dødt. ' />

1346884[/snapback]

Helt enig!

Kjøpte spillet for noen dager siden, i god tro om at de norske serverne skulle være fulle. Men der tok jeg feil. En eneste gang har jeg sett at det har vært folk, og da kunne jeg selvfølgelig ikke spille.

Håper mange kjøper spillet.

PS: For å ikke klage, RO:O er et sinnsykt bra og tøft spill!! p

Jeg holder godt på hjelmen, der ute på slagmarken!

For å være ærlig, var noe det jeg likte med RO:CA at det var et tett lite miljø. Så det bryr ikke meg så my om det ikke er så mange som spiller. Seff er det veldig synd for Tripwire, for jeg unner dem virkelig en komersiell suksess!

Håper mange kjøper spillet.

PS: For å ikke klage, RO:O er et sinnsykt bra og tøft spill!! ;)

Jeg holder godt på hjelmen, der ute på slagmarken!

1347685[/snapback]

Ja, RO er det desidert beste onlinespillet jeg har prøvd så langt. Det spillet har ALT ' />

BF2 er forlengst avinstallert og samler nå støv i skrivebordsskuffa.

Nå får vi bare prøve å holde liv i de norske RO-serverne p

Jeg tror nesten jeg må kjøre igang en RO-aften med litt underholdning og liv på serverne. Hmm, noe å tenke på i forhold til å blåse liv i miljøet når spillet kommer på sendeplate ' />

/me går i tenkeboksen p

RO hørres ikkje bare ud som ett konge spill!

det ER ett konge spill.. det beste online spillet synest ihvertfall eg ud ifrå d eg har sett og prøvd hjå kompisa...! :thumbsup:

Noge eg må gjer er det å KJØPE dette spillet fortest mulig.. ! ' />

Dette er tidenes onlinespill, og eg gleder meg til å treffe dere på slagmarken! p

løp å kjøp dere andre også!

Håper mange kjøper retail versjonen. Fordi som Ro er nå, er det så godt som dødt. sad.png

1346884[/snapback]

Dødt?

Er vel 100x flere spillere nå enn i mod-dagene ihvertfall!

Problemet er vel at folk er bortskjemte med tanke på antall folk som spiller andre spill der produsenten sikter seg inn på "massemarkedet" med "casual gamers" o.l.

Så lenge jeg finner en server med brukbar ping og et greit nivå, så er jeg fornøyd.

Hvis det ikke er nok liv på våre servere vil jeg anbefale å ta en tur innom #roladder på quakenet og spørre om det er noen europeere som spiller. Og det er det nesten garantert ' />

Hyggelige er dem også, så lenge man oppfører seg p

Håper mange kjøper retail versjonen. Fordi som Ro er nå, er det så godt som dødt. sad.png

1346884[/snapback]

Dødt?

Er vel 100x flere spillere nå enn i mod-dagene ihvertfall!

Problemet er vel at folk er bortskjemte med tanke på antall folk som spiller andre spill der produsenten sikter seg inn på "massemarkedet" med "casual gamers" o.l.

Så lenge jeg finner en server med brukbar ping og et greit nivå, så er jeg fornøyd.

1348359[/snapback]

Det er rundt 300 servere og spillere på blant 20 av dem og bf.no er ikke blant dem.

Det er dødt for meg, må søke og lete meg lykt for å fine en server med mange folk, bra ping og bra folk.

Skulle vært flere som spilte det.

Hvorfor det? Så lenge det er en bra serverå spille på, så har du vel altid et sted å spille!

Men det er da mye bedre å spille med norske folk på norske servere.

Og spesielt folk fra bf.no communityet.

Hater gærne tyskere som skriker et eller annet uforståelig på VOIP.

http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=6449

Utdrag:

“We are very proud and happy to handle Scandinavian distribution of Red Orchestra,” said Henrik Martling of Wendros AB. “The buzz as well as pre-order status make it priority #1 for us!” Wendros is the official distributor of Red Orchestra: Ostfront 41-45 in Sweden, Norway, Denmark and Finland.

Hele:

Red Orchestra distribution in Europe!

BOLD GAMES ANNOUNCES INTERNATIONAL DISTRIBUTION DETAILS FOR RED ORCHESTRA: OSTFRONT 41-45

MINNEAPOLIS, MN – April 19, 2006 – Bold Games, a division of Destineer Publishing, announces today international distribution partnerships with 1C, Frogster, SdLL, and Wendros, for Red Orchestra: Ostfront 41-45.

Developed by Tripwire Interactive and based on the most highly-acclaimed Unreal mod ever made, Red Orchestra: Ostfront 41-45 is a full-featured, stand-alone World War II game that brings players to the frontlines of Eastern European combat during the height of World War II. Players choose from 28 infantry weapons or crew one of 14 detailed vehicles on the Russian Front between 1941-45. The combination of roles across more than one dozen maps, based on real-world locations and battles, allows Red Orchestra to finally achieve its goal of delivering a full first-person, World War II infantry and vehicle combat simulation.

Paul Rinde, CEO of Destineer, said: “We are proud to be working with these high quality partners for the European, Scandinavian and former USSR territories and are looking forward to achieving great success with them on sales of Red Orchestra”

“We are very proud and happy to handle Scandinavian distribution of Red Orchestra,” said Henrik Martling of Wendros AB. “The buzz as well as pre-order status make it priority #1 for us!” Wendros is the official distributor of Red Orchestra: Ostfront 41-45 in Sweden, Norway, Denmark and Finland.

"We are pleased to deliver the action of Red Orchestra to the gamers of the former USSR and Eastern Europe,” said Nikolay Baryshnikov, Director of International Sales for 1C. “Apart from the fantastic game features, the historical focus on the Eastern Front of WWII will prove especially attractive to our audience." 1C is the official distributor of Red Orchestra: Ostfront 41-45 in Russia, CIS, Ukraine, the Baltic states, Belarus, Moldova, Czech Republic, Slovakia and Poland.

“With Red Orchestra, we continue our strategy of establishing first-class international licenses for the German market,” said Frédéric Bichat, COO of Frogster Interactive Pictures AG. “We have great plans with this title – and want to market this fantastic game with a long-term, tailor-made, community based campaign.” Frogster is the official distributor of Red Orchestra: Ostfront 41-45 in Germany, Austria and Switzerland.

Jerome Barbé, marketing Director of SdLL said, “We are proud to release Red Orchestra in France, Belgium and Luxemburg. We think that Tripwire Interactive will be one of the future’s biggest development teams. The proven success and immediate recognition from the game industry is extremely hard to get! I’m sure it will be a huge success.”

Shipping dates will be announced shortly.

Sign in to follow this  

• Create New...