Falken 0 Report post Posted April 30, 2006 lol hva er det jeg ser?? RX| på vei inn i Infladder??håper dere ikke blir veldig kvalme når dere ser at alle der bare er ekkligner 1362311[/snapback] Jeg blir ikke kvalm. Hvorfor er de "eklinger"? Fordi de whiner om serverlaag, ping, tidspunkt etc? De problemene kan vi takle. Vi joiner inf-laddern for å vinne kamper og møte kvalifisert motstand. Uten noe som helst trening sammen ser jeg oss allerede som 3.beste (grunnet skillsen til hver enkelt), kun slått av #Nightmares og #Bmc. De skal vi ta når vi blir mer samspilte=) Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted April 30, 2006 lol hva er det jeg ser?? RX| på vei inn i Infladder??håper dere ikke blir veldig kvalme når dere ser at alle der bare er ekkligner 1362311[/snapback] De er vel det mot deg ja, men du er jo en pest og en plage Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted April 30, 2006 gå å lek dc veteran uten å være så ekstremt kul da Odd Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted May 1, 2006 omg, Warped har hora seg ut av wow. Bare godta at de ikke vil ha deg med, d-sTRoYEr. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted May 1, 2006 heehhehe så mye pwnage i denne posten ass.. jeg blir helt varm Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted May 2, 2006 wow nerd zell!!! /kiss Share this post Link to post Share on other sites
ipmil 0 Report post Posted May 2, 2006 Dette er et godt initiativ Hvis det blir fullt her kan det jo hende at det er nok til en klan til? PM påvei i tilfelle dere ønsker en til Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 2, 2006 Flere klaner hadde jo vært enda morsommere. Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 2, 2006 Flere klaner hadde jo vært enda morsommere. 1366728[/snapback] da startet vi opp liquid igjen GCF få med slabben Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 3, 2006 såklart var bf42 best... men hvor skal man skaffe folk til flere klaner?? Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 3, 2006 såklart var bf42 best... men hvor skal man skaffe folk til flere klaner?? 1367692[/snapback] Her på forumet f.eks.? Eventuelt spille public og dra med seg noen der i fra, selv om nivået kanskje ikke er det høyeste. Vi i RX kan godt hjelpe nystartete claner med taktikktips, hvordan strukturen innad i gruppa bør være og rekruttering av spillere . Har vi ikke kamp kan hvem som helst fra RX lånes ut til en annen norsk clan, så lenge vedkommende vil det. Dessuten har vi en server som av og til kan lånes ut, så fremt Tryll går god for det og vi ikke har en kamp den dagen. Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted May 3, 2006 Spar meg a Falkenhor, alle kan taktikkene i bf1942. Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted May 3, 2006 WE LOVE DC! Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 4, 2006 We are back, stronger then ever!!!Og masse sånn. aZ - Allarounder Scenest - Inf AZO - Pilot Sjef: ALT mulig, og ja jeg mener ALT. Arachnar:Inf/Tank Falken: er med vist han får spillet til å funke, noe som bør skje i løpet av helgen. INF Bayer: Tanks. Sue: Tank, Inf. Keh: Inf Tryll: Inf / Tank Bravo:Inf/tank Bavian:Inf/tank TeddeH: Inf/Pilot Macdaddy:tank Silent: Utlending Aginaridan; Inf Rooooster er vel ferdig 1340194[/snapback] Tenker det er på tida å oppdatere denne, her er den komplette rosteren: (med rollene de spiller på slagmarka grunnet copy+paste fra forumet vårt) -Aztral 1.tung-tanker 2.tanker 3.engi/hobbypilot -Keh 1.inf 2.AT/engi -Bravo 1.pilot 2.tung-tanker/ tanker 3.inf/engi/AT -Bavian 1.Inf 2.tanker 3.engi -Aginaridan 1.Inf 2.engi -Scenest 1.Inf 2.engi -Bayer 1.tanker 2.engi -Azo 1.pilot 2.engi/AT -Arachnar 1.tanker 2.engi 3.pilot(var aktiv pilot før) -Sjef 1.tanker 2.inf/engi 3.pilot -Falken 1.inf 2.engi 3.tanker -Eminator 1.inf 2.engi 3.tanker -Teddeh 1.pilot 2.inf 3.tanker/arty -Tryll 1.inf 2.tanker 3.pilot/båt/engi -Texas 1.inf 2.engi -Ribbentrop 1.tanker 2.inf/engi -Goose 1.inf 2.pilot 3.tanker/båt -Jaykaafski 1.Engi 2.Inf -Random 1.tung-tanker 2.tanker Share this post Link to post Share on other sites
slabben 0 Report post Posted May 4, 2006 oi mange som er hooka opp ja! Har spillet innpå, så er vel på tide og sjekke om jeg fortsatt duger. Da vet jeg det er nok folk å spille med iaf! Trenger ikke være i noen roster ellerno, bare spille for moroskyld! Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted May 4, 2006 Henger meg på slabben i noen morrokamper. Har funnet Cden og eier serveren som "Tha iwo legend" Share this post Link to post Share on other sites
slabben 0 Report post Posted May 4, 2006 heh jeg trenger ikke spille kamper. Kommer ikke til å ha tid til å planlegge fram i tid Så blir bare med public og evt trening for å fylle opp plassen! Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted May 4, 2006 Latterlig, teddeh klanhorer Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted May 4, 2006 han er bare reserve. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted May 10, 2006 Forståelig.. Med alle de damene har han jo ikke tid til noe annet! Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted May 11, 2006 Bar ftw! Det er jo det beste HS-våpenet i 42(sammen med No4)! Mp40 er også ganske snasent til hs! 1354381[/snapback] Men Type99 har bedre aim og større magasin Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 11, 2006 Bar ftw! Det er jo det beste HS-våpenet i 42(sammen med No4)! Mp40 er også ganske snasent til hs! 1354381[/snapback] Men Type99 har bedre aim og større magasin 1380457[/snapback] Mulig det, men medicpack`en er uvurderlig Share this post Link to post Share on other sites
SilverRam 0 Report post Posted May 16, 2006 -Aztral 1.tung-tanker 2.tanker 3.engi/hobbypilot -Keh 1.inf 2.AT/engi -Bravo 1.pilot 2.tung-tanker/ tanker 3.inf/engi/AT -Bavian 1.Inf 2.tanker 3.engi -Aginaridan 1.Inf 2.engi -Scenest 1.Inf 2.engi -Bayer 1.tanker 2.engi -Azo 1.pilot 2.engi/AT -Arachnar 1.tanker 2.engi 3.pilot(var aktiv pilot før) -Sjef 1.tanker 2.inf/engi 3.pilot -Falken 1.inf 2.engi 3.tanker -Eminator 1.inf 2.engi 3.tanker -Teddeh 1.pilot 2.inf 3.tanker/arty -Tryll 1.inf 2.tanker 3.pilot/båt/engi -Texas 1.inf 2.engi -Ribbentrop 1.tanker 2.inf/engi -Goose 1.inf 2.pilot 3.tanker/båt -Jaykaafski 1.Engi 2.Inf -Random 1.tung-tanker 2.tanker WV for alltid... Share this post Link to post Share on other sites