Landstryker'n 0 Report post Posted April 11, 2006 Til alle dere som har begynt med bfv igjen: Er så fint og se at så mange folk har lagt BF 2 modern gayness på hylla og konsentrert seg om det beste spillet i hele bf serien, nemlig: Battlefield Vietnam. Så gi dere selv et par Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted April 11, 2006 Jeg fikk endelig brutt jomfrudommen med Landstriker i går, første gang jeg hørte den deilige nordlendingen på TS! "faen du dræp jo mer enn æ klare me' chopper HYYYYL" Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 11, 2006 Folk datt jo bokstavelig på deg den runden på GW. Måtte klø meg i hodet da jeg så du hadde like mye kills som meg selv om jeg hadde en heftig runde med baserape. Skjønte liksom ikke hvor alle folka spawnet før jeg så navnet ditt og over 15, m-16 kills på mindre enn et par min. Fy skamme seg, ta jobben ifra meg på den måten Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted April 11, 2006 tok meg den frihet å stjele en sånn bar fra deg Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 11, 2006 Den friheten skal du få lov til Har et par til av mine sigs Her Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted April 11, 2006 Men vi mangler en bra server å møtes på. Jolt War is Hell og gamingcommunity er ikke de mest optimale serverne grunnet lag og merkelig mapvalg (det er grenser for hvor mye jungelsniking man gidder til tider). Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted April 11, 2006 Kan ikke du fyre opp burken din? Skulle vel holde til BFV den? Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted April 11, 2006 Som sagt, hvis det er noen som har en FTP eller bra torrent så jeg kan laste det ned, så PM. Kasta hele skiten Jeg husker cd-keyen i hodet, så det skal gå greit. Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted April 11, 2006 Kan ikke du fyre opp burken din? Skulle vel holde til BFV den? 1338437[/snapback] Den ble solgt da Steiners boks kom i hus.... Share this post Link to post Share on other sites
Nazgul- 0 Report post Posted April 11, 2006 Har begynt igjen, men som hst sliter jeg med bare en cd og orginal cdkey. Fant de på torrent, men nå sliter jeg med at jeg detter ut til windows konstant. Så nå har jeg bestilt bfv på cdon.com. Får håpe det kommer snart. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted April 11, 2006 Kan ikke du fyre opp burken din? Skulle vel holde til BFV den? 1338437[/snapback] Den ble solgt da Steiners boks kom i hus.... 1338565[/snapback] Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted April 11, 2006 Har begynt igjen, men som hst sliter jeg med bare en cd og orginal cdkey.Fant de på torrent, men nå sliter jeg med at jeg detter ut til windows konstant. Så nå har jeg bestilt bfv på cdon.com. Får håpe det kommer snart. 1338600[/snapback] Hmm, ett kanskje dårlig valg http://prisguide.hardware.no/product.php?product_id=14441 ser Zailor og Platekompaniet har det for 99 kroner. Share this post Link to post Share on other sites
Blackshield 0 Report post Posted April 11, 2006 Ja kanskje jeg skulle installere det igjen jeg også , var jo morsomt å fly over slettene med musikk på øret Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted April 11, 2006 Ja kanskje jeg skulle installere det igjen jeg også , var jo morsomt å fly over slettene med musikk på øret 1338658[/snapback] Det musikk-greiene skjønte jeg aldri at folk brukt. Jeg gadd faktisk aldri undersøke hvordan man satte det på. Lærte det ved en tilfeldighet fra en forumpost etter at jeg hadde spilt i et år Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 11, 2006 Er det absolutt ingen mulighet for at Battlefield.no setter opp en server et par dager for og se hvor stor interessen er? Jeg vet iallefall at bf.no sine servere er mye bedre og stabile en jolt og gaycommunity serverene. Hvis bf.no gidder satse på noe sånt så skal jeg bringe ordet videre til andre forum og klaner som jeg kjenner. Hva med en underskrifts kampanje? Share this post Link to post Share on other sites
grunt 0 Report post Posted April 11, 2006 Er det absolutt ingen mulighet for at Battlefield.no setter opp en server et par dager for og se hvor stor interessen er? Jeg vet iallefall at bf.no sine servere er mye bedre og stabile en jolt og gaycommunity serverene. Hvis bf.no gidder satse på noe sånt så skal jeg bringe ordet videre til andre forum og klaner som jeg kjenner. Hva med en underskrifts kampanje? 1338878[/snapback] eg la ut en tråd om det her eg og spurde om battlefield.no kunne sette opp en server for en helg...men neida du kan jo prøve men tror ikke det går.. men viss får med oss rundt 15-20 (kanje meir) som har lyst til å sette opp en bfv server for en helg kansje det går.. er det noen som skal spille i kveld???kan dere si ifrå da har lyst til å spille eg og.. men bruker dere TS når dere spiller bfv???addresse?? noen som blir med å spille i kveld???? Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 11, 2006 Kanskje admins kan starte en poll for og se hvor mange som evnt er med på og sette opp en bfv server? Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted April 12, 2006 Tror ikke battlefield.no kommer til å sette opp server. Det har vært prøvd før flere ganger uten noen særlig suksess. Problemet er først og fremst å få fylt opp serveren slik at den går av seg selv. Share this post Link to post Share on other sites
Fictious 0 Report post Posted April 12, 2006 En del av årsaken til at serverne aldri ble noen (stor) suksess var nok at en god del hadde bestemt seg for at BFV ikke var bra, uansett. Mange av de som prøvde BFV hadde nok også en forutintatt holdning at dette sikkert ikke var bra, det var jo så mange som sa det, og da blir det vel sjelden bra... Share this post Link to post Share on other sites
Bolivar 0 Report post Posted April 12, 2006 hm, jeg tror jeg reinstaller bfv...... Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 12, 2006 En del av årsaken til at serverne aldri ble noen (stor) suksess var nok at en god del hadde bestemt seg for at BFV ikke var bra, uansett.Mange av de som prøvde BFV hadde nok også en forutintatt holdning at dette sikkert ikke var bra, det var jo så mange som sa det, og da blir det vel sjelden bra... 1339373[/snapback] Men bfv har blitt mye mere aktivt igjen, siden det er flere og flere som dropper bf 2. Hva med og prøve en gang til med en server, jeg skal love at communitiet er stort nok til og støtte opp en ny server. Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted April 12, 2006 Battelfield.no's Vietnamservere sto tomme allerede på slutten av 2004. Tror du virkelig communitiet er større nå enn i 2004? Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted April 12, 2006 Ikke større, men mere aktivt, ja. På slutten av 2004 var alle lei og ventet kun på bf 2. Nå er bf2 "hypen" over og flere og flere returnerer til gamle slagmarker Det er iallefall verdt et siste forsøk Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted April 12, 2006 Grunnen til at BF.no serverne stort sett var tomme, var jo at de plagdes av helt forferdelig lag og serverproblemer. Andre skandinaviske servere var jo fulle 24/7. Don't blame the game, blaim the servers Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted April 12, 2006 Loool! Jeg har faktisk BF:V'et mitt ' /> Trodde det gikk tapt en måned etter release da jeg kjøpte det, men det forsvant faktisk bare under en flytteprosess, og fant det i går. Kanskje jeg får ta å spille litt da, hva som helst utenom BF2 liksom! Share this post Link to post Share on other sites