Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[Unike]Nerdhen

Dårlig trafikk på serverne??

Recommended Posts

er jo mange servere nå, men er jo ikke så mange som har kjøpt det ennå, men det kommer nok skal du se.

Med en gang de slenger spillet ut i hyllene kommer det nok mange. Jeg har bare lastet det ned og spillt "Practice" og litt LAN med noen kompiser.

Gleder meg villt for å kunne spille online. ;)

#1 er det alltid folk på når jeg skal spille ihvertfall.

#2 står alt for mye tom. Det skal vi prøve å gjøre noe med.

Ellers så er det vel alltid 20-50 servere med folk på.

WTF? Når er søker etter servere finner jeg 3-5 brukbare servere. Resten er enten tomme eller over 200 ping  ;)

1323990[/snapback]

Skal vi gå inn nå, kanskje?

Er på voip, sees om fem min.

vi fra norge må slutte og spille på de andre serverne vettu.

Red orchestra.no FTW ;)

hmmm...får opp 23 servere med folk på med under 200 i ping.

Vaffal 10 servere med mye folk og under 100 i ping.

jeg foreslår at vi setter opp inf. server! er lei av å bli drept av tanks hele tia! kan vi heller bytte ut den, med favourites

Ja ta den som står tom hele tiden og sett den opp som infantry / Combined arms. Da blir selv de som vil kjøre tanks fornøyde.

jeg foreslår at vi setter opp inf. server! er lei av å bli drept av tanks hele tia!

Da spiller du bare ikke smart nok.

Uansett så har det vært folk på serveren vår omtrent hver bidige gang jeg har vært online for å spille ro siden jeg fikk nett.

Ja, har ikke problemer med å finne folk jeg nei.. Men det er ikke folk på begge serverene samtidig såvidt jeg kan se. Men jeg regner med at Ghad har noe stats på akkurat dette.

Jeg hadde spilt på bf.no sine servere hvis det var en inf server og en server med tank. Noen ganger har jeg lyst til å tanke og noen ganger har jeg lyst til å spille inf.

Friheten til å velge ;)

Hvor holder folka til da? Føler meg ensom når jeg launcher Red Orchestra...  ;)

1325196[/snapback]

Samme her sad.png

Vært tom server hele dag omtrent. Prøvde meg klokka 14:00 og mellom 5-6 idag uten noe hell. Jeg og SameFar var der men spillet egner seg dårlig for 1v1.

Virker som RO er mer som ett backupspill for mange og er ikke den faste gjengen der, er det ingen der virker det som.

Var der for ei stund sida. Da kom det inn et par stk så vi var 4-5 på hvert lag

Har bare spilt 3 ganger siden jeg kom hjem fra Tyrkia (30 mars).

2 ganger med få personer, og 1 gang med bots.

Begge gangene har dog bf.no/ro.no serverene vært tomme ;)

Mens vi først er inne på dette med servere: Hvem har skrudd av death messages på serverne? Dette gjør det umulig å ha egene personelige vendettaer, som er halve morroa. Gjør jo spillet sinnsvakt kjedelig.

det skal være på nå. Var en liten feil, sånn at det var default av i serverkonfig. Er av på #2 Realism+ servern. Der ser man bare hvem man blir drept AV.

Er det mulig og blokke folk ifra serveren som ikke har aktivisert VOIP?

Ihvertfall på tanks brett er det fantastisk irriterende og spille med folk uten mulighet til kommunikasjon. Finner jeg ut at vedkommende ikke har voip så bare hopper jeg ut..

Nja har ikke lyst til å chatte med hvem som helst. Dessuten er ikke RO så krevende for å lykkes. Har ikke tellingen på hvor mange tankcrews jeg har tatt alene i tanken min. Sikkert morsommere men absolutt ikke en nødvendighet.

kommer ann på hvilke tank man kjører. Ladetida går jo ned ganske mye hvis man er to(50% ellerns).

Har ikke sett noen muligheter for å kunne blokkere spesifikke folk fra tanks(de som ikke har VoIP f.eks).

Sign in to follow this  

• Create New...