Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mysticaly

Bolt action rifle - Manual bolting

Recommended Posts

Her kommer et noob spm, men jeg har for meg at det ikke var slik i 3.0

Når man har bolt action rifle, mellom hvært skudd så må man trykke en gang til på fire?

for og føre inn neste patron, det var da ikke slik i 3.0 ?

Modden hadde ikke manuell bolting nei, det stemmer. Det var snakk om å implementere det i en mod-versjon, men Tripwire valgte å utsette det :tafse:

Siste mod-versjon var forresten 3.3 ikke 3.0 :)

Modden hadde ikke manuell bolting nei, det stemmer. Det var snakk om å implementere det i en mod-versjon, men Tripwire valgte å utsette det :tafse:

Siste mod-versjon var forresten 3.3 ikke 3.0 :tafse:

1321319[/snapback]

Siste jeg spilte var 3.0 ' />

Når 3.0 kom mistet jeg intressen av en eller annen grunn som jeg ikke husker, men nå, omg for ett spill sier jeg bare.. p

EDIT: Forresten.. skrekkelig uvant med manuel bolting ... men blir nok vant til det også .. förste timene jeg spillte RO nå så glømte jeg meg bort hele tiden .. hehe. Perfekt mitt i siktet, trykker på fire og i stedenfor pang så begynner jeg og føre inn en ny kule tongue.png

Vel, manuell bolting er uvandt, men har mange fordeler.

Selv har jeg dratt inn en uvane med å dobbelklikke sånn at jeg bolter med en gang jeg har skutt... Noe som kan være skjebnesvangert i mange situasjoner :)

Man kommer inn i det, i starten trodde jeg at jeg aldri kom til å røre en bolt action igjen, nå kunne jeg aldri tenkt meg noe annet.

Man lærer seg det, men det blir fort litt kløning i starten. Selv fikk jeg også for vane å trykke to ganger for å lade om umiddelbart -- noe som jeg fortsatte med da jeg så fikk tak i en semiautomatisk rifle. Dobbelbang! :tafse:

Men bolt-action er gøy det (skulle bare mangle at jeg syntes dem sugde med mitt nick og avatar :)). Man må bare tilpasse taktikken sin til hvilket våpen man har.

Høh. Vanligvis er det greit å huske, men hvis jeg har spilt en stund med halv- eller helautomatiske våpen og så går over til bolt-action, så skjer det fort at jeg glemmer manuell bolting. Opplevde det senest i går når jeg gikk fra SVT-40 på ett brett til Mosin-Nagant på neste.

Vel, manuell bolting er uvandt, men har mange fordeler.

Selv har jeg dratt inn en uvane med å dobbelklikke sånn at jeg bolter med en gang jeg har skutt... Noe som kan være skjebnesvangert i mange situasjoner  ;)

1321326[/snapback]

Har samme uvane. Må tenke meg om for å skyte uten å lade om igjen. Kjipt i nærkamp når jeg kunne trengt bajonett.

Men uten den funskjonen ville det jo aldri gå an å stikke rett etter skuddet, så det er en bra feature ja.

Sign in to follow this  

• Create New...