Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

RO:O vært pengene?

Syntes du RO:O er vært pengene?  

49 members have voted

1. 1. Syntes du RO:O er vært pengene?

• Ja!!
      26
    • Nei!
      6
    • Ikke enda en slik spamme trå....
      10
    • Veit ikke!
      7

Recommended Posts

Nå som RO har kommet i butikkene har jeg sett litt på det. Lasta ned noen filmer og sånt. Jeg må innrømme at det ser synsykt fett ut. Som noen av dere kanskje veit så spiller jeg Battlefield 2. Noen som syntes det er bedre enn Battlefield 2? Lest litt online delen. Har også hørt at spillet er vanskelig. Jeg har spilt litt Counter Strike men blir alltid eid. Jeg er litt av den typen som tar litt sjanser. Noen sier meg at dette ikke er helt riktig spill da. Har jeg rett? Noen som syntes det er vært pengene (veit det er "nesten" gratis)

Jeg valgte nei. Det er verdt mye mer enn 170 kroner :)

Ellers kan alle disse poll-trådene brenne.

Om RO er "vært" pengene? Nei det vil jeg ikke si. Det har vært en mod. Det har også vært en vinner av en mod-konkurranse. Men det har aldri, og jeg gjentar aldri vært pengene!

Om RO er "vært" pengene? Nei det vil jeg ikke si. Det har vært en mod. Det har også vært en vinner av en mod-konkurranse. Men det har aldri, og jeg gjentra aldri vært pengene!

1319280[/snapback]

:)

Men også:

Siden de vant en konkurranse betyr vel det at de fremdeles er vinnere, og ikke bare har vært det?

Stemte Ja!

Jeg er også av "rambotypen", og egner meg dårlig til å spille CS, siden jeg er for fristet til å storme rundt og gjøre kål på motstanderen, som jeg gjør på BF2.

I RO:O har jeg klart å unngå noe av det, i det minste. (Uansett blir mange veldig overrumplet, så det er et kjapt skudd fra låret)

Når kommer ro i boks og ikke via steam?

Nå som RO har kommet i butikkene har jeg sett litt på det. Lasta ned noen filmer og sånt. Jeg må innrømme at det ser synsykt fett ut. Som noen av dere kanskje veit så spiller jeg Battlefield 2. Noen som syntes det er bedre enn Battlefield 2? Lest litt online delen. Har også hørt at spillet er vanskelig. Jeg har spilt litt Counter Strike men blir alltid eid. Jeg er litt av den typen som tar litt sjanser. Noen sier meg at dette ikke er helt riktig spill da. Har jeg rett? Noen som syntes det er vært pengene (veit det er "nesten" gratis)

1319225[/snapback]

Les posten hans da!

:)

Edit: svar til Martyrium

Sign in to follow this  

• Create New...