Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Demoer

Recommended Posts

Som sikkert alle veit kan en recorde det en gjør i Ro og se på det seinere.

Men da jeg prøver å se på det kommer dette opp:

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2250 MHz with 2047MB RAM

Video: RADEON X850 Series (6599)

General protection fault!

History: AActor::ProcessRemoteFunction <- (Function Engine.PlayerController.ServerSetHandedness) <- UObject::ProcessEvent <- (ROPlayer RO-Arad.ROPlayer, Function Engine.PlayerController.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (ROPlayer RO-Arad.ROPlayer) <- UPlayer::Destroy <- UNetConnection::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (DemoRecConnection Package.DemoRecConnection) <- DestroyServerConnection <- UNetDriver::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (DemoRecDriver Package.DemoRecDriver) <- ULevelBase::Destroy <- ULevel::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (Level RO-Arad.myLevel) <- UObject::StaticAllocateObject <- (Level myLevel) <- UObject::StaticConstructObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (myLevel 25329965) <- ULinkerLoad::Create <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level RO-Arad.MyLevel ..\Demos\Demo2006-3-18-63147296.demo4) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Hva faen er galt?

...ok?

OT: Jeg har ikke tørt å teste dette enda, pga dårlig hardware. For de som har gjort det, og det har vært vellykket: Endrer det flyten i spillet på noen som helst måte?

Når jeg brukte det merket jeg ingenting av lagg eller liknende.

Men problemet mitt kom først da jeg prøvde å spille den av, og fikk den feil meldingen som vist over.

drar vel litt ressurser å ta opp demo ja. Husker det fra da det var påbudt i klankamper.

En anna ting er vel at man ikke ser 1. persons-våpenmodeller når man ser på demoene.

Så da er det en bug hos alle eller? Dere kan recorde men ikke avspille det seinere?

Kan flere prøve så vi får det bekreftet? smile.png

Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 1809 MHz with 1023MB RAM

Video: RADEON X800 PRO (6587)

General protection fault!

History: UGameEngine::LoadMap <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- Level Basovka: L'vov, 2nd July 1941 <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Funka ikke her heller nei.

Sikkert pga Steam. Ser ikke ut til at de har testa spillet nok i forhold til Steam(med alt det "content-control" greiene som følger med steam mener jeg).

Sign in to follow this  

• Create New...