Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
En Dam av Død

Bugs.

Recommended Posts

aldri skjedd meg...men jeg veit om en bug der hele kanontårnet blir borte hvis personen som sitter i det disconnecter.

Ellers så gir det mer mening å poste det på det offisielle forumet for bugs..hvis du vil at det skal fikses da :)

Tror jeg har den kjipeste buggen av alle, Får bare Feil version av spillet selv om det er samme...... Får ikke conected til noen servere. THAT IS GAY!!!!!

Steam sin versjon that is

Hele RO henger seg her når jeg connecter en sever som kjører KönigsPlatz :)

Ja, kun KönigsPlatz..

Har enda ikke fått testet det forbanna kartet.

Tror jeg har den kjipeste buggen av alle, Får bare Feil version av spillet selv om det er samme...... Får ikke conected til noen servere. THAT IS GAY!!!!!

Steam sin versjon that is

1312293[/snapback]

hvis du logger deg av steam og logger deg på igjen, altså ikke slå av steam, men logg deg av, så skal problemet ditt være løst.

illustrert:

SPOILER:
logg_av.JPG

når du har svart ja på å logge deg av så bare logger du deg på igjen.

Avogtil når jeg bruker ironsight "zoomer" ikke blikket mitt inn på rifla. Ser veldig rart ut.

Skjer ikke det når du prøver å sikte før du har husket å dra i lade-armen?

Avogtil når jeg bruker ironsight "zoomer" ikke blikket mitt inn på rifla. Ser veldig rart ut.

1312525[/snapback]

enten er det som Rex sier at du ikke har tatt ladegrep, eller så er det den gamle og etterhvert så elskverdige "våpen-forsvinner-når-jeg-ser-i-ironsight-bugen". hvis det er den siste så finner du deg et beskyttet sted, dropper våpenet og plukker det opp igjen.

Ingen av delene. Jeg legger våpenet opp for å sikte, men jeg zoomer ikke inn på rifla med hodet. Resultatet blir at jeg holder rifle langt fra fjeset og den ser liten ut. Skjer ikke ofte da.

Har av gammel vane lagt scoreboard på TAB. Det fungerer fint helt til man har det oppe og respawner samtidig, da spilles neste runde med scoreboard på skjermen. :) TAB gjør da det motsatte, nemlig å fjerne scoreboard.

Sukk.

Har av gammel vane lagt scoreboard på TAB. Det fungerer fint helt til man har det oppe og respawner samtidig, da spilles neste runde med scoreboard på skjermen.  :)  TAB gjør da det motsatte, nemlig å fjerne scoreboard.

Sukk.

1313448[/snapback]

Escape fikser biffen. Velg heller TAB som toggle scoreboard.

aldri skjedd meg...men jeg veit om en bug der hele kanontårnet blir borte hvis personen som sitter i det disconnecter.

Ellers så gir det mer mening å poste det på det offisielle forumet for bugs..hvis du vil at det skal fikses da :)

1312212[/snapback]

Fikses? Nei det skal kvines ' />

Det har skjedd meg 2 ganger hittil, jeg kjører tanks på full speed og kjører ned en skråning, når jeg er i bunnen bytter jeg, og dør. Kan hende det kommer av at spillfiguren min skalla huet inn i siktet og fikk hjerneskade, for å sikre mest mulig realisme. p

Har av gammel vane lagt scoreboard på TAB. Det fungerer fint helt til man har det oppe og respawner samtidig, da spilles neste runde med scoreboard på skjermen.  :)  TAB gjør da det motsatte, nemlig å fjerne scoreboard.

Sukk.

1313448[/snapback]

Escape fikser biffen. Velg heller TAB som toggle scoreboard.

1313496[/snapback]

Evt F1.

Hvis man sitter som gunner i Panteren så snur ikke turrete driveren ser på seg, når gunneren faktisk snur på det.

Hvis man sitter som gunner i Panteren så snur ikke turrete driveren ser på seg, når gunneren faktisk snur på det.

1313557[/snapback]

:)

..?

Har iallfall ikke noe med RO bugs å gjøre.

Kan tenke meg at mange glemmer å konfiguere instillinger for RO i brannmur før de begynner å spille, og da hender det vel som oftest at det klikker. Dermed gir de spillet eller brannmuren "skylda". :)

..?

Har iallfall ikke noe med RO bugs å gjøre.

Kan tenke meg at mange glemmer å konfiguere instillinger for RO i brannmur før de begynner å spille, og da hender det vel som oftest at det klikker. Dermed gir de spillet eller brannmuren "skylda".  :)

1314273[/snapback]

Error: When I launch RO, my computer crashes/reboots

(This if for users that have Zone Alarm installed) Fix1: We are working on this issue now

Og nei brannmurinstillinger har ingenting å si

på Odessa, når jeg ligger ogf sniper i den utbomba bygninga, når jeg zoomer inn forsvinner bilene ved russer spawnet, men jeg ser dem når jeg unzoomer.....

og, når Kåre Krigsmaskin kjører IS2...er han usårlig :)

Å spille av demoer funker ikke. Ender i ctd med Bug report.

Det har skjedd meg 2 ganger hittil, jeg kjører tanks på full speed og kjører ned en skråning, når jeg er i bunnen bytter jeg, og dør. Kan hende det kommer av at spillfiguren min skalla huet inn i siktet og fikk hjerneskade, for å sikre mest mulig realisme. ' />

1313506[/snapback]

>D :roflmao:

kjedelig bug: ser ikke alltid hvem som skyter meg oppe til høyre..eller hvem jeg dreper....

Fritz: kan være en serverinstilling. Noen servere har det vel slik. Ingen deathmessages altså.

Sign in to follow this  

• Create New...