thom 0 Report post Posted April 30, 2006 Ahh, savner 42-tiden. Spillet er så mye mer harmonisk enn BF2. WW2-våpen og -kjøretøyer er knall. Husker da jeg fikk spillet brent av en kamerat for 3 år siden ... Kunne ikke spille online, men det var jo fantastisk uansett på den tiden. Da jeg kjøpte spillet senere og kom online, åpnet en ny verden seg. Jeg holder BF1942 som det beste MP-spillet fortsatt den dag i dag (har ikke spilt så mange andre, men men). Hehe, husker at jeg en periode spilte med en stripe av et lysark over skjermen med en prikk som markerte senter nøyaktig. Ble plutselig mye lettere å ta headshots med No4/K98 og ikke minst scout-versjonene når zoom ikke var i bruk. Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted April 30, 2006 Som TeddeH sa, BF2 er stusssszzzelig Share this post Link to post Share on other sites
Litago 0 Report post Posted April 30, 2006 sittet og spilt det litt på lan på kasernen, og savner klankampene noe enormt. herregud så kult vi hadde det. Share this post Link to post Share on other sites
retro 0 Report post Posted April 30, 2006 Jeg savner terginga til litago Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted May 1, 2006 sittet og spilt det litt på lan på kasernen, og savner klankampene noe enormt. herregud så kult vi hadde det. 1363346[/snapback] Basse! Jeg skylder deg en drink eller to. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted May 1, 2006 Nu vel, Landing Zone Albany står for døra og AKMS'n min er nypussa. So long. 1336063[/snapback] Er forresten AK47 på LZA og ikke AKMS... 1356201[/snapback] omg, beklager at jeg født ' /> Det sier pang pang og folk dauer, same shit Share this post Link to post Share on other sites
dareD 5 Report post Posted May 4, 2006 Installerte BF42 igjen og hoppet innpå infserveren til bf.no og det var HERLIG, hadde glemt hvor mye bedre orginalen er Share this post Link to post Share on other sites
MowgLi 0 Report post Posted May 9, 2006 Savner gode gamle tider i BsE ! Jeg, Gruber og StefanO skal ha et lite BF42' lan til helga, blir kos ' /> Håper det bare blir flere og flere som blir lei av BF2 og starter opp med 42' igjen nå. Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 9, 2006 Savner gode gamle tider i BsE ! Jeg, Gruber og StefanO skal ha et lite BF42' lan til helga, blir kos ' /> Håper det bare blir flere og flere som blir lei av BF2 og starter opp med 42' igjen nå. 1377759[/snapback] kalle inn WoNa og Mystel også? ' /> Til D-Stroyer: Husker du mappet jeg lagde da jeg var i TB (<TB> Roaden), The Last Train Wagon Share this post Link to post Share on other sites
Erad 0 Report post Posted May 10, 2006 sittet og spilt det litt på lan på kasernen, og savner klankampene noe enormt. herregud så kult vi hadde det. 1363346[/snapback] Ingenting i ettertid som har målt seg med de... Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted May 11, 2006 selv ikke 1. mai paraden? (reboota rett etterpå Roaden,, iogforseg synd at det bare var noen få typer hus man kunne bygge ting av.... alle bymap ble helt like nesten) Share this post Link to post Share on other sites
DjN9o 0 Report post Posted May 12, 2006 Savner gode gamle tider i BsE ! Jeg, Gruber og StefanO skal ha et lite BF42' lan til helga, blir kos Håper det bare blir flere og flere som blir lei av BF2 og starter opp med 42' igjen nå. 1377759[/snapback] kalle inn WoNa og Mystel også? Til D-Stroyer: Husker du mappet jeg lagde da jeg var i TB (<TB> Roaden), The Last Train Wagon ' /> 1377834[/snapback] Jeg husker det mappet Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 12, 2006 Savner gode gamle tider i BsE ! Jeg, Gruber og StefanO skal ha et lite BF42' lan til helga, blir kos Håper det bare blir flere og flere som blir lei av BF2 og starter opp med 42' igjen nå. 1377759[/snapback] kalle inn WoNa og Mystel også? Til D-Stroyer: Husker du mappet jeg lagde da jeg var i TB (<TB> Roaden), The Last Train Wagon du har ikke det enda? har mistet det ' /> 1377834[/snapback] Jeg husker det mappet 1382323[/snapback] DjN9o lenge siden sist =) har du link ? tenkte jeg skulle fikse litt på det Share this post Link to post Share on other sites
DjN9o 0 Report post Posted May 13, 2006 Jepps Stefano, lenge sia sist! Jeg har trukket meg sakte men sikkert ut av BF miljøet, pga BF2 suger lut og Oslos liv byr på så mye at man hakke tid til å loke forran PCen the_last_train_wagon.rfa Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 13, 2006 Jepps Stefano, lenge sia sist! Jeg har trukket meg sakte men sikkert ut av BF miljøet, pga BF2 suger lut og Oslos liv byr på så mye at man hakke tid til å loke forran PCen the_last_train_wagon.rfa 1383160[/snapback] Derfor du heller "loker" rundt på slagmarka i 42`? Btw, er det Stefano han heter? Trodde det var Stefan 0 (0=nummer) Hmm.. Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 13, 2006 Jepps Stefano, lenge sia sist! Jeg har trukket meg sakte men sikkert ut av BF miljøet, pga BF2 suger lut og Oslos liv byr på så mye at man hakke tid til å loke forran PCen the_last_train_wagon.rfa 1383160[/snapback] Derfor du heller "loker" rundt på slagmarka i 42`? Btw, er det Stefano han heter? Trodde det var Stefan 0 (0=nummer) Hmm.. 1383188[/snapback] takk skal du ha, morro og spille mappet igjen til falken: er vel egentlig med tallet 0 ja Share this post Link to post Share on other sites
DjN9o 0 Report post Posted May 16, 2006 Derfor du heller "loker" rundt på slagmarka i 42`? Man loker ikke i BF42, man koser seg , i motsetning til BF2, der loker man! (Hvertfall jeg...) Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted May 16, 2006 Har begynt å spille litt igjen, og det er faktisk veldig morsomt Ser en del old-school gutter på serverne også ! Falken LETS MAEK A CLAN! Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 16, 2006 LETS MAEK A CLAN! 1387380[/snapback] er med på det Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 16, 2006 LETS MAEK A CLAN! 1387380[/snapback] er med på det 1387539[/snapback] Kunne vært en ide, noe som er mer enn en inf klan kanskje? Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 16, 2006 www.eclip.no Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 16, 2006 Har begynt å spille litt igjen, og det er faktisk veldig morsomt Ser en del old-school gutter på serverne også ! Falken LETS MAEK A CLAN! 1387380[/snapback] =) Men jeg er ikke "old-school`er", det er det D-Stroyer som er! Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted May 16, 2006 Men jeg er ikke "old-school`er", det er det D-Stroyer som er! 1388089[/snapback] hehe, Er vel nesten 2 år siden D-Stroyer startet, vil ikke kalle det old school. Fant en artikkel der du "D-Stroyer" søkte om try out hos cforce "min gamle klan" Mener du var 13 år da. Jeg startet heller ikke HELT i begynnelsen (online). Husker jeg fikk tryout hos CoIS, var vel 14 år da ' /> (17 nå): Aldri vært så nervøs i hele mitt liv. Mener [CoIS] Luther også var på tryout samme tid. Kom såklart ikke inn, men det var gøy irriterer meg enda at jeg var fjortiis på den tiden Var ikke lett og skaffe seg klan. Når var det du startet Falken? Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted May 17, 2006 Desember 2003. Hva var nicket ditt når du var på try hos CoIS? Share this post Link to post Share on other sites