Sign in to follow this  
Ravn

Battlefield 2142 - trailer

Recommended Posts

nei nei nei ea dere må ikke bruke roboter bare rusk dere må bruke mmm la meg see ok ok en anfibie bil med åpen cokbit plass til 6 ok de soldat draktne var greie bare set på noe briller eller noe ok, ta vekk de små flyve robotne med 2 m60 koblet på og hvor får du teknologi fra når halle kloden er dekket med is heh virker litt merkelig!

:stretcher: For en gjeng her inne! :bleh: se på EA's sider :) :gun_bandana: prosjektet ble påbegynt lenge før EA kjøpte DICE :censored: nisser :santa: Hvor mange n00bs tror dere egentlig kjøpte HALO og spilte igjennom hele spillet :bleh: tror dere virkelig ikke at dette vil skje her også. La hjernebarken ta en luftetur boys and girls, game = money, patch = NO money. Capish!

HAhaha, kom an folkens, dette er så åpenbart en dårlig spøk at jeg ikke skjønner hvordan dere lar dere lure....

HAhaha, kom an folkens, dette er så åpenbart en dårlig spøk at jeg ikke skjønner hvordan dere lar dere lure....

1311173[/snapback]

Hvis dette er en spøk, så sattser EA på en stor spøk...

Les her du (og andre som trur dette er en spøk) ---> Spillmagasinet

dette er neppe en aprilspøk, se på innlogginga på bf2 :)

Dette fenomenet med at alle som hater skal først i køen med å slenge avfall (dritt)

til EA\dice er og blir patetisk.Om "dere" virkelig hater produktene dems,hvorfor spiller dere bf2 i det hele tatt?

Battlefield 2143 ser for meg kult ut,holder her med settepotet med argument som :

-WW2 er oppbrukt som spillscenario.tygd og spytta ut...

Det om splittelse tror jeg ikkeno på,som de fleste mennesker trenger vi alle variasjon for ikke å bli totalt lei en og samme ting.

Selvfølgelig kommer det en bølge når spillet utgis hvor folk spiller den nye endel.

Syns og sammenligninga med star wars og quake blir for drøy,

-Star wars er totalt fiktivt,har noen sett jorda i solsystemet dems?

-quake er så arcade som du kan få et spill,hoppe ned 100 meter uten å ta skade.

Eneste som taper på å sitte å niholde på sitt fav spill og hate allt annet (inkludert EA\dice) er desverre de som ikke hopper på bølgen når den kommer.

Jeg kommer ikke til å slutte spille bf2 selv om det nye kommer,spess ikke fordi det er samme grafikk\fysikk motorer bak det hele.

skulle EA\dice lagd et spill som var perfekt måtte de skreddersydd et produkt for hver enkelt av oss.Dvs,de som klarer å tenke selv (igjen tilbake til dette fenomenet med å hate allt som er annerledes og nytt)

synes litt synd på alle stakkarene som holder med flertallet fordi det er tøfft,

hva med å legge inn et script i de kommende bf2143 serverne hvor disse klagende menneskene ikke får tilgang fordi de selv har sagt (vi har det svart på hvitt) "vi nekter å kjøpe bf2142 bla bla bla"

Dette er jo ikke ett nytt spill bare en MOD de tar betalt for. Sjekk ut FH2 og POE2 når de kommer så ser dere hva folk gjør uten betaling!!!

Fatter og begriper ikke hva som kan være fengende med BF2142. Jeg sverger, her og nå, på at jeg ALDRI skal RØRE spillet, hverken prøve demoen eller holde i coveret.

Fatter og begriper ikke hva som kan være fengende med BF2142. Jeg sverger, her og nå, på at jeg ALDRI skal RØRE spillet, hverken prøve demoen eller holde i coveret.

1312632[/snapback]

Flott, da sees vi på en bf2142-server like etter release!

Min mening: jeg synes egentlig spille ser tøft ut. Mange andre FPS fremtids-spill suger kølle (quake 4 o.l.) men spille ligner egentlig ikke EA, og jeg ble overrasket av at spille kommer alerede i høst, så jeg tvilerr på at de har satt seg skikkelig inn i spillet. Anyway, skal hvertfall teste det!

mange som snakker om quake wars...finnes det noen link til den siden? evt en demo av det spille?

1310042[/snapback]

Enemy Territory: Quake Wars

1310073[/snapback]

Usch da.. dette så ut som en direkte kopi av BF2 med nye skins og våpen.. :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this