Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Hvilket brett liker du best?

Hvilket brett liker du aller best?  

65 members have voted

1. 1. Hvilket brett liker du aller best?

• Barashka
      2
    • Baksan Vally
      0
    • Kaukasus
      4
    • Krasnyi Oktyabr
      4
    • Odessa
      8
    • Arad
      6
    • Ogdledow
      2
    • Hedgehog
      1
    • Rakowice
      1
    • Stalingrad Kessel
      15
    • Konigsplatz
      13
    • Basovka
      9

Recommended Posts

Alle inf mappene er kule. Håper på en ren inf server.

Syns tanksene er litt for vansklige å ta for inf. Prøver med ptdr rifle og skyter på belter, bak og alle andre steder, men å ta den ut får jeg ikke til. Og panserfaust er jo som å skyte med pil og bue på over 500 meter. Det er _SVÆRT_ liten sjanse for at du treffer.

jeg trives best på de gamle kartene, krasny, kaukasus osv.

Kessel er fortsatt min favoritt. Et par av dei nye OST mappa var også ganske snasne.

I begynnelsen var eg en smule skeptisk til Ostfront, men fy og fader det gjekk over fort :tafse:

Har virkelig begynnt å bli glad i tankskamp :tafse:

En god del bedre enn i modden.

Enormt gøy å klare å ta ut tanks! Tankskamp er selfølgelig best med en god driver/gunner, men også gøy alene.

Så, Arad osv. liker jeg godt.

Av infmaps liker jeg ganske mange. Vanskelig å si et favorittmap. Mye bra. Odessa er greit, Krasnyi og StalingradKessell er bra, Basovka er gøy, Königsplatz virker kjekt, men jeg har spillt det lite. Har lyst på flere SMG-maps egentlig.

Du liker å være gunner ja, Rampage :tafse:

Jeg har ikke klart å bestemme meg enda, kommer tilbake med edit. Liker best infanteri, men tanks er jo ikke direkte kjedelig det heller tongue.png

Odessa er favoritten, er så herlig å løpe rundt med ppsh der  :tafse:

1303693[/snapback]

Spilt en del Odessa i det siste. Herlig map.

Er artig med SMG inne i leilighetskomplekset. Trives dog best som strelok/schutze der pga store åpne områder utendørs. Definitivt min favoritt sammen med Basovka ved bolt action.

odessa og kaukasus er mine favoritter. Noe mer morro en å snike seg til huset i fjellet på kaukasus med mg skal du se lenge etter. :tafse:

Odessa er kult fordi det etr urban map. Det er alltid kult. :tafse::tafse:

Hater kaukasus.. kjedelig map tongue.png

1304459[/snapback]

Det er fordi jeg bare ier deg der det. Prøv å være Allied på det mappet. Det kan suge lut og grus om allied gjør en god jobb der.

StalingradKessel :bleh: Det er min gud :bleh:

Kombinasjonen mellom Snikskyttere og Close Quarters er helt rå :)

Aldri før har det vært så morro, hyggelig og enkelt å være en Snikskytter på denne typen brett :censored:

Digger Kaukasus jeg. Og helst som axis pga den taktiske utfordringen. Men er man kjapp nok og kjenner brettet, klarer man som regel å komme ganske langt. Det som er vanskelig på brettet er å ta courtyard. Altså selve fortet på toppen :)

Kaukasus er forresten det eldste brettet i Ostfront med originalt navn og layout :bleh:

har de heftigste infanteri-kampene på Stalingrad-Kessel...så jeg trives best på det brettet. Deretter så har vi vel Odessa, så gode gamle krasnyi....har ikke spillt tanksbretta spesiellt mye...men flere virker veldig bra. Jeg suger i tanks, så jeg får bidratt mest på rene inf brett eller CA brett.

Kaukasus er bra ja...ikke spillt det sånn veldig mye nå. Første versjonen het vel Kaukasus42.

Gleder meg uansett til SDKen! Tipper de første custombretta er ute innen 2 uker etter at den er ute. Da blirre vel Koitos, maikop og mange, MANGE andre på lista mi smile.png

Koitos er vel det ultimate CQC brettet.

Håper noen lager en RO_Kursk med utallige T34 som tilslutt må kjøre inn i tysk panser for å ta dem ut biggrin.png

Odessa likte jeg godt ihvertfall! :bleh:

Håper det kommer endel gode custom maps etterhvert! smile.png

Min favoritt er StalingradKessel. RaudeOktober er også et brett jeg er glad i, mens Odessa virker mest intressant av de nye (har ikke spilt det mange nok ganger til å helt vite om jeg liker det eller ikke).

Jeg synes tanksbrettene er ~gørr, fordi det er for lite "annet" rundt omkring (les infanteri, fly, antitankskanoner som fungerer, etc)

Fra gamle RO savner jeg RO-Jucha mye :). Kan ikke fatte å begripe at de kommer med det katafatale landskapet de kaller kaukasus istedenfor dette kartet. Kaukasus har ingenting i en "realistisk" spillverden å gjøre i det hele tatt, det ser ut som om det er mekket av noen som kun har sett verden i videospill.

Jeg synes forøvrig at RO teamet burde prøve seg på et kart ala FH-Pavlov, som jeg tror ville passe utmerket i RO-tapning.

Ellers så var det mange andre gode infkart som gjerne kunne vært tatt med over i RO:O. Eller de kan flikke opp en 64-spillersmulighet slik at tanksbrettene blir gøyere (OG FOR F... FÅ SKIKK PÅ 88 og ZIs-3.

Syns Moscow Highway (dystert vinterkart) og Warsaw burde komme sporenstreks tilbake :)

Forresten...Pavlov??

Steike! Tidenes forslag!

Nåja, stemmer for at Koitos 1944 kommer fortest mulig tilbake!

Egentlig pussig at ikke noen har laget et RO_Pavlov, er jo en veldig kjent kamp som egner seg godt som spillscenario.

Det må jo være av rein respekt fordi en ikke helt ukjent spanjol har lagd et steike bra nærkampkart til FH ' />. Gadd vite hva Lobo hadde greid å få til med RO som motor body

Egentlig pussig at ikke noen har laget et RO_Pavlov, er jo en veldig kjent kamp som egner seg godt som spillscenario.

1316360[/snapback]

Hvis du mener det CoD brettet, så blei det porta til RO modden vaffal.

Nei, et hva som helst map laget med utgangspunkt i Pavlovs hus.

Alle slike brett vil jo være et leilighetshus i midten av en åpning i byen, men utførelsen vil jo variere smile.png

Å ha tittelen på tråden "hvilket brett" bør bli forandret til "hvilke brett" fordi det er så mange bra å velge mellom ' /> Anyway: En jeg er glad i fra mod tidene og som har blitt noe bedre med retail er Barashka. Elsker å blitze over den frosne elva sammen med en ts kompis og komme tyskerne i rumpa. Også er inf kartene morsomme, men jeg kan ikke navnet til alle enda.. Kaukasus

Sign in to follow this  

• Create New...