Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[aCe]Total

RO i butikkene?

Recommended Posts

Finnes "Red Orchestra : Ostfront 41-45" i butikkene? :) eller er jeg nødt til å laste ned spillet? ;)

Ikke enda.. Men hører at det skal komme på plate om en god stund.. Folk sier at å få det igjennom Steam har funka fett. Vurderer det selv..

Folk med 2000 os har visst også problemer med downloadern til EA.

Jeg venter til det kommer på plate. Har null tiltro til Steam. Ondskap bestående av 1 og 0

hos paypal kan man få et virtuelt mastercard som man kan bruke til å kjøpe spillet med på steam.

hos paypal kan man få et virtuelt mastercard som man kan bruke til å kjøpe spillet med på steam.

1299125[/snapback]

må man ikke bruke visa els, til å få fylt på da?

Folk med 2000 os har visst også problemer med downloadern til EA.

Jeg venter til det kommer på plate. Har null tiltro til Steam. Ondskap bestående av 1 og 0

1299014[/snapback]

Steam må du bruke uansett for å spille RO:O.

Det du får på plata er vel steaminstall.exe + de gcf filene vi har lasta ned nå.... er samma "ondskapen".

Quoter [RO]Wilsonam

It will be available outside North America as soon as possible - I'm guessing 2-3 weeks!

Akkurat nå for oss er vel den eneste måte å få tak i spillet ved bruk av steam, mener å ha hørt at selve boksen med spillet i ikke kommer ut i butikkene før om 2 uker eller noe, i slutten av mars, mulig jeg har lest feil.

Jeg jeg venter til det kommer i butikken.

Da får jeg: boks, manual, dvd(cd) og serial...

tenkte jeg skulle høre med spaceworld i dag.... tvinge dom til å ta det inn :bleh:

1299009[/snapback]

Såå any news fra space world?

han hadde snakka med sjefen sin..og han hadde hørt om det. Han skulle ta kontakt.

Skal oppom jessheim i morra...så jeg får plagen litt igjen :bleh:

han hadde prata med han som ordner med spill for spaceworld i norge, men ikke hørt no.

Vil uansett anbefale de som kan å kjøpe via steam...færre mellommenn osv. Steam må man jo installere uansett.

Å kjøpe fra steam funker greit så lenge du ikke har et navn med æ,ø eller å. Jeg måtte "låne" VISAkortet til dama for å få kjøpt. Lurer på hva hun sier når kontoutskriften kommer :)

Lar det seg gjere å "sikkerhetskopiere" dersom eg ein gong må installere og ikkje har anleding til å laste ned heile driten på nytt?

gå inn på games i steam, høyreklikk på red orchestra, klikk på "back up game files" og følg instruksjonene. du kan til og med brenne det ut på en dvd og ta vare på spillet på den måten.

Du kan kjøpe det på nettbutikken Amazon. Kanskje ikkje midt i blinken om du ikkje får overtalt nokon til å bruke Visakortet sitt om du ikkje har eit sjølv, men det fikser i allefall problemet med at ein ikkje vil handle over Steam.

*edit Du kan visst ikkje allikevel, dei leverer ikkje til Noreg, enno(det er sikkert ikkje sluppet som butikkutgåve i europa enno)

amazon.co.uk har ikke fått den inn. Den andre blir for dyr å kjøpe i fra pga frakt.

Sign in to follow this  

• Create New...