Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
tafkaF

Countdown to Oblivion

Recommended Posts

ifølge IGN kommer det til PC, 360 og PS

Stikk innom her så finner dere mye om PC versionen av spillet

Oh mama...

1298976[/snapback]

Produsentene sa det bare kom til pc og 360, og at de ikke planlagte en versjon til ps3.

Bare meg som ikke får videoen til å funke? Bruker firefox...

Edit: Bah, måtte fyre opp ie :)

Ny film med hester nå!

1299550[/snapback]

Takker for tipset! Har oppdatert posten...
Bare meg som ikke får videoen til å funke? Bruker firefox...

1299822[/snapback]

For en eller annen grunn oppfører filarkivet seg litt rart med noen versjoner

av Firefox og Opera. Kan desverre ikke gjøre noe med problemet akkurat nå.

For dere som ikke får opp nedlastingsvindu, smell opp IE og gi det et nytt forsøk.

hvis de som bruker firefox sikter til den filmen du kan laste ned fra fps serveren til bf.no. så er det bare å høyreklikke på "download now" og velge "save as" så kommer det opp om du vil lagre pafiledb.php.wmv... det er filen

Hvordan er gameplayet?

Er det FPS aktig eller er det "Klick for å merke fiende klick en spell eller angrip for å drepe"?

Gameplayet er FPS aktig, det vil si det er du som slår med sverdet/øksa når du trykker på v musetast.

her er det ikke noe klick på motstander, derreter hamre løs prinsipp.

Ikke lenge igjen nå ' />

Men det jeg synes er litt rart er at spillet fikk 9.5 av 10 i et Xbox magasin eller noe slikt. Nedsatt fra 10/10 pga grafikken O.o Det virker liksom ikke helt... Rett? Etter alle de überfilmene vi har sett rundt omkring. Dynamiske skygger, real-life bevegelse på alt vi rører, skogene som er helt perfekt laget av maskinen. Som de sier selv: Ikke noe levende menneske kunne klart det der. Det eneste jeg hadde satt minus på hadde vært det kompasset som viser alle grotter og/eller oppdrag i nærheten. Det misker liksom litt av Elderscrolls oplevelsen som var å tilfeldigvis falle over ei grotte midt i enstands.

Men dette blir sikkert årets spill likevel p

Edit: For alle som lurer på hvordan Oblivion er: Alt er under din kontroll. Du kan gjøre nesten* alt du kan IRL.

*: ikke hoppe salto, hinke på en fot og slike ting da...

Nå har de sluppet enda en ny teaser ' /> (Se første post for link)

YUMMY p

Ikke lenge igjen nå ' />

Men det jeg synes er litt rart er at spillet fikk 9.5 av 10 i et Xbox magasin eller noe slikt. Nedsatt fra 10/10 pga grafikken O.o Det virker liksom ikke helt... Rett? Etter alle de überfilmene vi har sett rundt omkring. Dynamiske skygger, real-life bevegelse på alt vi rører, skogene som er helt perfekt laget av maskinen. Som de sier selv: Ikke noe levende menneske kunne klart det der. Det eneste jeg hadde satt minus på hadde vært det kompasset som viser alle grotter og/eller oppdrag i nærheten. Det  misker liksom litt av Elderscrolls oplevelsen som var å tilfeldigvis falle over ei grotte midt i enstands.

Men dette blir sikkert årets spill likevel p

Edit: For alle som lurer på hvordan Oblivion er: Alt er under din kontroll. Du kan gjøre nesten* alt du kan IRL.

*: ikke hoppe salto, hinke på en fot og slike ting da...

1300517[/snapback]

Tror ikke det er noen som har anmeldt det enda.

Sikker på at det ikke er Morrowind du snakker om?

Det skremmer meg hvor lite info folk har om dette spillet... Altså, for å si det sånn: Oblivion kommer til å være "Game of the Year" i samtlige publikasjoner i Januar 2007. Det råder ingen tvil om dette. Gå til http://www.theelderscrolls.com og les opp. Dette kommer til å være det beste spillet i nyere tid. Alle bør bruke 10.000+ på å oppgradere PCen for dette spillet.

Et MMORPG uten multiplayer-delen.

"5 days till Oblivion"-filmen ligger ute på websiden jeg linket til i forrige innlegg.

Har forhåndsbestilt Oblivion limited edition til xbox 360. Gleder meg sykt til tordag for å si det sånn :tafse:

Er skikkelig bortskjemt på spill denne måneden, må slutte å spille Ghost Recon: Advanced Warfighter for å hjøre plass til dette :tafse:

Altså!? Når jeg går opp på "senteret" på Mandag etter skolen, så ligger dette spille i spillhyllene?

SWEET LORD! har gledet meg ALT for lenge :tafse::tafse: *can't wait!*

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...