Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ElCamino

Vel, hvordan var det?

Hvordan var førsteinntrykket / magefølelsen?  

122 members have voted

1. 1. Hvordan var førsteinntrykket / magefølelsen?

• Positivt
      96
    • Negativt
      25

Recommended Posts

Regner med noen har fått testet RO: Ostfront iløpet av snart, så da vil jeg som står på sidelinjen forest med dine første meninger om spillet.

Regner med noen har fått testet RO: Ostfront iløpet av snart, så da vil jeg som står på sidelinjen forest med dine første meninger om spillet.

1297844[/snapback]

Frustrerende å være nabb igjen, det er helt sikkert. Har ikke følt meg så hjelpesløs siden cs beta 5. Får ikke til en dritt og tar meg selv i å ha ansiktet 3cm fra skjermen for å prøve å skimte noen facsistjævler der langt vekke.

.bog.

Det var jævlig fascinerende å se gjengen ligge å prone som gamle krigshelter der inne!

Hvis det kan være en trøst: Når jeg først prøvde moden brukte jeg to kvelder før jeg følte jeg fikk litt ROen (hynf hynf) på det.

Tips:

Trykk O for å se map

Frack!!!!!!!!

Det var moro, men herregud så frustrerende.....spilte et staligrad kart, og ble drept 30 ganger uten å få skutt en fi selv. Ble noen TK før jeg fant ut hvem som var hvem.....

Da startet jeg opp et trainingspill, og tok meg tid til å se på configurasjonen av taster osv....det gjorde det litt lettere.

Fikk gangen på det etter hvert. Men ser jo at det er en lang vei frem....har aldri spilt RO-modden heller før.

Men ser også at dette kan bli veeeldig bra, hvis jeg bare klarer å pine meg selv gjennom denne første fasen

Deilig :)

HINT: Keymap alt, så slipper du å loke ^^

Intenst, men herregud. er ikke inne i spillet i det hele tatt enda, skal spille det mer imorgen.

Stick with it noen kvelder!

Ta dere tida og gå gjennom kontrollene.

Lær dere å bruke iron sights, og støtte våpenet på underlag sånn at det blir mer stabilt.

Bruk ingame map for å se hvor objectives er.

PRONE!!!

Se om dere får til ingame voicecomm.

Husk at det finnes en knapp for å spurte!

Husk at man kan lene seg rundt hjørner.

Tenk over hvor forskjellige våpnene er. Det NYTTER ikke å ligge på lang avstand å snipe med maskinpistol, og det er vanskeligere å være i nærkamp med enkeltskudds våpen.

Jeg synes det er bra at skudd fra tanks mot andre tanks kan bli deflektert, men det er LITT for ekstremt iblandt. Har opplevd at jeg har truffet rett på, 90 grader liksom, og at granaten har sprettet rett tilbake.

Jeg veit ikke helt hva jeg sjal si om spillet! Etter min mening så har de tatt bort en del av det jeg elsket RO. Det er mindre flyt i spillet. De har gjort spille mer likt DOD:S, etter min mening. Jeg synes alt har blitt litt mer rotete og slikt.

Men det er vel bare en vanesak. Men jeg må si at det innfridde ikke slik jeg hadde forventet meg.

- Dette er den ene av tvillingene, den andre digger spillet!

Desutten er fps'en min horribelt lav på alt annet enn lowest.

Amd 3200+ 64 / 1024 gig minne / r9800

Desutten er fps'en min horribelt lav på alt annet enn lowest.

Amd 3200+ 64 / 1024 gig minne / r9800

1298159[/snapback]

Skjermkortet ditt er jo ikke det aller hotteste da, vil heller påstå det er en enorm flaskehals i forhold til prosessoren.

Dette var overraskende likt gamle RO. Nå er det jo i og for seg ingen vits i å endre et winning team, så det er i og for seg ok. Det meste virker litt forbedret. Det er MYE letter å bruke rifla enn i RO:CA 3.3, generelt lettere å treffe fiender av en eller annen grunn. OK! :)

Når jeg allikevel sier at det meste er som før, de burde ha lagd mer nye map imho...og å ha med RO-Kaukasus ...say no more. Det drittkartet hører hjemme i en starwarsmod, ikke i en WWII realism game. Barashka(?) var ok, litt folketomt, men ellers bra!

OG raudeokteober er og vil være et helt annet kaliber enn kaukasus, selv om de har samme avstamming. Var en klassiker, er en klassiker, vil alltid være en klassiker.

SAvner RO-Jucha på godegamle lista, men de kunne gjerne hatt mer nytt!

Men Kaukasus kan jo ikke forsvinne, er jo must. RO fans generelt er vel veldig glad i det mappet.

Det skal sies, det var godt. MMm, så godt. Og jeg skal spille masse i morgen.

Har aldri spilt RO modden. Men gledet meg veldig til dette spillet.

For å være realease er jeg imponert over spillet. Likte spesielt inf mappene! ;)

Grafikken var noe fadet ut. Som gjorde det umåtelig vanskelig å se fienden. Mulig noe grafikk instillinger kan fikse det. Hadde alt på high. Ihvertfall vanskelig å pixelskyte på dette spillet :)

Men lett mer pause mellom hver map. Oversikt over hva du får poeng over og sluttoversikt når spillet er over savner jeg. Man må trykk ESC for å se det. Og vet jo aldri hva man får poeng av. Drepte ikke SÅ mange ;)

Alt for vant til BF 2 nå, så squad muligheten og det å enkelt se DINE squadmembers var også savnet. Men det er vel noe man venner seg til.

Så yes, dette skal testes videre. Sees på bf.no serverne som kommer opp etterhvert!

- Mokie out.

Men Kaukasus kan jo ikke forsvinne, er jo must. RO fans generelt er vel veldig glad i det mappet.

1298194[/snapback]

Ikke alle er glad i det kartet...jeg kommer til å disconnecte hver gang det dukker opp i framtiden også. :)

Drar fram mitt gamle Bob Walkenhurst-sitat:

"Some things are classic, some things are just old"

Hva er det som er så galt med gode gamle kaukasus, elsker den følsen å være Strelok og så stå oppe ved klostre å skyte på alt som beveger på seg.

Det er så digg å skyte tyskerne i ryggen mens de stormer mot "Motar Position"

Syns spillet var litt stivt, men det er vel fordi jeg har spilt bf2.

Ellers er det alt for få bygninger inf kan gå inn i, som om jeg vil være en kar men panzerrifle vil jeg gjerne gjemme meg i et hus eller noe. Her må jeg jo stå midt i det åpne ffs.

Er det ikke noe skryt å se her da? Er klar til å spille om 15 min, så hadde vert digg med litt håp! :)

Edit: Ohh, digg!

Syns spillet var litt stivt, men det er vel fordi jeg har spilt bf2.

Ellers er det alt for få bygninger inf kan gå inn i, som om jeg vil være en kar men panzerrifle vil jeg gjerne gjemme meg i et hus eller noe. Her må jeg jo stå midt i det åpne ffs.

1298220[/snapback]

Det er generelt mye mer hus man kan gå inn i i ro enn i bf2, til orientering. Litt mindre på de brettene der det er mange tanks da.

Anbefaler deg å teste brett som Stalingrad Kessel og Krasnij Oktjabr før du dømmer spillet på det grunnlaget. :)

Likte det svært godt jeg, spesielt dette med lening og det geniale våpenstøttesystemet!

Har ikke helt funnet ut hvordan det lønner seg å bevege seg. Er det best å krøke seg sammen eller gå oppreist? Sliter også en del med granater og det å treffe folk.

Kommer til å spille dette mye fremover tenker jeg

Det varierer hva som lønner seg.

Hvis fi ligger i høyden og sniper (Tenk stalingrad kessel), så lønner det seg å spurte fra vern til vern. Pass på å løp i siksakk for å være et vanskelig mål.

Hvis det er et lavt brett som Königsplatz, så vil det ofte lønne seg å ligge på magen og krype fremover.

Generelt er crouch veldig nyttig

Sign in to follow this  

• Create New...