Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Domle

Patch 1.21

Recommended Posts

Jeg opplever det også veldig mye mer nå. Hos meg er det hvert fjerde/femte skudd, og det er sykt irriterende. Og selvsagt skjer det på det mest kritiske punktet. :stretcher: :roflmao:

Synes nesten det er mer irriterende når jeg plutselig hopper tilbake i zoomed mode når jeg spiller sniper. Er ikke akkurat så lett å sprinte rundt og prøve å la være å bli skutt når du plutselig har kanskje fem graders synsvinkel :-/ Men jo, det er plagsomt med anti-tank også.

Eller TOW. Står du i en TOW så får du som oftest bare ett skudd, bommer det er du ofte up that creek.

Readme filen for 1.21 ligger tilgjengelig her:

ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/r...eadme_en_us.txt

Edit: Kan jo ta med endringene som står i den

BUG FIXES

- Fixed the Hmmwv with TOW crash on Battlefield 2: Special Forces maps

- Fixed the Battle Recorder crash

- Fixed the screen capture

- Fixed the issue with Pixel Shader 1.4 video cards

- Fixed the issue that caused heat seeking missiles to stick to oil towers

- Fixed the issue that caused heat seaking missiles to ziz-zag

- Reduced the maximum number of claymores that can be dropped to 2

- Fixed the Server Browser filter to enable search by map name

- Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other

sync issues.

Tror ikke det har så mye å si, hva de skulle fikse var nok klart før de gikk i gang med beta testing (i den grad de har beta testing).

er det en bug i claymores også ell no sånt?

hele tiden når jeg ser en clay så går jeg så langt unna den som mulig og sjekker om det er andre i ommerådet såsnur jeg meg tilbake så ser jeg at claymoren sprenger når den er ca 50 meter unna meg jævlig irriterende ass :lol:

blir printscreen bugen fiksà????

1290511[/snapback]

Ja. Kjære barn.
Readme filen for 1.21 ligger tilgjengelig her:

ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/r...eadme_en_us.txt

Edit: Kan jo ta med endringene som står i den

BUG FIXES

- Fixed the Hmmwv with TOW crash on Battlefield 2: Special Forces maps

- Fixed the Battle Recorder crash

- Fixed the screen capture

- Fixed the issue with Pixel Shader 1.4 video cards

- Fixed the issue that caused heat seeking missiles to stick to oil towers

- Fixed the issue that caused heat seaking missiles to ziz-zag

- Reduced the maximum number of claymores that can be dropped to 2

- Fixed the Server Browser filter to enable search by map name

- Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other

sync issues.

1290376[/snapback]

Bra, 1/5 av det som trengs å fixes er fikkset eller ? Vi for se, om ikke DICE fikkset seg selv og ? Nye bøggs ? Nametag osv.

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...3dd6179f63a9b07

EAUK_Protagonist

Site Admin

Posted: Thu Mar 09, 2006 9:24 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

The patch is legitimate, however it is not scheduled for release until tomorrow, so there's a high probability you won't find many/any servers to play on until then.

Det er fordi den lades ut ved et visst antall "shocks".. Den deler også "ammo" eller "kapasitet" med medic-baggene..

Og hvis du ikke tenker på det så er det kanskje de gangene du shocker rett etter du har lagt deg ned? Du må vente litt til etter du har lagt deg ned nå av en el annen grunn.

Du må vente J**** lenge, for du gir jo medic også automatisk ut til andre i nærheten og da går den ned, Nei den var fin i gamle 1.3 !!!

Det er fordi den lades ut ved et visst antall "shocks".. Den deler også "ammo" eller "kapasitet" med medic-baggene..

Og hvis du ikke tenker på det så er det kanskje de gangene du shocker rett etter du har lagt deg ned? Du må vente litt til etter du har lagt deg ned nå av en el annen grunn.

1293510[/snapback]

Aaah! Hva du ikke vet Caboose!? ' />

Selv om du er ufordragelig når jeg tester ut evasive manouvers etter patcher, så er du ganske så opplyst <!--SPOILER

SPOILER:
>D

Noen som har opplevd at minene til Engeneer er blitt forandret på? Spilte som Eng. en runde bare for å teste patchen og av og til kunne jeg bare legge ut 2 miner...de andre ble "inaktiv" ==> ikke rød hodeskalle over og noen av disse lå oppned.

Skal det være sånn? sikkert bare meg som ikke har fått med meg at dette skulle fixes...hmm

Opplevde for litt siden på en bf.no server at rakettet min gikk igjennom tank'en jeg skøt på. Skulle ikke dette vert fikset, eller har EA klart å voldtatt seg selv med brennende lightergass igjen?

Hmm, hva med aa? Finnes det én stakkars liten sjel som forstår seg på dette hurramegrundt-forandre-på-hver-eneste-jævla-patch-fjolleriet?

Jeg kaster fortsatt to granater, jeg skyter fortsatt missiler fra heli som ikke lar seg styre, jeg får fortsatt en evigvarende healinglyd om en medic kommer innen synsrekkevidde, jeg skyter fortsatt gjennom hardware uten å treffe og kan den eryxen for guds skyld lade ferdig snart?

Sign in to follow this  

• Create New...