Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ORioN

Lørdagspizza

Recommended Posts

Syns den smakte helt ok med dressingen, men gidder ikke kjøpe den igjen, for med en ukelønn på 150, så har jeg ikke mye igjen pga prisen..

Lørdagskos ting: 117,50. Altfor mye.

1291871[/snapback]

Dersom du fortsatt lever på ukelønn er det vel ikke for mye forlangt at mamma kjøper en slik pizza til deg....

sant nok, men fattern er bestemt på det med ukelønna.. Kjiping sad.png

Syns den smakte helt ok med dressingen, men gidder ikke kjøpe den igjen, for med en ukelønn på 150, så har jeg ikke mye igjen pga prisen..

1291871[/snapback]

150,- i uka, du skal ikke klage. Da jeg fikk ukelønn fikk jeg 20,- (Og nei, dette var ikke på 70-tallet. Snarere tidlig 90-tall.) Etterhvert fikk jeg forhandlet meg til 200,- i mnd.. det var stas tongue.png

Uansett.. en grandiosa er aldri verdt 50,- Lag deg en mye bedre fra bunnen av selv, til under halvparten av prisen.

For dei som ikkje veit korleis eit kjøkken ser ut så er grandis ein finfin ting!

Og eg vil påstå at ein faktisk må laga frysepizzaen sjøl... Den går liksom ikkje i steiketingen av seg sjøl.

1291871[/snapback]

150,- i uka, du skal ikke klage. Da jeg fikk ukelønn fikk jeg 20,- (Og nei, dette var ikke på 70-tallet. Snarere tidlig 90-tall.) Etterhvert fikk jeg forhandlet meg til 200,- i mnd.. det var stas tongue.png

Uansett.. en grandiosa er aldri verdt 50,- Lag deg en mye bedre fra bunnen av selv, til under halvparten av prisen.

1292794[/snapback]

Nå må jeg jo også gjøre alt husarbeid og betale alt jeg skal ha selv for den ukelønna. dvs jeg må spare ca. hele ukelønnene mine i 1 måned for å få råd til et spill. Jeg skal også ha lørdagskosen min, telefon kort, osv osv

Han fikser jo the basics som klær osv men resten er on me. Så 150 er ikke så mye.

Slettes ikke surt. Men når pizzaen skal koste 50 kroner + rømme, så blir det altfor dyrt, det som er poenget. Jeg gjør ikke noe ekstra jobb for den pizzaen der i allefall.

Lockout?

LoL ja det kan jo skje.. nei, streike mot fattern er noe han kaller makt demostrajon noe i know the outcom of.

Om det er så jævlig surt Torres, kan du ta ei dagbladet eller vg rute på søndager..

1293044[/snapback]

Jeg gikk med dagbladet på søndager..

Ingen vil ha dagbladet, og ingen er oppe klokka 9 på morran. >D

Jeg gikk med dagbladet på søndager..

Ingen vil ha dagbladet, og ingen er oppe klokka 9 på morran.  >D

1293109[/snapback]

Jeg hadde kjøpt den. Eller sørget for å ha noen i huset som var oppe til å kjøpe tongue.png

Penger har ikke jeg flust av heller. Jeg hadde oftret et par middager pga avisa (nudler). Jeg har nå igjen 25,- til neste stipend tikker inn. Skal gå det.

1291871[/snapback]

150,- i uka, du skal ikke klage. Da jeg fikk ukelønn fikk jeg 20,- (Og nei, dette var ikke på 70-tallet. Snarere tidlig 90-tall.) Etterhvert fikk jeg forhandlet meg til 200,- i mnd.. det var stas ' />

1292794[/snapback]

Trodde du "sjarmerte" oss BF.NO medlemmer til å kjøpe de tingene du trengte...

p

Trodde du "sjarmerte" oss BF.NO medlemmer til å kjøpe de tingene du trengte...

>D

1293224[/snapback]

Du burde jo fått en pris for vitsene dine.

Frida: Fattig ukelønn da, jeg får 200kr (pr uke, that is) selv ' /> Takk til pappa som gidd å sløse bort penger på oss unger.

1293452[/snapback]

Vel, det holdt. Dessuten hadde de en politikk, fikk ikke Jan Kåre eller Elisabeth det da de var mindre, nei, så fikk ikke jeg det heller. De gav jo faen i at samfunnet hadde forandret seg litt, og prisene lagt på p

Men.. så flyttet jeg ut, og da ble de slutt på penga og. (Skulle jo egentlig bare mangle.)