Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Rekkefølge på mapcycle

Recommended Posts

Hei og hopp!

Denne skulle kanskje ligget i "Forespørsler" - men siden det tross alt er CS:S relatert, er det vel ikke fullstendig skivebom :)

Topic sier det meste, og det er BF #3 - All maps det gjelder. Grunnen til at jeg etterlyser dette er fordi jeg sitter med den oppfatningen at det i realiteten ikke er ALL maps. Grunnen: Mapvote til dd2. At folk voter til dd2 er jo helt greit, det er jo et fantastisk bra map, men jeg savner å få spille noen av de andre. Synes hver gang jeg logger på er det dust2, office eller piranesi. Noen flere som opplever dette, eller er bare jeg EKSTREMT uheldig med timingen min?

Tanken min var da at hvis dette er en enkel og grei sak for dere som drifter serveren, kunne mann stokke om på map`ene litt? På denne måten fikk vi litt mer variasjon og spilt litt av de som desverre kommer etter tides eller andre "upopulære" maps - og dermed også er sjeldent spilt. Et kjempemap som cbble er for eksempel ikke ofte jeg ser ' />

Om denne tråden er en gal manns fantasier og resultat av for mye sokkrøyking, eller at det faktisk ikke er en enkel sak å ordne - la posten gå over i glemmeboken. Hvis ikke - hadde det vært litt kjekt å få spille cbble og inferno på 3´ern igjen p

Du er tilgitt Virre. Men ikke la det gjenta seg!! :bleh:

Edit: Joda... det hadde nok gjort seg med litt variasjon i rekkefølgen, har lagt merke til at det blir en del rockthevote når havana og assault kommer.

Endelig. Tusen takk Entreri, for at du skrev posten jeg ikke gadd.

Er veldig enig, har sett meg lei av at de fire samme brettene spilles altfor ofte mens resten spilles sjelden.

Hehe - jo takk :) Har irritert meg en stund, så jeg tenkte det kunne luftes litt..

Blir vel ordning på det når PzN sender en av sine legendariske PM'er :bleh:

Hehe - jo takk :bleh: Har irritert meg en stund, så jeg tenkte det kunne luftes litt..

Blir vel ordning på det når PzN sender en av sine legendariske PM'er  :bleh:

1276885[/snapback]

Tror de PM'ene har veldig høy :) -faktor. Men så er det jo pusen da :bunny:

Bra du tok opp dette Enteri. Har faktisk sittet og tenkt på dette en god stund. Er rimelig lei av at folk får spasmer så fort de ser et brett de ikke liker, roper "rockthevote ffs" som noen tøser, og så er vi tilbake til office eller dust2, en time etter at de sist ble spilt... En har bf6 om en kun vil spille de mapene... Er så leit å gå glipp av alle de andre mapene som er bra, men som en glatt hopper over gang på gang på gang :bleh:

Derfor håper jeg at dere kan stokke om litt, bf3 hadde blitt mye mer moro da, og dessuten kunne de som stadig skrikre rockthevote kanskje begynt å lære seg noen av de nyere mapene.

Forøvrig burde rockthevote enten fjernes helt fra serveren, eller kravet burde være høyere. Hvis det ene laget taper skal det ikke mye til før rockthevote stemmene flyr inn.

Rart med det, et av lagene pleier vanligvis å tape.

Ingen admins som har lyst til å si/gjøre noe om dette? ' />

1279703[/snapback]

[url=Mulig det øker oppmerksomheten rundt denne posten smile.png