Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

FAQ: Ofte stilte spørsmål og svar om Red Orchestra

Recommended Posts

Jeg har ikke prøvd den selv, fordi det uansett bare er en kveldsjobb å laste ned på nytt, men, ja, funksjonen virker som faen etter hva jeg hører.

Jeg fløtta bare innholdet i steam-mappa til en annen HD før jeg formaterte, installrte og overførte steam-mappa til der den skal være. Funka som bare det :tafse:

Sikkerhetskopifunksjonen i Steam virker som bare juling. Man kan velge størrelsen på backupen også. F.eks CD-R-størrelse eller hva som passer (ikke 1.44MB floppy da, men du skjønner sikkert.. :tafse: )

Sikkerhetskopifunksjonen i Steam virker som bare juling. Man kan velge størrelsen på backupen også. F.eks CD-R-størrelse eller hva som passer (ikke 1.44MB floppy da, men du skjønner sikkert.. ' /> )

1449779[/snapback]

Jøss dette høres deilig ut, om det bare hadde vært så enkelt med andre spill også.

Rett og slett bare kos når du kan brenne hundrehvis av CDer som sikrer at du alltid har en i reserve. p

I tilfelle noe tull så tar maks 5 minutter før du er oppe igjen med en spillbar PC.

Heldighvis går det jo i den retningen med alle spill snart :thumbsup:

Jeg fortrekker 5 minutters forsinkelse fremfor en hel kveld hvor jeg venter på at det skal lastes ned, da kommer jeg ihvertfall tidsnok å jobben dagen etter. ;)

Fins det mulighet for å ta opp demo ingame? Uten fraps etc.

EDIT: Fant ut selv.

1483412[/snapback]

Hvordan gjorde du det da?

Med kommandoen: demorec navnpådemo

Denne kommandoen skriver du da i konsollen :iiiiik:

1483412[/snapback]

Hvordan gjorde du det da?

1488299[/snapback]

Med kommandoen: demorec navnpådemo

Denne kommandoen skriver du da i konsollen :iiiiik:

1488448[/snapback]

Så er det å finne ut av commandoen som lar deg spille av filen. Hst påstod at det ikke gikk ann.

Før de patchene som kom i det siste nå, gikk det ikke an å spille av demoene. Vet ikke om detta er fiksa nå, men uansett tror jeg du får et bedre resultat med Fraps eller lignende. Demoene i RO tar bort alt av HUD og våpen. Så det blir ganske flatt å se på. Eneste de demoene duger til er vel som bevis på evt. cheats i klankamper.

Det som står inni [] kan du selv velge hva skal være, men noe må det være. Ikke ta med [] i kommandoen du skriver.

DEMOPLAY [demoname] - Plays the specified demo

DEMOREC [demoname] - Records a demo using the demoname you type

STOPDEMO - Stop recording a demo

DEMODUMP DEMO=[demoname] FILENAME=[filename].avi QUALITY=[0.0 - 1.0] HEIGHT=[height in pixels] WIDTH=[width in pixels] FPS=30

Eh.. Hvordan kobler man seg til en spesifik IP? Eller en bestemt server i det hele tatt? Finner det ikke ut.

STAT FPS i console for å få opp fps ingame.

[[[[Hva koster det, hvor kan jeg få tak i det?

Red Orchestra: Ostfront 41-45 kan man laste ned ved hjelp av Steam og koster da 24.95 dollar (eller ca 152 norske kroner). Spillet kommer også i butikkene, men da vil det sannsynligvis koste mer. Det er heller ikke bekreftet at spillet kommer i butikkene her i Norge. Spillet kommer i mars, mer enn det vil ikke utviklerne si.

Jeg har tenkt og starte med red orchestra:ostfront men vil helst kjøpe det i butikken noen som hvet om de seller det i butikker i Norge eller? :lol:

Sign in to follow this  

• Create New...